FTM Forum

Full Version: GRA-UTR
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Niet op zondag 30 jan zoals eerder vermeld maar as dinsdag. Rara wat zullen de hoge heren van Sportdreams beslissen?

a. de verwerking pas dinsdag laten plaatsvinden zodat deze wedstrijd gewoon meetelt.
b. 'gewoon' de wedstrijd er tussen uit laten vallen en managers duperen welke spelers van Graafschap of Utrecht hebben

Ik ga voor B.
ik heb ook geen spelers hiervan, dus ik ga ook voor b!
waf Wrote:ik heb ook geen spelers hiervan, dus ik ga ook voor b!



Laat dat woordje 'ook' maar weg. Ik heb 2 Utrechters in mijn team. Gezien het aanpassingsvermogen van de heren van Sportdreams ga ik voor B.
Afgelastingen en geluk of pech daarmee zijn onderdeel van het spel. Toch sluit ik niet uit dat ze hem dicht houden tot dinsdag. Hoe vreemd dat ook zou zijn. Er is geen enkele spelregel waarop ze zoiets kunnen beslissen. Ik hoop B, denk toch A.
Mij is het om het even. Had een Graafschap speler als veldvulling. DUs punten had ik van hem toch al niet verwacht.
Peter Wrote:Afgelastingen en geluk of pech daarmee zijn onderdeel van het spel. Toch sluit ik niet uit dat ze hem dicht houden tot dinsdag. Hoe vreemd dat ook zou zijn. Er is geen enkele spelregel waarop ze zoiets kunnen beslissen. Ik hoop B, denk toch A.


Klopt helemaal Peter. Ik heb er ook vrede mee wanneer een afgelaste wedstrijd bijvoorbeeld 2 maanden later wordt ingehaald. Maar als een wedstrijd 2 dgn later wordt ingehaald en het dus erg makkelijk is om de database tot die dag dicht te laten, lijkt het me in het kader vh spel erg eerlijk om dit te doen. Niemand wordt gedupeerd. Zo was het ook mogelijk geweest om de afgelaste wedstrijden van voor de winterstop nog mee te laten tellen. Helaas zijn de heren liever lui dan moe. Een beetje meedenken is al erg lastig.
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:Afgelastingen en geluk of pech daarmee zijn onderdeel van het spel. Toch sluit ik niet uit dat ze hem dicht houden tot dinsdag. Hoe vreemd dat ook zou zijn. Er is geen enkele spelregel waarop ze zoiets kunnen beslissen. Ik hoop B, denk toch A.


Klopt helemaal Peter. Ik heb er ook vrede mee wanneer een afgelaste wedstrijd bijvoorbeeld 2 maanden later wordt ingehaald. Maar als een wedstrijd 2 dgn later wordt ingehaald en het dus erg makkelijk is om de database tot die dag dicht te laten, lijkt het me in het kader vh spel erg eerlijk om dit te doen. Niemand wordt gedupeerd. Zo was het ook mogelijk geweest om de afgelaste wedstrijden van voor de winterstop nog mee te laten tellen. Helaas zijn de heren liever lui dan moe. Een beetje meedenken is al erg lastig.

En de managers die op maandag, dinsdag of woensdagochtend hun team al maken dan?
Woensdagochtend is toch vroeg zat. Zucht, PSV fan toch?
Ja hoor, het is reeds verwerkt. Sportdreams vrienden vriendelijk bedankt voor het meedenken!!! Ongelooflijk. Ik had moeten luisteren naar mijn trouwe vriend Treesong. Je kan zeggen van hem wat je wil maar hij voorspelde het toen Unibet en Voetbal International in ons spel Competitie Manager stapten: geld geld geld alleen geld is de drijfveer, ze denken alleen maar aan geld en het spel zal hun een rot zorg zijn.

Helaas heeft hij gelijk gekregen. Laatste seizoen voor Sjaak.
Conform de spelregels dit. 10 punten los. \Big Grin/
Peter Wrote:Conform de spelregels dit. 10 punten los. \Big Grin/

Gefeliciteerd. Ik ga er vanuit dat je weet dat je met de afgelaste wedstrijden voor de winterstop mazzel had en nu dus weer. Mazzel is geen voetbalkennis!! Het zegt nl. veel dat je nu 2 Heerenveners had opgesteld. Succes verder Petertje. Je zal het nodig hebben.
Die pot was juist een schoolvoorbeeld van een leuk gokje om te wagen. Grunn had nog niets laten zien na de winter en Heerenveen-uit is voor niemand makkelijk. Maar helaas.
Nu breekt mijn klomp! Men denkt mee. Gefeliciteerd Sportdreams, ga zo door.

•De wedstrijd De Graafschap - FC Utrecht van afgelopen speelronde wordt ingehaald aanstaande dinsdag (2 februari). De organisatie heeft besloten om deze wedstrijd gewoon bij de afgelopen speelronde (28-01 t/m 31-01) te tellen. De database zal woensdag 3 februari om 12:00 openen.
Zei ik toch. Tis nergens op te baseren, maar wel voorspelbaar. :razz:

Hoop Mertensjes, dus die moet dan nog wel ff een dag blijven daar. :wink:
belachelijk, haal ik eindelijk eens een mooie 7de plaats in de week, gaan ze de regels weer eens veranderen.
Hoop dat iedereen genoeg Graafschap spelers heeft? We zullen het weer eens ouderwets laten spoken op de vijverberg!
0-0 na 30min. Ik gok ook op 0-0.
Haggie Wrote:0-0 na 30min. Ik gok ook op 0-0.


Ik denk dat Utrecht daar wel mee akkoord gaat na die onterechte rode kaart van Silberpower. Demouge had 1e helft ook nog een pingel moeten krijgen. ](*,)
Nu gok ik op 1-0 na de rode kaart! Icon_twisted
Haggie Wrote:Nu gok ik op 1-0 na de rode kaart! Icon_twisted


Het enige voordeel is dat Utrecht zonder Silberpauwer tegen ons Twente moet \Big Grin/ Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de link met de KNVB legt ons geen windeieren Hakkuh Het lijken wel amsterdamse praktijken :beerbros:
Graafschap wel lekker degelijk een puntje gehaald, tegen een op papier betere tegenstander! =D>
Utrecht is niet afhankelijk van 1 speler Sjaak, geen Silberbauer, dus dan gaat Asare wat verdedigender spelen en komt Van Wolswinkel weer in de ploeg. Of Lensy schuift naar het middenveld en Nesu erbij linksback. Maakt allemaal weinig uit.
Sjaak heeft ook niet zoveel verstand van voetbal.