FTM Forum

Full Version: Rutten doet huilie huilie.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Eerst nog trots zijn op het bakkalletje en de 2 toivonentjes (wat bij elkaar 6 punten oplevert) en nu gaan huilen omdat ze 1 keer de dupe zijn van een scheidsrechterlijke dwaling. ZWAK fred, je bent gewoon niet goed genoeg!
Beaam, Fred blijkt helaas te zwak.
Fred heeft het materiaal niet. Van deze selectie maakt niemand meer dan wat Fred eruit heeft gehaald. Dus oneens.
Net als bij S04? Zoals ie praat, komt ie ook op zijn spelers over heb ik het vermoeden.
Peter Wrote:Fred heeft het materiaal niet. Van deze selectie maakt niemand meer dan wat Fred eruit heeft gehaald. Dus oneens.

maar hij moet niet huilie huilie. deed been ook niet toen leerdam er in eindhoven onterecht afging. die was terecht kwaad op zijn spelers.
Ekslem Wrote:Net als bij S04? Zoals ie praat, komt ie ook op zijn spelers over heb ik het vermoeden.

Schijnt dat hij in de kleedkamer juist erg fel overkomt en wel heel goed ligt in de groep. Voor wat het waard is.

Dat ie in de media niet overkomt ben ik natuurlijk met je eens en je bent ook uithangbord van je club natuurlijk, maar toch had ook Hiddink niet meer uit dit PSV kunnen halen. De selectie is gewoon zwak.
[Image: media_xl_579976.jpg?20110426140907]
gewoon rood! :razz:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Net als bij S04? Zoals ie praat, komt ie ook op zijn spelers over heb ik het vermoeden.

Schijnt dat hij in de kleedkamer juist erg fel overkomt en wel heel goed ligt in de groep. Voor wat het waard is.

Dat ie in de media niet overkomt ben ik natuurlijk met je eens en je bent ook uithangbord van je club natuurlijk, maar toch had ook Hiddink niet meer uit dit PSV kunnen halen. De selectie is gewoon zwak.

toch wist hij met twente geen kampioen te worden, en zijn opvolgers wel. bij schalke heeft hij gefaald en nu lijkt hij het weer niet te halen.

een beetje net-niet stempel krijg je dan, of het nou terecht is of niet.

maar de selectie is niet zo zwak, de selectie doet niet veel onder voor die van ajakkes en twente en al die selecties zijn in vergelijking tot de subtop gewoon zwakker geworden.
Kaart Seponnee-Overvlakkee, Orlando mag dus gewoon meeballen.
Lijkt mij terecht!
Bumme Wrote:Kaart Seponnee-Overvlakkee, Orlando mag dus gewoon meeballen.
Lijkt mij terecht!

het is flakkee!

maar waarom vind je het terecht? niet dat ik het rood vind, maar het is toch hoogst opmerkelijk dat een scheids overruled wordt. hij heeft na de wedstrijd toch volgehouden dat het rood was?

volgens mij gebeurt dat echt hoogst zelden, dat een scheids overruled wordt.
Kuipers zal ook wel een SCC gehad of in de jeugd van Ajax gespeeld hebben :razz:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Kaart Seponnee-Overvlakkee, Orlando mag dus gewoon meeballen.
Lijkt mij terecht!

het is flakkee!

maar waarom vind je het terecht? niet dat ik het rood vind, maar het is toch hoogst opmerkelijk dat een scheids overruled wordt. hij heeft na de wedstrijd toch volgehouden dat het rood was?

volgens mij gebeurt dat echt hoogst zelden, dat een scheids overruled wordt.

Niet erg dat het zelden gebeurd, dit maakt het alleen maar extra zuur. Mogen we de 2e helft nu ook overdoen met 11-11? PSV begon net door te drukken en Feyenoord had naar mijn mening geen stand gehouden zonden Vlaar achterin (al wil ik ook geen kampioen worden doordat bij een tegenstander een belangrijke man gewisseld moet worden ofzo hoor).
Tuurlijk mag je van mij de tweede helft opnieuw met 11 tegen 11 spelen. Mogen wij dan ook Excelsior uit met Anita opnieuw doen, werd toen 2-2 en ook kaart Anita werd kwijtgescholden....................kortom: niet piepen maar accepteren. Al vaak geluk gehad nu eens pech.
Daarbij; ook met 11-11 had je niet gewonnen, of wel?
Peter Wrote:Niet erg dat het zelden gebeurd, dit maakt het alleen maar extra zuur. Mogen we de 2e helft nu ook overdoen met 11-11? PSV begon net door te drukken en Feyenoord had naar mijn mening geen stand gehouden zonden Vlaar achterin (al wil ik ook geen kampioen worden doordat bij een tegenstander een belangrijke man gewisseld moet worden ofzo hoor).

