FTM Forum

Full Version: PSV - SC Heerenveen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Eindelijk Berg op de bank. Notworthy Nu nog wel even scoren om de Tukkers weer bij te halen..
1-2 met nog tien minuten te gaan.. #-o Heerenveen verloor vorige week thuis nog van fucking Excelsior.
Hup, en Bouma ook nog rood. Hoe geef ik het kampioenschap weg, les 1.

Edit: Pff, iig nog een puntje, dat kan wel eens een belangrijke zijn..
Van den Boog: "Het zijn rare weken, hele rare situaties"
10 Apr 2011 om 15:29 | Reageer nu | Wedden?
Algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax beleeft niet de makkelijkse tijden bij de Amsterdammers. De bestuurder wordt door de supporters niet in de armen gesloten en de aanhang hoopt dat de Amsterdammer spoedig zal vertrekken. Tegenover Eredivisie Live laat hij weten achter voorzitter Uri Coronel te staan.

"De man heeft hart voor de club. Alles wat Coronol heeft gezegd is honderd procent corrrect", zei Van den Boog. "Het zijn rare weken. Hele rare situaties. Ik ben de basisprincipes van het voetbal kwijt. Ik vind het jammer dat Uri Coronel zo is behandeld. Alles wat Coronol heeft gezegd 100 procent corrrect. De man heeft hart voor de club. Ik ben teleurgesteld."

Een titel zit er niet meer in. "We worden dit jaar weer geen kampioen en dat doet heel erg pijn", ging Van den Boog verder. Wim Jonk, Dennis Bergkamp, Bryan Roy en Ruben Jongkind werden vrijdag bij elkaar geroepen, maar van een per direct ontslag is geen sprake. "Op dit moment blijft iedereen. Iedereen maakt het seizoen af."


:eeeek: :roll: Slimme teksten, djiez. Lekker veel vertrouwen van NB de eigen voorzitter, terwijl ook op dat moment - en na vanmiddag zeker! - de competitie nog volledig 'open' lag met psv dat moeilijk draait en Twente op de slotdag thuis!
Slim Poeponnetje van Toivonen, maar de goal had natuurlijk moeten worden afgekeurd. Scheids kan hier echter weinig aan doen.
Toivonentje, Bakkaletje......dat zijn al veel, heel veel punten voor PSV.
Wat een gezeik over Toivonen zeg. Gewoon een slimme goal.
Wat zag die Pieters er trouwens weer belachelijk slecht uit bij allebei de HEE goals. De linksback van Oranje. Undecided
Sjaak Wrote:Toivonentje, Bakkaletje......dat zijn al veel, heel veel punten voor PSV.

3 punten of zo. nou, enorm. dat haalt het nog niet bij de bakken met punten die ajakkes en sinds kort ook twente in de schoot geworpen krijgen door de knjb.
Calimero
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Toivonentje, Bakkaletje......dat zijn al veel, heel veel punten voor PSV.

3 punten of zo. nou, enorm. dat haalt het nog niet bij de bakken met punten die ajakkes en sinds kort ook twente in de schoot geworpen krijgen door de knjb.

Maar uit bij NEC 2 punten door de neus geboord door een onterechte goal in de laatste minuut enz.enz.

Per seizoen heb je 20 foute beslissingen mee en 20 foute beslissingen tegen. Iedereen staat aan het eind van de rit waar hij verdiend te staan! En dat zal voor PSV 3e zijn..
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Toivonentje, Bakkaletje......dat zijn al veel, heel veel punten voor PSV.

3 punten of zo. nou, enorm. dat haalt het nog niet bij de bakken met punten die ajakkes en sinds kort ook twente in de schoot geworpen krijgen door de knjb.

Daar wordt (in ieder geval door jou) ook genoeg over gehuild, mag dus zeker genoemd worden.
Overigens maakt het denk ik weinig uit een nederlaag of een gelijkspel. PSV moet toch nog punten verliezen tov Ajax en tov Twente heeft Twente het ook nog steeds in iegen hand.
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Toivonentje, Bakkaletje......dat zijn al veel, heel veel punten voor PSV.

3 punten of zo. nou, enorm. dat haalt het nog niet bij de bakken met punten die ajakkes en sinds kort ook twente in de schoot geworpen krijgen door de knjb.

Daar wordt (in ieder geval door jou) ook genoeg over gehuild, mag dus zeker genoemd worden.
Overigens maakt het denk ik weinig uit een nederlaag of een gelijkspel. PSV moet toch nog punten verliezen tov Ajax en tov Twente heeft Twente het ook nog steeds in iegen hand.

het ergste is natuurlijk nog altijd dat toivonen nu bakken met kritiek krijgt (slecht voorbeeld voor de jeugd, wat een geniepig ventje etc) en dat is op zich wel terecht, maar dit werd in de media nooit gezegd over sneuarez. gewoon nooit. als hij zijn middelvinger opstak naar het feyenoord publiek was de algemene opinie: moet kunnen wel geinig. nog afgezien van die andere duizenden geniepige kutovertredingen van hem die nooit bestraft werden, zelfs niet achteraf.

ik kan daar zo slecht tegen.

maar goed, ajakkes heeft het kampioenschap nagenoeg eigen hand. als ze van twente winnen zijn ze die iig voorbij. en psvee gaat sowieso punten verliezen. ik hoop ook tegen feyenoord, want wij willen nog een revanche. kijk, ik gun psvee het allerbeste tov van ajakkes en twente, maar je kunt te ver gaan.
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Toivonentje, Bakkaletje......dat zijn al veel, heel veel punten voor PSV.

