FTM Forum

Full Version: Charlton Vicento
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Is het het kleine broertje van Balotelli? Is het het stiefbroertje van Zlatan of Arnautovic? Nee hoor, het is Charlton Vicento; de man die nog stommer is dat de drie bovengenoemden bij elkaar. De streken zijn in ieder geval hetzelfde.

[Image: tn_015%20Charlton%20Vincento.jpg]

'Schut liep over mijn voet heen' zei hij, terwijl hij Strootman gewoon natrapt.
'Ik weet van niets' (terwijl zijn ogen verklappen dat hij denk 'ow ja, dat was een lekkere') zegt hij op de terechte opmerking van de journalist als hij vraagt naar de elleboog tegen Cornelisse.
Jammer dat er niet werd gevraagd naar die mooie schwalbe.

Wat een vervelend stuk vreten is dat zeg Dead Puke

Ik heb het gevoel dat we nog veel over deze man horen, vandaar een eigen topic.

Voor degenen die het vergeten waren; zijn beelden zijn als eens de wereld over gegaan:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Tv3s0lSwqjU[/youtube]
Omdat iedereen het zo vervelend vindt, dat het zo goed gaat met ADO gaan we vanavond Vicento bashen. Lekker makkelijk hoor NOS, een jongen van 18 voor de camera die z'n vmbo niet heeft afgemaakt. =D>

Z'n 2e gele was onterecht, maar daar hoor je niemand over. Natrappen tegen Strootman wel gezien door scheids en met geel beoordeeld, net zoals een heleboel andere overtredingen dit weekend. Ik heb Overtoom (op Blind), Schone en Vermeer (doodschop op 30 meter uit z'n doel) niet voor de camera gezien trouwens.
Haha, had wel een dergelijke reactie verwacht. Als je zo tekeer gaat in een wedstrijd, verdien je het om afgemaakt te worden! Hij maakt eerst 2 overtredingen die rijp zijn voor direct rood, dan hoeft niemand meer wat te zeggen over een onterechte 2e gele kaart. Het was slechts een kwestie van tijd dat hij van het veld moest......

Waarom zou iedereen het vervelend vinden dat ADO zo goed gaat? Ik gun het ADO van harte, vind het een leuk team en vind dat ze heerlijk voetbal spelen. Van mij mogen ze zeker Europa in!
Waarom kreeg Vermeer eigenlijk geen rood? Flying tackle op 't middenveld is tegenwoordig toegestaan?
centre court Wrote:Waarom kreeg Vermeer eigenlijk geen rood? Flying tackle op 't middenveld is tegenwoordig toegestaan?

Hij ging tenminste voor de bal, al was het inderdaad onbesuisd. Geel had terecht geweest, rood echt niet. Maar mag dit in het topic van Ajax en niet in het kleine-Balotelli topic?
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:Waarom kreeg Vermeer eigenlijk geen rood? Flying tackle op 't middenveld is tegenwoordig toegestaan?

Hij ging tenminste voor de bal, al was het inderdaad onbesuisd. Geel had terecht geweest, rood echt niet. Maar mag dit in het topic van Ajax en niet in het kleine-Balotelli topic?

swerts ging ook voor de bal, en dat was ook onbesuisd. wat is dat nou voor criterium. hij krijgt gewoon geen rood omdat het een neus is. dat is een stuk aannemelijker.

bij vicento vind ik het trouwens onbegrijpelijk dat hij bij dat natrappen niet driect rood krijgt. de scheids ziet het gewoon. echt onbegrijpelijk.

verder is willem II wwer genaaid en de fc waf, want granvist had die overduidelijke pingel na vasthouden van pedersen gewoon genomen.
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:Waarom kreeg Vermeer eigenlijk geen rood? Flying tackle op 't middenveld is tegenwoordig toegestaan?

Hij ging tenminste voor de bal, al was het inderdaad onbesuisd. Geel had terecht geweest, rood echt niet. Maar mag dit in het topic van Ajax en niet in het kleine-Balotelli topic?

swerts ging ook voor de bal, en dat was ook onbesuisd. wat is dat nou voor criterium. hij krijgt gewoon geen rood omdat het een neus is. dat is een stuk aannemelijker.

Dus omdat Swerts onterecht rood krijgt zou Vermeer ook maar onterecht rood moeten krijgen? Lekker criterium inderdaad Undecided
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:Waarom kreeg Vermeer eigenlijk geen rood? Flying tackle op 't middenveld is tegenwoordig toegestaan?

Hij ging tenminste voor de bal, al was het inderdaad onbesuisd. Geel had terecht geweest, rood echt niet. Maar mag dit in het topic van Ajax en niet in het kleine-Balotelli topic?

swerts ging ook voor de bal, en dat was ook onbesuisd. wat is dat nou voor criterium. hij krijgt gewoon geen rood omdat het een neus is. dat is een stuk aannemelijker.

Dus omdat Swerts onterecht rood krijgt zou Vermeer ook maar onterecht rood moeten krijgen? Lekker criterium inderdaad Undecided

nee hoor, het rood voor swerts was terecht. onbesuisd inkomen. vermeer had ook rood moeten hebben.
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
centre court Wrote:Waarom kreeg Vermeer eigenlijk geen rood? Flying tackle op 't middenveld is tegenwoordig toegestaan?

Hij ging tenminste voor de bal, al was het inderdaad onbesuisd. Geel had terecht geweest, rood echt niet. Maar mag dit in het topic van Ajax en niet in het kleine-Balotelli topic?

swerts ging ook voor de bal, en dat was ook onbesuisd. wat is dat nou voor criterium. hij krijgt gewoon geen rood omdat het een neus is. dat is een stuk aannemelijker.

bij vicento vind ik het trouwens onbegrijpelijk dat hij bij dat natrappen niet driect rood krijgt. de scheids ziet het gewoon. echt onbegrijpelijk.

verder is willem II wwer genaaid en de fc waf, want granvist had die overduidelijke pingel na vasthouden van pedersen gewoon genomen.


Calimero huilenhuilenhuilen Calimero


weer geen punten voor F.C.Dugarry met 2 Feyenoord verdedigers. Gelukkig had ik wel Benschop ter opvulling Undecided