FTM Forum

Full Version: TWE-WII, HEE-AJA, PSV-VIT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wie haakt als 1e definitief af in de titelstrijd? PSV of Ajax?
Ajax verspeelt punten in Friesland
Peter Wrote:Wie haakt als 1e definitief af in de titelstrijd? PSV of Ajax?

Nog niemand dit weekend.
Ben in Spanje als ze spelen dus dat worden spannende uurtjes............
Twente wint voor mijn gevoel zeker, PSV en Ajax kunnen het wel eens lastig krijgen.
Twente en PSV winnen, Ajax verliest.
Dugarry Wrote:Twente en PSV winnen, Ajax verliest.

Dus ook met dit scenario haakt nog niemand af.........
Jawel dan haakt ajax af Smile
Bocaloca Wrote:Jawel dan haakt ajax af Smile

#-o inderdaad, in dat geval is het verschil met Twente 4 punten........
Inderdaad. Bij verlies Ajax haken zij af, bij een gelijkspel blijft iedereen meedoen, bij een zege van Ajax ligt PSV uit de race.

Gelijkspel Ajax zou voor PSV gunstiger zijn dan een nederlaag, want bij een gelijkspel zal Ajax vol voor de zege op Twente gaan en zij moeten die pot winnen als PSV nog kampioen wil worden.
Peter Wrote:Inderdaad. Bij verlies Ajax haken zij af, bij een gelijkspel blijft iedereen meedoen, bij een zege van Ajax ligt PSV uit de race.

Gelijkspel Ajax zou voor PSV gunstiger zijn dan een nederlaag, want bij een gelijkspel zal Ajax vol voor de zege op Twente gaan en zij moeten die pot winnen als PSV nog kampioen wil worden.
[-X Ajax wil toch wel een CL-ticket halen lijkt me
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Inderdaad. Bij verlies Ajax haken zij af, bij een gelijkspel blijft iedereen meedoen, bij een zege van Ajax ligt PSV uit de race.

Gelijkspel Ajax zou voor PSV gunstiger zijn dan een nederlaag, want bij een gelijkspel zal Ajax vol voor de zege op Twente gaan en zij moeten die pot winnen als PSV nog kampioen wil worden.
[-X Ajax wil toch wel een CL-ticket halen lijkt me

Tsja, als ze 3 punten verspelen zullen ze toch geknakt zijn door het mislopen van de titel, krijg je toch iets anders dan wanneer je voor de titel speelt.