FTM Forum

Full Version: Pro-tour: Volta Ciclista a Catalunya 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zo de opwarmertjes zijn geweest. We gaan nu beginnen aan de grote wedstrijden. Als eerste Milaan-San Remo.

Bettini zal starten in Milaan.
Ik gok op Pettacchi.
Pozzato toch wel een verrassende winnaar!!!
Zeker een verrassende winnaar. Maar super gedaan. Vlak voor het eind hielde de rabo's plotseling de benen stil. Dat heeft Pozzato gered anders was Pettacchi eerste geworden (Boonen zat behoorlijk ver weg).
Volgende klassieker op komst.....de hoogmis.

Ik tip Boonen met als outsider Fletcha
Doet Ballan ook weer mee? Die heeft zich in korte tijd zeer goed ontwikkelt en gaat zeker in toekomst meedoen om de prijzen. Boonen ook voor mij torenhoog favoriet voor deze editie.
gokje: Hincapie!
Lamme Lennie Wrote:Doet Ballan ook weer mee? Die heeft zich in korte tijd zeer goed ontwikkelt en gaat zeker in toekomst meedoen om de prijzen. Boonen ook voor mij torenhoog favoriet voor deze editie.

Ballan doet als het goed is wel mee ja.....Nu ef de tijdrit van de Panne kijken :razz:

Edit: Net een interview met Boonen...Hij ziet v Petegem, Ballan, Hincapie en Hoste als de grootste concurenten
Ik vind alles goed zolang er maar niemand van Quickstep wint vandaag. Kleine zwak misschien toch wel voor George....
Zal het in Vlaanderen ook van dat klote weer zijn? =D> =D>
Lamme Lennie Wrote:Zal het in Vlaanderen ook van dat klote weer zijn? =D> =D>

ja

hoop gewoon dat Flecha wint, al zie ik dat nooit gebeuren
hoewel vlaanderen bedorven is van de doping, past voor boonen een hele diepe buiging. goeie gast, mooie koers. prachtig.
Dit weekend Parijs-Roubaix....Zou Boonen het wederom flikken???

Eerst vandaag op oefensessie bij Gent-Wevelgem. Ook hier zal het wel Boonen-time zijn
Vandaag geen Boonen! Hushovd is vandaag de man. Zondag uiteraard weer Boonen-time, in duel met Ballan!
Zondag verwacht ik ook Hincapie, Flecha en Cancellara. Hopelijk niet weer die Hoste, wat reed die man dom in Vlaanderen, zo versla je Boonen natuurlijk nooit.

Maar vooral zin in de AGR en LBL, Boogerd toch weer in goede vorm.. het zou wel heel mooi zijn mocht het hem nog een keer lukken =D>
Aukinho Wrote:Zondag verwacht ik ook Hincapie, Flecha en Cancellara. Hopelijk niet weer die Hoste, wat reed die man dom in Vlaanderen, zo versla je Boonen natuurlijk nooit.

Maar vooral zin in de AGR en LBL, Boogerd toch weer in goede vorm.. het zou wel heel mooi zijn mocht het hem nog een keer lukken =D>

Boogerd zat vandaag ook bij de eerste 15 in Baskenland.
Ik weet het, zeer knap herstel.. laat hem alleen maar niet te opvallend goed rijden in het baskenland, dan zit straks weer het hele peloton op zijn wiel.
Discovery en Davitamon gaan in beroep tegen de uitslag van Parijs-Roubaix...Ze willen dat ook Boonen Ballan en Flecha uit de uitslag worden genomen.



Voor zondag de enige NL'se klassieker. De Amstel Gold Race. Zou het Boogerd eindelijk weer eens lukken????
Begrijpelijk, die 3 gingen immers ook over de baan toen de bomen dicht waren..

En zondag, ik hoop het heeeel erg voor Boogerd! Ik ben dan ook voor deze keer ALLEEN voor Boogerd en niet voor een andere Rabo renner. Maar ben bang dat het weer net niet zal worden. Ben ook benieuwd naar Kroon en Moerenhout, verwacht dat die lang mee zullen kunnen.
nog mensen die morgen de toertocht van de Amstel Gold Race gaan fietsen?!?
WEER NIET :letitallout:
Misschien kan Boogie zijn frustratie in de Waalse Pijl eraf fietsen...
Boogie heeft te veel last van zijn voet. Het is balen dat die andere raborenners net niet goed genoeg zijn, Freire en Dekker, hierdoor komt hij altijd alleen te zitten. Vanmiddag maar hopen dat het anders is..
De ronde van Romandie staat op het programma deze week. Ik denk voor de mensen die in de Giro willen gaan vlammen een mooie test om te kijken waar ze staan.

Ik denk vele kanshebbers op de eindzegen. Als ik zou moeten inzetten dan zou ik voor Sastre gaan
Sastre? die moet toch pas in het najaar (vuelta) goed zijn?
Savoldelli wint de proloog
ullrich ook in bloedvorm...90ste en 99ste
Een prachtig kunstje wat Cadel gister flikte...


Nu als eerste de Giro (apart topic) en op 15 mei begint ook de koers in Catalunya