FTM Forum

Full Version: PSV-FC Utrecht
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hutchinson weer ge-wel-dig! Notworthy
Ben ik de enige die Afellay nog geen seconde heeft gemist?

Verder zaadpot met belachelijk defensief en zwak Utrecht.
Nee, in de rol die hij speelde was hij goed, maar niet zo bepalend / beslissend als hij imo in een adnere rol zou kunnen zijn.
Maar volgens mij was dat wel duidelijk. We missen veel meer een killer zoals Reis.
Die Berg is gewoon een lachertje. Geen vorm oke, maar die balaannames en dat fysiek, kom op zeg. Echt ongelooflijk. Bij Gro vond ik hem nog zo goed!
En toch blijf ik erbij dat Berg beter is dan de alternatieven Koevermans en Zeefuik.

Echt onbegrijpelijk dat het publiek op de banken staat als Koevermans erin komt, terwijl die ook al 100x verketterd is en iedereen weet dat het met hem niet beter wordt.
Doe mij maar Zeefuik. Heeft body, en komt voor mij dreigender over. Berg snel terug naar HSV.
Peter Wrote:En toch blijf ik erbij dat Berg beter is dan de alternatieven Koevermans en Zeefuik.

Echt onbegrijpelijk dat het publiek op de banken staat als Koevermans erin komt, terwijl die ook al 100x verketterd is en iedereen weet dat het met hem niet beter wordt.


Berg is gewoon een goeie spits. Schoot ze bij Greuning uit alle standen erin, nam pingels en vrije trappen. Berg moet vertrouwen krijgen en de media moet eens kappen met dat gezuig bij Rutten elke week.
Ekslem Wrote:Doe mij maar Zeefuik. Heeft body, en komt voor mij dreigender over. Berg snel terug naar HSV.

Zeefuik heeft het ook niet. Voetballend veel minder dan Berg en ook geen afmaker. Die gaat er nooit één voor je maken in een topwedstrijd, bij Berg heb ik in ieder geval nog dat net-niet gevoel van hij moet toch ook een keer net goed vallen. Sluit niet uit dat hij er nog 5 maakt dit seizoen als er dadelijk tegen Twente een keer eentje net wel invalt. Tis echt een kwestie van vertrouwen.
Peter Wrote:Hutchinson weer ge-wel-dig! Notworthy
Ben ik de enige die Afellay nog geen seconde heeft gemist?

Verder zaadpot met belachelijk defensief en zwak Utrecht.


Als je Afellay niet mist heb je een plaat voor je hoofd. Resultaten zijn goed (beter dan de rest) maar qua voetbal is het een stuk minder. PSV onwaardig om 2 modale balafpakkers op het middenveld te hebben. Afellay is een topper!!!
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:Hutchinson weer ge-wel-dig! Notworthy
Ben ik de enige die Afellay nog geen seconde heeft gemist?

Verder zaadpot met belachelijk defensief en zwak Utrecht.


Als je Afellay niet mist heb je een plaat voor je hoofd. Resultaten zijn goed (beter dan de rest) maar qua voetbal is het een stuk minder. PSV onwaardig om 2 modale balafpakkers op het middenveld te hebben. Afellay is een topper!!!

Undecided

Ga toch weg man. Afellay is een goeie speler, maar die hoort niet als controleur te spelen. Jaren fout gebruikt door Rutten. Hutchinson doet het op die positie net zo goed, je kunt daar niet beslissend zijn. Dat Afellay beter is dan Hutchinson staat buiten kijf, maar niet in de rol die hij moest spelen. Afellay scoorde nooit, gaf geen assist, en verdedigen in de eredivisie kan ook wel als je maatje minder bent dan Afellay.
Ekslem Wrote:Doe mij maar Zeefuik. Heeft body, en komt voor mij dreigender over. Berg snel terug naar HSV.

Overigens nog hierover:

Na Twente krijg je volgens mij 99% zeker Toivonen in de spits en Bakkal blijft erin op '10'.