3 punten of zo. nou, enorm. dat haalt het nog niet bij de bakken met punten die ajakkes en sinds kort ook twente in de schoot geworpen krijgen door de knjb.

Daar wordt (in ieder geval door jou) ook genoeg over gehuild, mag dus zeker genoemd worden.
Overigens maakt het denk ik weinig uit een nederlaag of een gelijkspel. PSV moet toch nog punten verliezen tov Ajax en tov Twente heeft Twente het ook nog steeds in iegen hand.

het ergste is natuurlijk nog altijd dat toivonen nu bakken met kritiek krijgt (slecht voorbeeld voor de jeugd, wat een geniepig ventje etc) en dat is op zich wel terecht, maar dit werd in de media nooit gezegd over sneuarez. gewoon nooit. als hij zijn middelvinger opstak naar het feyenoord publiek was de algemene opinie: moet kunnen wel geinig. nog afgezien van die andere duizenden geniepige kutovertredingen van hem die nooit bestraft werden, zelfs niet achteraf.

ik kan daar zo slecht tegen.
maar goed, ajakkes heeft het kampioenschap nagenoeg eigen hand. als ze van twente winnen zijn ze die iig voorbij. en psvee gaat sowieso punten verliezen. ik hoop ook tegen feyenoord, want wij willen nog een revanche. kijk, ik gun psvee het allerbeste tov van ajakkes en twente, maar je kunt te ver gaan.


Pfffff Calimero
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Toivonentje, Bakkaletje......dat zijn al veel, heel veel punten voor PSV.

3 punten of zo. nou, enorm. dat haalt het nog niet bij de bakken met punten die ajakkes en sinds kort ook twente in de schoot geworpen krijgen door de knjb.

Daar wordt (in ieder geval door jou) ook genoeg over gehuild, mag dus zeker genoemd worden.
Overigens maakt het denk ik weinig uit een nederlaag of een gelijkspel. PSV moet toch nog punten verliezen tov Ajax en tov Twente heeft Twente het ook nog steeds in iegen hand.

het ergste is natuurlijk nog altijd dat toivonen nu bakken met kritiek krijgt (slecht voorbeeld voor de jeugd, wat een geniepig ventje etc) en dat is op zich wel terecht, maar dit werd in de media nooit gezegd over sneuarez. gewoon nooit. als hij zijn middelvinger opstak naar het feyenoord publiek was de algemene opinie: moet kunnen wel geinig. nog afgezien van die andere duizenden geniepige kutovertredingen van hem die nooit bestraft werden, zelfs niet achteraf.

ik kan daar zo slecht tegen.

maar goed, ajakkes heeft het kampioenschap nagenoeg eigen hand. als ze van twente winnen zijn ze die iig voorbij. en psvee gaat sowieso punten verliezen. ik hoop ook tegen feyenoord, want wij willen nog een revanche. kijk, ik gun psvee het allerbeste tov van ajakkes en twente, maar je kunt te ver gaan.

Vind je? Ik denk dat PSV t evengoed zelf in de hand heeft.
Ik zie Ajax uit bij Heerenveen niet makkelijk winnen en ook uit bij NEC wordt lastig.
De enige die t echt in eigen hand heeft is Twente natuurlijk, Ajax ook tov Twente, maar niet tov PSV.
Het wordt in ieder geval wel weer een spannend competitie einde.
Op zich wel gunstig dat PSV met 10-0 heeft gewonnen van Feyenoord, want die willen natuurlijk heel graag revanche daarvoor. Los vh feit dat je natuurlijk thuis tegen PSV als Feyenoord zijnde altijd graag wilt winnen.
Overigens begrijp ik er echt geen reet van dat Ajax nu ff leuk een benefietwedstrijdje gaat spelen voor Japan.
Met alle respect hoor, ik ben een voorstander van benefietwedstrijden, maar kan dat niet een paar weekjes later?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/163057/Ajax_zonder_vaste_namen_tegen_Japanners.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... nners.html</a><!-- m -->

Hier is je antwoord, maar blijf het ook raar vinden dat ze dat niet wat later doen.
maar als ik dat zo lees betekent dat, dat een vertonghen bijvoorbeeld wel zou spelen? Lijkt me toch niet dat je met zo'n belangrijke schakel risico gaat lopen.
gittermaster Wrote:Op zich wel gunstig dat PSV met 10-0 heeft gewonnen van Feyenoord, want die willen natuurlijk heel graag revanche daarvoor. Los vh feit dat je natuurlijk thuis tegen PSV als Feyenoord zijnde altijd graag wilt winnen.

