FTM Forum

Full Version: Voorstellen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo allemaal. Ik wil mij even voorstellen.

Ik weet trouwens niet of ik hiervoor goed zit in deze subforum, zo niet, niet het einde van de wereld Tongue

Ik ben dus Maurien, alias maupster. 23, man en net als velen hier volgens mij fan van spellen/sport.

Mn dagelijkse bezigheden ( naast het helaas moeten werken Tongue ) zijn het managen van mn hattrick en soccerproject team. Deze heten beide AFC AfA. Daarnaast besteed ik veel tijd aan het moderaten bij het Ajaxforum. daar ken ik Jansoe van, die hier dus ook veel post (door hem ken ik dit forum trouwens weer...) Jansoe en ik zijn op het Ajaxforum iig gewikkeld in mooie strijden in verschillende toto's en managergames, ben benieuwd of dat hier ook zo zal zijn Wink

Op AF heeft Jansoe zo n 4 dagen geleden het spel Travian bekend gemaakt en ik hoorde van hem dat hier een subforum is waar info over te lezen is, maar dat je wel eerst kenbaar moet maken dat je daar voor geinteresseerd bent..Aangezien ik nieuw ben in dit spel zou ik daar ook graag kunnen posten..Kan dat?

Zijn er nog regels mbt tot instromen in al opgestarte managergames/toto's enzo?
welkom maupster!
Zoals je zult zien zijn hier ook verschillende managerspellen te spelen op dit forum. Bijna allemaal kun je gewoon instromen wanneer je maar wil dus wees welkom om daar aan mee te doen.

Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt is er ook een mooi hattrick forum met vele actieve managers.

Er is idd ook een travian gedeelte op dit forum waar ik je toegang toe moet verlenen. Officieel moet je daarvoor iemand persoonlijk kennen maar misschien kunnen we een uitzondering maken. Zit je al bij een alliantie? en op welke servers speel je?
Hehe. Maurien meldt zich hier ook (eindelijk) aan.

MAC: Maupster kent mij persoonlijk. Niet alleen van het forum, maar we hebben elkaar ook al meerdere keren ontmoet. Daar voldoet hij dus aan.
Enne: Ik ken ook niemand persoonlijk van dit forum maar kon ook bij de alliantie.

Nu ben ik wel een geval apart, maar ja.

Voor zover ik weet zit hij nog niet bij een alliantie, aangezien hij gisteren pas met het spel Travian is begonnen.

Welkom Maurien. :Big Grin
Mac Wrote:welkom maupster!
Zoals je zult zien zijn hier ook verschillende managerspellen te spelen op dit forum. Bijna allemaal kun je gewoon instromen wanneer je maar wil dus wees welkom om daar aan mee te doen.

Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt is er ook een mooi hattrick forum met vele actieve managers.

Er is idd ook een travian gedeelte op dit forum waar ik je toegang toe moet verlenen. Officieel moet je daarvoor iemand persoonlijk kennen maar misschien kunnen we een uitzondering maken. Zit je al bij een alliantie? en op welke servers speel je?
Ik had al een beetje rondgekeken en hier komt echt alles voor, alle mogelijke games die te spelen zijn zijn besproken en/of worden hier bijgehouden. Toppie

Ik weet niet precies hoe het zit, maar die TTT en bookie ziet er ook mooi uit. Neem aan dat daar wel moet worden gewacht op een nieuwe aanvang van een seizoen Smile

Ik zit bij Travian nog niet bij een alliantie en speel zelf op server 2 (mijn speelnaam daar is ook maupster trouwens) Zit nu op een populatie van 16 en ben hevig graan en klei aan het verbouwen hehe
ok nou welkom op het travian deel dan! zoals je ziet zijn er nu 2 fora bijgekomen onder het hattrick gedeelte
Ik snap de eis. Maar zoals Jansoe al zei, we kennen elkaar ook persoonlijk. Ik heb 2 keer een meeting georganiseerd voor het AF-forum en sindsdien hebben we buiten het forum om ook contact..

edit:

Dat zijn nog eens 2 topics bij de al vele topics die ik moet doorneuzen..Gelukkig zondag niets te doen Tongue

