FTM Forum

Full Version: Ajax-De Graafschap
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Superboeren domineren en Vertongen gaat wat potjes brommen voor natrappen mag ik aannemen. Al trapte ie nog mis ook. Undecided
Graafschap speelt weer een lekker degelijk pot. Spelen naar de kwaliteiten. Hopen op een 0-0 weer.
Denk 2-0.
Het sprankelende spel van het begin van Frankie is er al helemaal af. Dodelijk saai.
Schokeffect duurt meestal maar een paar duels. Dit Ajax is never nooit in staat te concurreren met Twente. Ben erg benieuwd naar PSV vanavond, als het weer zo'n pot wordt als tegen Willem II kan ik niet anders dan concluderen dat Twente weer fluitend kampioen gaat worden.
Ajax heeft ook nog nog maar 2 aansprekende namen in het elftal staan naar mijn mening. Vertonghen en Stekelenburg.
Laat die nou in de zomer gaan vertrekken en je houdt een middelmatig team, gelijkwaardig aan Groningen over.

Ajax max 3e dit seizoen.
Peter Wrote:Superboeren domineren en Vertongen gaat wat potjes brommen voor natrappen mag ik aannemen. Al trapte ie nog mis ook. Undecided

Neuh, dat wordt niet-ontvankelijk verklaard, omdat hij een domme Belg is.
Haggie Wrote:Ajax heeft ook nog nog maar 2 aansprekende namen in het elftal staan naar mijn mening. Vertonghen en Stekelenburg.
Laat die nou in de zomer gaan vertrekken en je houdt een middelmatig team, gelijkwaardig aan Groningen over.

Ajax max 3e dit seizoen.

ik vind ajakkes beter dan psvee. ze moeten nu ff hun vorm vinden in de nieuwe samenstelling, en dan denk ik dat ze kampioen worden.
waf Wrote:
Haggie Wrote:Ajax heeft ook nog nog maar 2 aansprekende namen in het elftal staan naar mijn mening. Vertonghen en Stekelenburg.
Laat die nou in de zomer gaan vertrekken en je houdt een middelmatig team, gelijkwaardig aan Groningen over.

Ajax max 3e dit seizoen.

ik vind ajakkes beter dan psvee. ze moeten nu ff hun vorm vinden in de nieuwe samenstelling, en dan denk ik dat ze kampioen worden.

Spannend met PSV zou nog kunnen, gelukkig is het nog PSV-Ajax en niet andersom. Twente is veel beter dan Ajax (en PSV). Alleen blessures kunnen hen van de titel afhouden.