FTM Forum

Full Version: Ajax-Heracles
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Het was niet veel volgens mij (waarschijnlijk omdat Jeroen niet speelde), maar dan toch maar even een topic voor deze man: Nicolai Boilesen

[Image: 1905874.jpg]

=D> =D> =D>

Ik vond trouwens de overtreding van Overtoom aardig aan de gele kant...
Aan de rode kant zul je bedoelen...
Met zoveel ruimte had ik die 2 balletjes ook wel goed voor gegeven hoor. Deed ie voor de rest nog iets bijzonders?
Ja, goed debuteren in het eerste van Ajax (als ik de beelden en anderen mag geloven). Dat is voldoende voor mij. Goed om te zien dat er wederom iemand uit de jeugd debuteert en dat 8 van de in totaal 14 spelers van Ajax die vandaag speelden uit de eigen jeugd komen.
Twente heeft er mss 2 uit de eigen jeugd maar wordt wel 2x op rij kampioen, daarvoor AZ en PSV idem dito. Je eigen jeugd moet natuurlijk wel kwaliteit hebben.
speelde zeker een goede partij. Stuk meer lef dan Blind en dat waardeer ik wel. Ben wel bang dat hij af en toe een beetje te vaak mee naar voren wil komen maar dat zal de tijd uitwijzen.
Lamme Lennie Wrote:Ja, goed debuteren in het eerste van Ajax (als ik de beelden en anderen mag geloven). Dat is voldoende voor mij. Goed om te zien dat er wederom iemand uit de jeugd debuteert en dat 8 van de in totaal 14 spelers van Ajax die vandaag speelden uit de eigen jeugd komen.


hij zit 2 jaar bij ajakkes geloof ik. maar dat is natuurlijk weer eigen jeugd. net zoals eriksen zeker?

deze boilesen, een buitenlander, komt er in voor een jeugdspeler die wel langere tijd bij ajakkes is opgeleid. dat zegt natuurlijk genoeg.

echt een goeie opleiding bij ajakkes.
Tsja, wat is eigen opleiding inderdaad? Als je 2 jaar in de jeugd heb gespeeld? 4 jaar? Moet je Nederlander zijn........ Is Messi eigen jeugd van Barca? En Bojan? Lastige kwestie.

Boilesen speelt 2 jaar in de jeugd van Ajax, dus is hij een jeugdspeler van Ajax. Of het eigen jeugd is is een volgende vraag maar dat boeit me verder ook niet echt.

En hij kwam er in voor Blind omdat Blind geblesseerd was, dus waarom dat genoeg zegt is me een raadsel.
Lamme Lennie Wrote:Tsja, wat is eigen opleiding inderdaad? Als je 2 jaar in de jeugd heb gespeeld? 4 jaar? Moet je Nederlander zijn........ Is Messi eigen jeugd van Barca? En Bojan? Lastige kwestie.

Boilesen speelt 2 jaar in de jeugd van Ajax, dus is hij een jeugdspeler van Ajax. Of het eigen jeugd is is een volgende vraag maar dat boeit me verder ook niet echt.

En hij kwam er in voor Blind omdat Blind geblesseerd was, dus waarom dat genoeg zegt is me een raadsel.

nou, het is een jeugdspeler, maar bij ajakkes moet dat er altijd 100x worden bijverteld, dat het een product is van de jeugdopleiding. dit heeft geen reet met de jeugdopleiding te maken. maar idd, de spelers komen uit de eigen jeugd. punt. niets meer en niets minder.
Blind ligt er 4-6 weken uit, dus het zal me niet verbazen als Boilesen al eerder in de basis staat dan gedacht.
Heracles had meer lef moeten tonen, we blijven relatief eenvoudig overeind maar brachten voorin te weinig. De wissels van Bosz waren dan ook geheel in het plaatje van onze speelstijl; 2 aanvallers voor 2 aanvallers. Daarnaast werd de goal van Everton onterecht afgekeurd, Armenteros stond buitenspel maar had geen enkel aandeel in de aanval. Kom maar op met de calimero's smileys (ook de grapjassen die ze nu extra plaatsen) maar als een Ajax goal bij 2-0 achterstand onterecht werd afgekeurd had heel Nederland het op zijn minst nog een week mogen lezen en horen in de media. Aan die twenterat op goal probeer, met de nadruk op proberen, ik maar geen woorden meer aan vuil te maken.