als er voor ons niets meer op het spel staat heb ik er geen probleem mee om expres van psvee te verliezen zodat de club van de gloryhunters iig geen kampioen wordt.

ik zie het nu al aan shinji en dirk (ze zijn natuurlijk al gehersenspoeld, hoewel ze alleen maar onterfd zouden worden), maar die zeiden echt uit zich zelf: ik hoop niet dat ajakkes kampioen wordt, want dan moet je dat weer de hele tijd aanhoren van al die knulletjes (die niet eens op voetbal zitten).

in feite is dat ook zo, het zijn voornamelijk allemaal zielige mannetjes, zoals dugarry. en je weet heus wel dat ik jou daar niet mee bedoel. maar ik woon 150 km van amsterdom he, dan heb je het echt over de meeloopkneusjes hoor, die gun je niks.
Mac Wrote:maar als ik dat zo lees betekent dat, dat een vertonghen bijvoorbeeld wel zou spelen? Lijkt me toch niet dat je met zo'n belangrijke schakel risico gaat lopen.

hij traint toch ook. dit soort wedstrijden gaat op halve kracht en hij zal geen duel aangaan.

lang geleden dat er een goeie voetballer te bewonderen is in de aarsrena. ik zou er wel naar toe willen om shinji te verwelkomen. jammer dat het in de aarsrena is.
'Vereerd dat het wereldberoemde Ajax steun verleent'

Voormalig Feyenoord-middenvelder Shinji Ono (foto) is het Nederlandse volk en in het bijzonder Ajax enorm dankbaar. Woensdagavond speelt Ajax een benefietduel in de Amsterdam Arena tegen het Japanse Shimizu S-Pulse. Het duel is het slotstuk van de nationale actiedag 'Nederland helpt Japan', waarbij geld wordt ingezameld voor de slachtoffers van de aardbeving en tsunami die het land vorige maand troffen.

'Ik vind de steun van het Nederlandse volk voor de slachtoffers van deze gigantische ramp echt geweldig', vertelt Ono in De Telegraaf. 'Wij voelen ons vereerd dat een wereldberoemde voetbalclub als Ajax zijn medewerking verleent aan deze benefietwedstrijd.' 'Ik zou in Nederland geen fijnere club weten om tegen te mogen spelen'.

Het benefietduel van vanavond staat onder leiding van voormalig topscheidsrechter Dick Jol. 'Ik heb tien jaar geleden een aantal maanden in de J-League gefloten. Daardoor heb ik een speciale band met het land opgebouwd. Ik weet zeker dat de Japanse bevolking het erg op prijs stelt dat Nederland en met name Ajax dit willen doen.'

Op de clubwebsite van de Amsterdammers legt Ajax-trainer Frank de Boer uit waarom hij vindt dat er meegewerkt moet worden. 'Het is een fantastisch initiatief. Die mensen hebben zoveel ellende meegemaakt. Als wij nu ons steentje kunnen bijdragen door geld in te zamelen moeten we dat zeker doen.'
Bumme Wrote:'Vereerd dat het wereldberoemde Ajax steun verleent'

Voormalig Feyenoord-middenvelder Shinji Ono (foto) is het Nederlandse volk en in het bijzonder Ajax enorm dankbaar. Woensdagavond speelt Ajax een benefietduel in de Amsterdam Arena tegen het Japanse Shimizu S-Pulse. Het duel is het slotstuk van de nationale actiedag 'Nederland helpt Japan', waarbij geld wordt ingezameld voor de slachtoffers van de aardbeving en tsunami die het land vorige maand troffen.

'Ik vind de steun van het Nederlandse volk voor de slachtoffers van deze gigantische ramp echt geweldig', vertelt Ono in De Telegraaf. 'Wij voelen ons vereerd dat een wereldberoemde voetbalclub als Ajax zijn medewerking verleent aan deze benefietwedstrijd.' 'Ik zou in Nederland wel een betere club weten om tegen te mogen spelen, maar wij zijn nu eenmaal klapvee gewend op de tribunes. De ArenA lijkt wat dat betreft echt het meest op Japan. Bovendien kan het ook geen kwaad Jan Vertonghen eens flink te laten beven en die rechtsbuiten Tsunemani een lekkere doodschop te geven, zo vlak voor de ontknoping van de titelstrijd'.

Het benefietduel van vanavond staat onder leiding van voormalig topscheidsrechter Dick Jol. 'Ik heb tien jaar geleden een aantal maanden in de J-League gefloten. Daardoor heb ik een speciale band met het land opgebouwd. Ik weet zeker dat de Japanse bevolking het erg op prijs stelt dat Nederland en met name Ajax dit willen doen.'

Op de clubwebsite van de Amsterdammers legt Ajax-trainer Frank de Boer uit waarom hij vindt dat er meegewerkt moet worden. 'Het is een fantastisch initiatief. Die mensen hebben zoveel ellende meegemaakt. Als wij nu ons steentje kunnen bijdragen door geld in te zamelen moeten we dat zeker doen.'

en daar heeft shinji natuurlijk gelijk an.