Bedankt voor de toelating MAC
Mac Wrote:ok nou welkom op het travian deel dan! zoals je ziet zijn er nu 2 fora bijgekomen onder het hattrick gedeelte

als hij alleen op s2 speelt, dan lijkt het mij het meest logisch om ook alleen toegang tot travian s2 te geven... para bijna30-er he Wink
T00L Wrote:
Mac Wrote:ok nou welkom op het travian deel dan! zoals je ziet zijn er nu 2 fora bijgekomen onder het hattrick gedeelte

als hij alleen op s2 speelt, dan lijkt het mij het meest logisch om ook alleen toegang tot travian s2 te geven... para bijna30-er he Wink

beaam....
Als ik alleen toegang krijg tot de 2de, mag ik dan de komende dagen iig wel nog wat info topics van s1 doorlezen. ik zie namelijk dat juist daar de meeste tips op staan Sad
hebben die para'ers wel een punt...zal je nog wel ff geven om wat tips door te lezen
Merci

Btw, is het alleen toegang vergeven tot het S2 topic, omdat ik misschien kwade bedioelingen kan hebben oid? Of meer qua duidelijkheid/overzicht?
allebei een beetje. voor de 30+'ers is zijn het de kwade bedoelingen en voor de 30-'ers het overzicht Wink
Duidelijk Tongue

Het geeft het Travian spelletje iig al een vet mooie extra dimensie. Er wordt mooi samengewerkt zie ik al, in de desbetreffende topics

Dankzij Jansoe weer een verslaving erbij Sad
Welkom Maupster.
Damn, ik begin ook interesse te krijgen in dat geheimzinnige gedoe rond Travian....
Ik kan dat gewoon niet hebben, nog zo'n verslaving. Het verklaart misschien wel de relatieve rust de laatste tijd op het forum Smile
Hattrick: 690 topics 37728 posts
Travian 1: 104 topics 21248 posts
Travian 2: 26 topics 1950 posts (in 3 weken ofzo)
IK begin niet aan dat Travian of hattrick. Ben nog snel verslaafd aan iets en volgens mij kom ik dan helemaal niet meer achter mijn pc vandaan :|
Gelijk heb je. Het is echt verschrikkelijk. Was ik er maar nooit aan begonnen...
ik wordt gek :eeeek: oh nee kan niet was ik al


daaaagg alle nieuwe mensjes die ik nog niet ken
welkom hier
Ekslem Wrote:IK begin niet aan dat Travian of hattrick. Ben nog snel verslaafd aan iets en volgens mij kom ik dan helemaal niet meer achter mijn pc vandaan :|



hoe en waarom heb je dan toegang???
gewoon ff een vraagje
ik ben niet para of zoiets
alhoewel
MAC EEN INDRINGER, SPION
en anders iemand die ik nog niet kende en dus welkom
maupster Wrote:Dankzij Jansoe weer een verslaving erbij Sad

Als ik maar geen ruzie krijg met Natas :wink:
uniek Wrote:
Ekslem Wrote:IK begin niet aan dat Travian of hattrick. Ben nog snel verslaafd aan iets en volgens mij kom ik dan helemaal niet meer achter mijn pc vandaan :|



hoe en waarom heb je dan toegang???
gewoon ff een vraagje
ik ben niet para of zoiets
alhoewel
MAC EEN INDRINGER, SPION
en anders iemand die ik nog niet kende en dus welkom

eeej slome, post ik op het moment in het travian gedeelte?? Maw welkom op het van oorsprong voetbal forum!
eh beetje dimmen he! is helemaal niet van oorsprong voetbal forum!
Mac Wrote:eh beetje dimmen he! is helemaal niet van oorsprong voetbal forum!

En wie mag jij dan wel zijn? :wink:
aan mn postcount te zien inno
Mac Wrote:aan mn postcount te zien inno

:lol:
Berend Botje Wrote:Gelijk heb je. Het is echt verschrikkelijk. Was ik er maar nooit aan begonnen...

Ik ben er (door omstandigheden) in geslaagd mijn postcount naar een acceptabel gemiddelde te brengen (naar beneden dus) en ook niet toe te geven aan verslavingsverlokkingen en daar ben ik best wel trots op, al zeg ik het zelf. Hakkuh
ikke :crazy:
ik vind het een beetje een raar forum
er staat nergens ook maar iets van travian ?!

the iron mask
dat komt omdat het travian gedeelte goed afgeschermt is
het is er wel degelijk hoor

vraag maar ff naar mac
dan komt alles goed :lol:
:lol: elk forum zonder travian deel is raar natuurlijk Big Grin neem aan dat je bij CT zit zal je wel ff toegang geven
Pages: 1 2