FTM Forum

Full Version: Roda - Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
lol @ van Hulten.
eerst geen pingel geven als t er wel een lijkt en dan een pingel geven om niets omdat je toch voelt dat je fout zit =D>
duur puntverlies weer
En dan wel toegeven dat de 1e een pingel had moeten zijn, maar ook volharden dat de 2e er 1 was terwijl dat echt belachelijke is.

Die gaat Dordrecht-AGOVV oid. fluiten komend weekend. :p
Peter Wrote:En dan wel toegeven dat de 1e een pingel had moeten zijn, maar ook volharden dat de 2e er 1 was terwijl dat echt belachelijke is.

Die gaat Dordrecht-AGOVV oid. fluiten komend weekend. :p

en toch was het hands van die negert. en het kan natuurlijk dat je denkt dat bij die overtreding op lindgren de bal gespeeld wordt. het is een fout, maar ja een penalty geven als hij wel de bal zou spelen zou helemaal erg zijn..

ikzelf moest fluiten bij kleine dirk dit weekend. op een gegeven moment een ingooi, ik dacht voor de tegenstander, dus ik wijs die kant op. dirk neemt de ingooi, ik fluiten, nee andere kant op, dirk vol ongeloof kijken, al die ouders langs de kant: ja, zegt er maar wat van hoor, zeg maar dat het een slechte scheids is. Undecided

ik heb ze in de rust ff uitgelegd dat je beter dat soort moment kunt laten zien dat je onpartijdig bent, en als het er echt toe doet een andere beslissing moet nemen. 5-1 winst, twee keer dirk! :negerwaf:
Nou als dat geen aangeschoten hands was is het nooit meer aangeschoten hands. Armen stijf langs zn lichaam, waar moet ie ze dan laten? In zn shirt?
Peter Wrote:Nou als dat geen aangeschoten hands was is het nooit meer aangeschoten hands. Armen stijf langs zn lichaam, waar moet ie ze dan laten? In zn shirt?

ik constasteerde alleen maar dat het wel hands was. maar dat heb ik pas vrij laat gezien, dus ik heb er niet zo opgelet of hij wel of niet met zijn arm naar de bal toegaat.

maar ja, bij die pingel die fart tegen kreeg op het wk vond ik het ook aangeschoten hands. en toen was tot mijn verbazing iedereen het erover eens dat dat een pingel was...
Vaart ging met arm naar bal, hier was werkelijk niets aan de hand. 100% geen strafschop!