psvee begon net door te drukken.... Undecided

waar heb je het over, echt, volstrekte nonsens. overigens scheelt bahia voor vlaar wel degelijk idd, maar het is toch echt de vrij die de belangrijke man in de defensie is.

de wedstrijdinstelling van psvee was gewoon ronduit kut. dat was met 11 man niet anders geweest. met 11 man zagen ze ook alle hoeken.
waf Wrote:
Peter Wrote:Niet erg dat het zelden gebeurd, dit maakt het alleen maar extra zuur. Mogen we de 2e helft nu ook overdoen met 11-11? PSV begon net door te drukken en Feyenoord had naar mijn mening geen stand gehouden zonden Vlaar achterin (al wil ik ook geen kampioen worden doordat bij een tegenstander een belangrijke man gewisseld moet worden ofzo hoor).

psvee begon net door te drukken.... Undecided

waar heb je het over, echt, volstrekte nonsens. overigens scheelt bahia voor vlaar wel degelijk idd, maar het is toch echt de vrij die de belangrijke man in de defensie is.

de wedstrijdinstelling van psvee was gewoon ronduit kut. dat was met 11 man niet anders geweest. met 11 man zagen ze ook alle hoeken.


Dat is dan ook precies de reden dat we spelen om plek 8, 9 en 10 in plaats van plek 1, 2 of 3.
Dugarry de meeloper Wrote:poep

=D>

[Image: homos-lopen-hand-in-hand-620x754.jpg]
Vooral die Wammers Wafje, die heeft grotere tieten dan je vrouw, jaloers soms?

:eten:
Homo's lopen hand in hand!
waf Wrote:
Peter Wrote:Niet erg dat het zelden gebeurd, dit maakt het alleen maar extra zuur. Mogen we de 2e helft nu ook overdoen met 11-11? PSV begon net door te drukken en Feyenoord had naar mijn mening geen stand gehouden zonden Vlaar achterin (al wil ik ook geen kampioen worden doordat bij een tegenstander een belangrijke man gewisseld moet worden ofzo hoor).

psvee begon net door te drukken.... Undecided

waar heb je het over, echt, volstrekte nonsens. overigens scheelt bahia voor vlaar wel degelijk idd, maar het is toch echt de vrij die de belangrijke man in de defensie is.

de wedstrijdinstelling van psvee was gewoon ronduit kut. dat was met 11 man niet anders geweest. met 11 man zagen ze ook alle hoeken.

PSV ging wat anders spelen met Toivonen in de ploeg, kreeg al 2 kansjes en had van die 10 minuten na rust tot de rode kaart zeker 7 minuten balbezit. Nee Feyenoord werd nog niet weggetikt, maar ik vond echt dat je al kon zien dat zij de 1e helft met krachten hadden gesmeten en de organisatie wat kwijt waren (door uitvallen Vlaar en doordat PSV wat anders ging spelen met Toivonen). Met 11-11 had Feyenoord het mi. niet nog 35 minuten kunnen belopen.

De 1-1 had PSV op zn minst vastgehouden met 11 man en zeer wel mogelijk uit kunnen bouwen naar 1-2.

Maar goed, als telt niet en we zullen het nooit weten. Boeit ook niet meer.

@bumme -> Ajax jankt al maanden dat ze door die rooie kaart nu achter de feiten aanlopen. :razz:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Niet erg dat het zelden gebeurd, dit maakt het alleen maar extra zuur. Mogen we de 2e helft nu ook overdoen met 11-11? PSV begon net door te drukken en Feyenoord had naar mijn mening geen stand gehouden zonden Vlaar achterin (al wil ik ook geen kampioen worden doordat bij een tegenstander een belangrijke man gewisseld moet worden ofzo hoor).

psvee begon net door te drukken.... Undecided

waar heb je het over, echt, volstrekte nonsens. overigens scheelt bahia voor vlaar wel degelijk idd, maar het is toch echt de vrij die de belangrijke man in de defensie is.

de wedstrijdinstelling van psvee was gewoon ronduit kut. dat was met 11 man niet anders geweest. met 11 man zagen ze ook alle hoeken.

