FTM Forum

Full Version: Davis Cup 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Massu wint voor 't eerst sinds 2,5 jaar weer een setje... van Roddick. :lol:
2,5 jaar? Zo erg is het ook weer niet.

Ik overdrijf graag Ad. Ik dik deze wanprestatie van Roddick graag nog wat aan, zeker ook omdat 't een idool van Hagje is. :8:

Ik heb tenminste nog wat uitgesproken helden.
Hij mist zelfs nog 3 bps in de derde set. Maar Roddick kan echt heel weinig op gravel he. Net als Isner. Daarom geef ik Chili serieus nog een kansje ook, om door te gaan. Capdeville kan, hoe slecht ook, best van Isner winnen, net als Massu.
Troicki herstelt zich net op tijd.
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Massu wint voor 't eerst sinds 2,5 jaar weer een setje... van Roddick. :lol:
2,5 jaar? Zo erg is het ook weer niet.

Ik overdrijf graag Ad. Ik dik deze wanprestatie van Roddick graag nog wat aan, zeker ook omdat 't een idool van Hagje is. :8:

Ik heb tenminste nog wat uitgesproken helden.

Ik heb ook best wat spelers die ik graag mag en wat eerder kies dan andere maar ik hoop net zo hard dat die gasten verliezen als ik hun tegenstander in m'n team heb. Ik heb 't bijv. nooit zo op Djoko maar met de AO was ie een held.Smile
Gasten die ik graag mag in de top 100 zijn: Waw, Simon, Murray, Gonzo, Nando, Sod, Berdych, Monaco, Raonic en Potro.
Thiemo ondertussen ook begonnen. 3-2* voor.
*4-4.
tiebreak! belangrijk!
Prima Thiemo!

7-6(3)
Jojo 5-2 :eten:
7-6 3-3 bij Thiemo, allebei 1x gebroken!
Roddick, NID voor de koning! 62 46 63 64! =D>
Speciale dank vandaag gaat uit naar:

Machado, Cilic, Nando, Roddick, Golubev en Nieminen! =D> Notworthy
thiemo 7-6 7-6. :-({|= Notworthy

Ik heb het duidelijk niet druk op mijn werk, jammer dat er voor de rest niemand is.. :lol:
Dat heb ik nou meestal in het weekend, dan is het hier ook vaak rustig

Thiemo is niet goed maar pakt nu wel de belangrijke punten
Hup Devvie, Dodig, Isner en Jojo voor nu! :razz:
NID rebreak van Devvie op 35* Tipsa. =P~
76 76 64 Thiemo. Netjes!
Die Tipsa. van 57 52 naar 57 57. Somdev! Notworthy
Kuku - Berdych 53 :lol:
Ben het vandaag toch nog een keer met Ad eens, Chardy vind ik ook de grootste verrassing.
mindlight Wrote:Ben het vandaag toch nog een keer met Ad eens, Chardy vind ik ook de grootste verrassing.

Dat vind iedereen natuurlijk.
Die Isner heeft zoveel geluk dat ie tegen fucking Capdeville speelt. Wordt wss 76 76 67 76 ofzo, maar tegen iemand die ook maar iets meer kan gaat ie eraf :razz:
Isner dus 76 76. :Big Grin

Jojo straight sets! :beerbros:
mindlight Wrote:Prima keuze. Leuk ook dat deze held nu zomaar 45 puntjes op kan rapen.
Verrassender vind ik de Franse keuze voor Chardy, de man presteert al een jaar niets meer.
Nog steeds een prima keuze? Gewoon in straight eraf tegen Johansson.
En wat een afgang van die Serven zeggen, voor fucking eigen publiek tegen fucking India! Hebben ze nog gelukkig dat Bhupati/Paes niet meedoen.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Prima keuze. Leuk ook dat deze held nu zomaar 45 puntjes op kan rapen.
Verrassender vind ik de Franse keuze voor Chardy, de man presteert al een jaar niets meer.
Nog steeds een prima keuze? Gewoon in straight eraf tegen Johansson.

Nee, totaal niet, JoJo kan het blijkbaar nog in best of five en Gabash kan het niveau niet aan.
Haggie Wrote:Isner dus 76 76. :Big Grin

Inmiddels 7-6 7-6 6-7 =D>
Volgens mij kon Isner hem in de derde set uitserveren :lol:
67 67 76 76 64, Capdeville! Notworthy Notworthy Notworthy
"Haase ergert zich aan Nederlands publiek", aldus het AD.

Zit Stille in Oekraïne?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15