Onze doelstelling is behaald dus wij moeten de schouders maar ophalen. Volgende week naar Tilburg, winst daar zou nog wel betekenen dat we ons in ieder geval nog voor de fun mogen bezighouden met de play-offs die we natuurlijk niet serieus gaan halen.

En volgend seizoen weer eredivisie in ons mooie Almelo. Het lijkt al normaal maar dat is het niet.
D'r an met de lippe Wrote:Daarnaast werd de goal van Everton onterecht afgekeurd, Armenteros stond buitenspel maar had geen enkel aandeel in de aanval. Kom maar op met de calimero's smileys (ook de grapjassen die ze nu extra plaatsen) maar als een Ajax goal bij 2-0 achterstand onterecht werd afgekeurd had heel Nederland het op zijn minst nog een week mogen lezen en horen in de media. Aan die twenterat op goal probeer, met de nadruk op proberen, ik maar geen woorden meer aan vuil te maken.

Als ik het goed herinner deed Vermeer ook niet echt moeite om de bal tegen te houden aangezien er al gefloten was.
Pasveer heeft het toch vrij goed gedaan de laatste weken? Ik kan slechtere keepers bedenken.
Overigens vond ik de redding van Vermeer er wel een van grote klasse. een ouderwets mooie duik op zo'n zwieberbal.
@ Dran: Ik zei t ook al in t stadion, zat er recht op en was zeker geen buitenspel inderdaad, zo'n dom wijf naast me "jij moet een bril kopen, was toch duidelijkbuitenspel"
Lamme Lennie Wrote:Als ik het goed herinner deed Vermeer ook niet echt moeite om de bal tegen te houden aangezien er al gefloten was.
Pasveer heeft het toch vrij goed gedaan de laatste weken? Ik kan slechtere keepers bedenken.

Laat dit nu juist het probleem zijn met Pasveer, er wordt over hem gepraat als hij foutloos heeft gekeept en een paar leuke reddingen had. Mijn inziens wordt een keeper daar voor betaald maar bij Pasveer is het onderwerp van gesprek. Eens, hij heeft goede wedstrijden gekeept na de winterstop. Maar ons daarvoor ook al genoeg punten gekost. En dan weer deze onbegrijpelijke blunder, als het nu een talent was die stijf stond van de zenuwen oke, maar met zijn ervaring mag dit niet meer gebeuren. En erger, het is geen incident. Ook het coachen van de verdediging zou niet verkeerd zijn. Ik denk dat er een indirect verband is tussen Pasveer en het mindere seizoen van Maertens en vd Linden.

Naast zijn discutabele kwaliteiten is hij nooit geliefd geweest bij de Heracles aanhang (om het nog maar netjes uit te drukken) door meerdere gebeurtenissen. Maar zijn vader is keeperstrainer bij ons dus ik zie hem vooralsnog volgend seizoen gewoon weer bij ons op goal staan helaas.

gittermaster Wrote:Overigens vond ik de redding van Vermeer er wel een van grote klasse. een ouderwets mooie duik op zo'n zwieberbal.
@ Dran: Ik zei t ook al in t stadion, zat er recht op en was zeker geen buitenspel inderdaad, zo'n dom wijf naast me "jij moet een bril kopen, was toch duidelijkbuitenspel"

Haha, het is toch wat met sommige dames. Eigenlijk moeten we er niet zo negatief over doen en al blij zijn dat ze heeft kunnen constateren dat Armenteros achter de verdediging stond :wink:
joh, die wasbeer -en ik denk de rest ook- heeft gewoon een lekker bedrag op zijn rekening gekregen. vantevoren is hem verteld dat hij het geplaagde ajakkes een handje moest helpen als ze het zelf niet konden.

niemand die hier z'n vraagtekens bij zet, maar ja, dat krijg je he, met die neuzenmedia.
Calimero :/\ Calimero