FTM Forum

Full Version: Hee-Aja
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
The revenche of .......................................................................................................................................................................................................................................................Bassssiieieieieieieiieieie DOST !!!!

Ik denk 3-1, 3 keer DOST.
of 1-3, Dost mist 3 x voor open doel...
gittermaster Wrote:of 1-3, Dost mist 3 x voor open doel...


Dan is het geen revenche he ;-)
Juist wel, op Heerenveen!
De vraag is maar of Dost wil winnen en Assaidi is al geschorst. Toch verwacht ik een gelijkspel, want ook Ajax bakt er al weken niets van.
Sjaak Wrote:
gittermaster Wrote:of 1-3, Dost mist 3 x voor open doel...


Dan is het geen revenche he ;-)

Het is dan ook revenge :wink:

Ajax pakt hier echt geen 3 punten hoor. Twente wint wel van WII en pakt in Amsterdam minstens een punt.
Ajax wint met moeite en mazzel 2-1. Twente wint ook van Willem II dus de 15e gaat het in Amsterdam om de titel.
Wat dat gaat worden durf ik niet te zeggen.
Quote:Ajax wil Bas Dost niet meer binnenhalen. Dat weet Voetbal International te melden. Eind januari 2011 vertrok Dost op een haar na naar Ajax, maar de transfer ketste op het laatste moment af. Ajax wilde 4,5 miljoen euro neertellen voor de SC Heerenveen-spits.
Dost zou voor de winterstop op geen enkel Ajax-lijstje voorkomen, maar na het vertrek van Luis Suarez en de ziekmelding van Mounir El Hamdaoui sloeg er paniek toe in Amsterdam. Dost werd als keuze aangemerkt, maar de transfer kwam net niet rond en nu lijkt de piste-Dost afgeserveerd.

Die wil dus wel wraak!
Lamme Lennie Wrote:
Sjaak Wrote:
gittermaster Wrote:of 1-3, Dost mist 3 x voor open doel...


Dan is het geen revenche he ;-)

Het is dan ook revenge :wink:

Ajax pakt hier echt geen 3 punten hoor. Twente wint wel van WII en pakt in Amsterdam geen punt.

Kampioenen! \Big Grin/ \Big Grin/
Laat Frank in vredesnaam met Siem in de spits komen en de Zeeuw erachter...
gittermaster Wrote:Laat Frank in vredesnaam met Siem in de spits komen en de Zeeuw erachter...

Niet mijn idee, ik zou blijven beginnen met Mounir. Die gaat echt nog een heel belangrijke goal maken. Na minuut of 70 dan wissel net als zondag jl.
Volgens mij speelt ie express zo slecht, gewoon om ajax te naaien. Hij weet toch al dat ie van de zomer weggaat en hij probeert op deze manier ajax nog 1x te naaien.
Volgens mij speelt ie express zo slecht, gewoon om ajax te naaien. Hij weet toch al dat ie van de zomer weggaat en hij probeert op deze manier ajax nog 1x te naaien.
Daar ben ik 100% van overtuigd. Dat soort jongens heeft niet de mentale weerbaarheid of gewoon het fucking fatsoen om z'n best te doen, al is het alleen maar voor de supporters, ook al is hij ontevreden.
Daar geloof ik geen reet van. Als hij weg wil, zal ie toch echt wat moeten laten zien.
Dit soort jongens is te dom en te arrogant om daar bij stil te staan.