FTM Forum

Full Version: ronde 33
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hoe ziet de verdediging van PSV eruit?
Zou Vukovic spelen? Is een koopje natuurlijk en dat heb ik deze ronde wel nodig
Tuurlijk niet. Tamata-Marcelo-Maza-Bouma. Of als Engelaar wordt vrijgesproken Hutchinson rechtsback. Tamata koopje, als ie in de database wordt opgenomen.
engelaar is inmiddels vrijgesproken.
Peter Wrote:Tuurlijk niet. Tamata-Marcelo-Maza-Bouma. Of als Engelaar wordt vrijgesproken Hutchinson rechtsback. Tamata koopje, als ie in de database wordt opgenomen.
tuurlijk niet? Tja, ik volg PSV niet heel erg, maar het leek me toch wel een redelijke optie.
nog maar ff puzzelen dan
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Tuurlijk niet. Tamata-Marcelo-Maza-Bouma. Of als Engelaar wordt vrijgesproken Hutchinson rechtsback. Tamata koopje, als ie in de database wordt opgenomen.
tuurlijk niet? Tja, ik volg PSV niet heel erg, maar het leek me toch wel een redelijke optie.
nog maar ff puzzelen dan

Op welke plek dan? Linksback hebben Bouma, Wuytens en Tamata gespeeld dit jaar. Centrum altijd Bouma en Marcelo of Maza, rechts Manolev, Hutchinson of Tamata. Vukovic is afgeschreven na zn domme rode kaart tegen Twente.