PSV ging wat anders spelen met Toivonen in de ploeg, kreeg al 2 kansjes en had van die 10 minuten na rust tot de rode kaart zeker 7 minuten balbezit. Nee Feyenoord werd nog niet weggetikt, maar ik vond echt dat je al kon zien dat zij de 1e helft met krachten hadden gesmeten en de organisatie wat kwijt waren (door uitvallen Vlaar en doordat PSV wat anders ging spelen met Toivonen). Met 11-11 had Feyenoord het mi. niet nog 35 minuten kunnen belopen.

De 1-1 had PSV op zn minst vastgehouden met 11 man en zeer wel mogelijk uit kunnen bouwen naar 1-2.

Maar goed, als telt niet en we zullen het nooit weten. Boeit ook niet meer.

dezelfde 1-1 was met 11 man iig niet gevallen.

psvee moest komen. dan krijgen ze balbezit. dat was niet erg, want ze hebben geen idee wat ze moeten doen bij balbezit. feyenoord kon lekker afwachten. balbezit zegt geen reet. maar het ging mij uiteindelijk om het woord 'doordrukken'. dat slaat helemaal nergens op.
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Niet erg dat het zelden gebeurd, dit maakt het alleen maar extra zuur. Mogen we de 2e helft nu ook overdoen met 11-11? PSV begon net door te drukken en Feyenoord had naar mijn mening geen stand gehouden zonden Vlaar achterin (al wil ik ook geen kampioen worden doordat bij een tegenstander een belangrijke man gewisseld moet worden ofzo hoor).

psvee begon net door te drukken.... Undecided

waar heb je het over, echt, volstrekte nonsens. overigens scheelt bahia voor vlaar wel degelijk idd, maar het is toch echt de vrij die de belangrijke man in de defensie is.

de wedstrijdinstelling van psvee was gewoon ronduit kut. dat was met 11 man niet anders geweest. met 11 man zagen ze ook alle hoeken.

PSV ging wat anders spelen met Toivonen in de ploeg, kreeg al 2 kansjes en had van die 10 minuten na rust tot de rode kaart zeker 7 minuten balbezit. Nee Feyenoord werd nog niet weggetikt, maar ik vond echt dat je al kon zien dat zij de 1e helft met krachten hadden gesmeten en de organisatie wat kwijt waren (door uitvallen Vlaar en doordat PSV wat anders ging spelen met Toivonen). Met 11-11 had Feyenoord het mi. niet nog 35 minuten kunnen belopen.

De 1-1 had PSV op zn minst vastgehouden met 11 man en zeer wel mogelijk uit kunnen bouwen naar 1-2.

Maar goed, als telt niet en we zullen het nooit weten. Boeit ook niet meer.

dezelfde 1-1 was met 11 man iig niet gevallen.

psvee moest komen. dan krijgen ze balbezit. dat was niet erg, want ze hebben geen idee wat ze moeten doen bij balbezit. feyenoord kon lekker afwachten. balbezit zegt geen reet. maar het ging mij uiteindelijk om het woord 'doordrukken'. dat slaat helemaal nergens op.


[gay]
Dugarry is eind april misschien een mooi moment om met je treurige berichten over waf te stoppen? We weten het nu allemaal wel, je valt namelijk al maanden in herhaling.
Daarbij; ik heb waf op ignore staan en als jij zijn berichten allemaal blijft quoten komen ze ook in mijn scherm.

Wacht eens nu ik dit zeg, de oplossing kan natuurlijk ook zijn om jou ook op ignore te zetten, iets zinnigs melden doe je immers niet.
Goede tip.

Waar kan ik iemand op ignore zetten?
Ik heb iedereen die irritant is op ignore staan.

Ik kom hier dan ook weinig berichten meer tegen.
is inderdaad zo gefixt....!
Ekslem Wrote:Zoals ie praat, komt ie ook op zijn spelers over heb ik het vermoeden.

Heb me vrouw een tijdje geleden horen zeggen: "Wat is dat, een dronken supporter?" tijdens een interview met Fred Rutten.