FTM Forum

Full Version: Arbitrale kwartetten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat een dramavertoningen weer op de velden dit weekend.

Van Sichem bij Vitesse (o.a. schoppen Dost onbestraft), Janssen bij Willem II (onterechte rode kaart), Van Boekel bij De Graafschap (Goal met een Poep(on)luchtje)* en Van Hulten bij NEC (Vleminx geen rood). Hoelang gaat dit nog door?

*Den Haag trouwens terecht verloren van een scherper GRA.
ook braamhaar bij feyenoord nac was weer vreselijk. wat een zaadstengel vind ik dat zeg.
Van Hulten was echt schandalig slecht. Niet alleen rood Vleminckx, maar ook rood Pieters gemist, goals NEC ongeldig, pingel PSV niet gegeven. Werkelijk elke lastige situatie fout beoordeeld. 8-[
Kom op zeg, die goal van Zomer was echt niet ongeldig. En waarom die andere ongeldig zou zijn zou ik echt niet weten. Of telt het niet als hij via de paal gaat? Verder wel drama natuurlijk.
Lamme Lennie Wrote:Kom op zeg, die goal van Zomer was echt niet ongeldig. En waarom die andere ongeldig zou zijn zou ik echt niet weten. Of telt het niet als hij via de paal gaat? Verder wel drama natuurlijk.

Zomer leunt met 2 armen op de schouders van Manolev waardoor die niet omhoog kan komen. Als Zomer Manolev niet aanraakt kan hij springen (of hij het ook doet is een 2e, maar waarschijnlijk wel) en de bal wegkoppen. Dan blijft het 1-2.

Overigens was de rode prent voor Pieters het 1e voorval van de wedstrijd, met 10 man had PSV zeker punten verspeeld en was Vleminckx zich niet gaan misdragen. Dus ik wil het puntverlies niet aan de arbiter wijten ofzo, maar die goal van Zomer kun je zeer zeker afkeuren.

Ps. lang geleden dat ik zo'n kater had van puntverlies. Zo enorm onnodig.
Lamme Lennie Wrote:Kom op zeg, die goal van Zomer was echt niet ongeldig. En waarom die andere ongeldig zou zijn zou ik echt niet weten. Of telt het niet als hij via de paal gaat? Verder wel drama natuurlijk.

ik vind het ook dubieus hoor. er zijn scheidsen zat die daar voor fluiten.
Peter Wrote:Overigens was de rode prent voor Pieters het 1e voorval van de wedstrijd, met 10 man had PSV zeker punten verspeeld en was Vleminckx zich niet gaan misdragen. Dus ik wil het puntverlies niet aan de arbiter wijten ofzo, maar die goal van Zomer kun je zeer zeker afkeuren.

dit ben ik met je eens. maar dat heb ik lamme lennie al een keer proberen uit te leggen in het geval babovic en toen begreep hij het niet.
Als iemand het niet met je eens is begrijpt hij het niet? cry

Ik begin trouwens steeds meer in te zien dat Peter gelijk heeft dat PSV Reis meer mist dan Afellay. Als je zelfs Zeefuik in de spits moet zetten is het wel heel erg.
Lamme Lennie Wrote:Als iemand het niet met je eens is begrijpt hij het niet? cry

het komt je natuurlijk goed uit om deze conclusie te trekken, maar dat zeg ik niet. ik zeg dat het niet begreep (en begrijpt). als je het niet begrijpt kom je sowieso niet aan gelijk hebben toe (wat dat al wezen mag).
Peter Wrote:Van Hulten was echt schandalig slecht. Niet alleen rood Vleminckx, maar ook rood Pieters gemist, goals NEC ongeldig, pingel PSV niet gegeven. Werkelijk elke lastige situatie fout beoordeeld. 8-[

O ja, en wat dacht je dan van die gele kaart van Berg. :crazy:
Die keeper van NEC moet je gewoon 5 wedstrijden geven. Doet ie het nooit meer.
Niet omdat we nou gewonnen hebben ofzo, maar die Kuijpers is de beste scheids die ik in tijden heb zien rondlopen op de nederlandse velden.
Vind ik ook een goede! Weinig tot nooit ''betrokken'' bij discussiemomenten achteraf.
\Big Grin/ Kuipers is inderdaad een van de betere.
Makkelie, hét talent van de nederlandse scheidsrechters, floot trouwens ook weer eens een erbarmelijke slechte wedstrijd in Utrecht.
Om over Liesveld nog maar te zwijgen, waar ie Kah geen tweede gele geeft.
En vier man zien niet dat Lens de bal met 2 handen klemt...

Wat een treurig niveau.
nou moet ik zeggen dat ik vink in de kuip niet slecht vond fluiten. dat was dan de enige dit weekend, maar het is natuurlijk wel lekker als je een wedstrijd hebt waar je geen belangen voor ajakkes of twente hoeft te verdedigen.