FTM Forum

Full Version: Congratulations Ola!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
You have won the Antony Lulring-award!!!
You fully deserved it!

=D> =D> =D> =D> Puke Puke Puke Puke
Zo'n zuiger heeft iedere ploeg nodig. 2x terecht geel voor die NAC'er als je de regels strikt hanteert overigens.
Als Suarez het doet reageer je heel anders.......
Gewoon een vieze matennaaier is het, niet meer en niet minder.
Die stemmingmakerij op nu.nl is pas walgelijk:

Quote:Ola Toivonen, die beide kaarten handig uitlokte

Quote:In de vierde minuut bleef de aanvoerder van PSV net zolang op de voet van Gudelj staan tot hij een duw kreeg. Scheidsrechter Ben Haverkort bestrafte alleen de speler van NAC met geel

Quote:Tien minuten later ging Toivonen gretig neer toen Gudelj in de middencirkel een lichte overtreding maakte

Om nog maar te zwijgen over de titel van het artikel. 'Moeizaam' met 4-1 winnen. cry
Lamme Lennie Wrote:Als Suarez het doet reageer je heel anders.......
Gewoon een vieze matennaaier is het, niet meer en niet minder.

Suarez maakte snuifgebaren naar iemand die problemen heeft gehad met drugs, das pas echt ziek en hoort zelfs in het heetst van de strijd niet te gebeuren.
Overdune Wrote:'Moeizaam' met 4-1 winnen. cry

De kansenverhouding was dan ook maar 32-2 geloof ik. 8-[
Lamme Lennie Wrote:Als Suarez het doet reageer je heel anders.......
Gewoon een vieze matennaaier is het, niet meer en niet minder.

volgens mij kon hij bij die duw echt niet blijven staan, dat was volgens mij niet een gemaakte val.

dit is gewoon stom van gudelj. maar dat gezuig van toivonen is uiteraard heel triest.

bij studio voetbal kwam dat ook ter sprake. door jack. zeg die toivonen is de laatste tijd wel irritant zeg. zeg jack, op dit moment heeft toivonen ongeveer 1% op z'n geweten van wat sneuarez ook heeft geflikt, en daar heb je nog nooit een apaprt gespreksonderwerp van gemaakt. oh ja, 1 x, toen hij zijn middelvinger opstak naar de feyenoordsupporters, toen vond je dat wel lachen. :roll:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Als Suarez het doet reageer je heel anders.......
Gewoon een vieze matennaaier is het, niet meer en niet minder.

volgens mij kon hij bij die duw echt niet blijven staan, dat was volgens mij niet een gemaakte val.

dit is gewoon stom van gudelj. maar dat gezuig van toivonen is uiteraard heel triest.

bij studio voetbal kwam dat ook ter sprake. door jack. zeg die toivonen is de laatste tijd wel irritant zeg. zeg jack, op dit moment heeft toivonen ongeveer 1% op z'n geweten van wat sneuarez ook heeft geflikt, en daar heb je nog nooit een apaprt gespreksonderwerp van gemaakt. oh ja, 1 x, toen hij zijn middelvinger opstak naar de feyenoordsupporters, toen vond je dat wel lachen. :roll:

Gedrag van Toivonen is idd erg triest maar nog triester is dat Jack nog even probeert Toivonen geschorst te krijgen voor PSV-Ajax.. Puke