FTM Forum

Full Version: FC Twente - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Peter Wrote:Dikverdiend. Weergaloos Twente in de 2e helft. Die worden al voor Ajax-uit kampioen als ze zo blijven spelen.

Klopt, zeker ook als PSV niet blijft scoren.
Ik begreep dat Lens er al af had gemoeten + penalty Twente na een kwartier?
Mwoah, klein beetje hands maar:

[Image: m1gz2alagwvm700.jpg]
Mooie foto, jammer dat Blom er niet op staat...

Prachtige stift van Jansen zeg, ben benieuwd of die volgend seizoen nog in Enschede speelt.
Peter Wrote:Dikverdiend. Weergaloos Twente in de 2e helft. Die worden al voor Ajax-uit kampioen als ze zo blijven spelen.

Die penalty was een lachertje, goedmakertje voor die handsbal van Lens terwijl dat geen corner was. Zal best verdiend zijn, maar als die 1-0 niet valt had ik het nog moeten zien. Maza ook lekker bezig, laat zich er verdomme uitlopen en wegzetten door die dikke pad van een Janssen.
feli twentesupporters, verdiende overwinning. Als je geen doelpunten kan maken kan je ook niet winnen. Sad
Feli tukkers.

Die Berg, echt ongelooflijk. Strik eromheen en terug naar Hamburg!
Pingel is echt te triest voor woorden, maar goed daar mogen we mss niet over zeiken gezien het Lens geval.
En die goal van Janssen is natuurlijk geweldig. De manier waarop Maza zich door echter ff vorbij laat lopen door die bolle is echter wel heel erg treurig op dit niveau!
Dat zei ik dus al, die handsbal kwam voort uit een corner die geen corner was. De slomo kwam nog voorbij, bal raakt duidelijk de achterlijn. Overigens wel apart dat de grensrechter zogenaamd wel ziet dat die bal over de achterlijn is (ook nog eens aan de verkeerde kant voor hem), maar het hem vervolgens ontgaat hoe Lens die bal uit de goal volleybalt. :-k

Maar feli Tukkers, twee keer van je directe concurrent winnen, daar draait het uiteindelijk allemaal om.
Overdune Wrote:Dat zei ik dus al, die handsbal kwam voort uit een corner die geen corner was. De slomo kwam nog voorbij, bal raakt duidelijk de achterlijn. Overigens wel apart dat de grensrechter zogenaamd wel ziet dat die bal over de achterlijn is (ook nog eens aan de verkeerde kant voor hem), maar het hem vervolgens ontgaat hoe Lens die bal uit de goal volleybalt. :-k

Maar feli Tukkers, twee keer van je directe concurrent winnen, daar draait het uiteindelijk allemaal om.

Ik had de vertraagde beelden ook even nodig om die handsbal te zien. Voor de grensrechter stond er ook nog eens een paal tussen. Alles gebeurt zo snel dat ik het niet te verwijten vind dat de arbiters er wel eens naast zitten. Alleen is het voor de benadeelde partij knap vervelend telkens. En janken omdat het een onterechte corner was, pfft dan was het misschien wel uit een volgende corner gebeurd.
Ik jank er niet om, ik zeg alleen dat het rechtvaardig is dat die strafschop niet gegeven is aangezien het geen corner was.
volgens die beredenering is de rest van de wedstrijd niet rechtvaardig meer
Het eerste doelpunt iig niet nee, dat was een goedmakertje voor de handsbal van Lens. De commentator zei het nota bene nog: "zwaar bestraft, maar Blom heeft in de rust natuurlijk ook gezien of gehoord wat er gebeurd is bij die situatie met Lens."

Als we zo gaan fluiten. cry
Overdune Wrote:Het eerste doelpunt iig niet nee, dat was een goedmakertje voor de handsbal van Lens. De commentator zei het nota bene nog: "zwaar bestraft, maar Blom heeft in de rust natuurlijk ook gezien of gehoord wat er gebeurd is bij die situatie met Lens."

Als we zo gaan fluiten. cry

toch was het eerste wat ik dacht: pingel. en een scheids heeft ook maar 1x. die gast houdt ruiz gewoon vast. en dat is dom, dan kun je hem dus tegen krijgen. volgens blom was hij pas na de wedstrijd op de hoogte van de handsbal, maar dat lijkt me kolder.

psvee had gewoon zelf moeten scoren. mogelijkheden zat gehad. een pingel kan altijd vallen en daarna geef je ruimte weg waardoor de kans op de 2-0 groter is.

maar ik verbaasde me er ook wel over dat niemand theo jansen kan inhalen, als hij van eigen helft begint. hij is een stuk fitter dan voorheen, maar dan nog is hij niet snel. wat maza deed was gewoon halfzacht. maar als je dan uit balans bent, je jezelf moet herpakken en je dit kunt uitvoeren een fractie nadat je weer op je hoeven staat en gekeken hebt waar de keep staat, dan is dat uiteraard grote grote klasse.

een van de mooiste doelpunten ooit die ik heb gezien (maar dan met name door dat moment van onbalans).
Pages: 1 2