FTM Forum

Full Version: Champions League 2011/2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Box Brother Wrote:Of in het Gelredome ... nog niet bekend dacht ik

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/champions-league/2567421/fc-twente-cl-gelredome.html">http://www.nusport.nl/champions-league/ ... edome.html</a><!-- m -->

Gelredome dus.
Twente tegen Benfica..

Lijkt me van de mogelijke tegenstanders wel de minst zware, al werd PSV helemaal weggespeeld daar vorig seizoen.
Da gaat em vermoedelijk nie worden daar in Portugal
Jammer inderdaad...Eerste tegendoelpunt was echt niet nodig. Wel veel meer individuele kwaliteiten bij Benfica.
Benfica was gisteren al gewoon een klasse beter. In Portugal word het 3-0 of zo schat ik...
als je een beetje het voetbal volgt wist je dit natuurlijk al.

ik vond 2-2 knap, hoewel het wel degelijk een overtreding was van ruiz. maar benfica had nog meer kunnen scoren, een aantal counters was adembenemend. de verwachting is dat twente daar wordt zoekgespeeld. maar je kunt in het voetbal altijd blijven hopen....
Toch denk ik dat je dan Twente ook wel een beetje onderschat hoor.
Ik denk niet dat het verschil tussen Twente en Benfica zo ontzettend groot is en ik zie ook eht nog een kansje voor Twente daar, al acht ik de kans op Benfica wel groter
ok, ik geef Twente 5% kans.
Maaskant bijna in de CL met Wisla Krakrau, nog tien minuutjes.
3-1 in de 87ste minuut. #-o
Nou het verschil tussen Twente en Benfica was dus wel groot..
Die paar miljoen extra voor Ajax zijn wel lekker maar had toch veel liever gezien dat Twente ook CL zou spelen. Nu maar hopen dat AZ, PSV en Twente in de Europa League goed gaan presteren en Ajax in de CL minimaal derde in de poule gaat worden.
Er kunnen weleens 1 a 2 poules des doods komen dit jaar. Met Man City in poule 3 en Dortmund en Napoli in 4 ben ik benieuwd wat het vanmiddag wordt.
Voor Ajax om door te gaan, moet er wel heel wat gebeuren. Wellicht Marseille of Villereal loten.

Pot 1:
Barcelona,Real Madrid,Man Utd, Chelsea,Arsenal,Bayern,Porto,Inter

Pot 2:
Ac Milan,Lyon,Shaktar,Valencia,Benfica,Villareal,CSKA,Marseille

Pot 3:
Zenit,Ajax,Leverkusen,Olympiacos,Man City,Lille, Bate,Basel

Pot 4:
Dortmund, Napoli, D.Zagreb,APOEL,Trabzonspor,Genk,Plzen,Galati
Arsenal / Marseille en gelati dan maar?
Op papier het meest gunstig:

Porto (of Inter)
Marseille
Ajax
Galati

Meest ongunstig maar wel het mooist en best voor de verkoop:

Barcelona
AC Milan
Ajax
Dortmund
Ajax vervangen door Man City en je hebt een poule des doods Smile
Bumme Wrote:Op papier het meest gunstig:

Porto (of Inter)
Marseille
Ajax
Galati

Meest ongunstig maar wel het mooist en best voor de verkoop:

Barcelona
AC Milan
Ajax
Dortmund

In plaats van Marseille uit pot 2 zou je ook nog Shaktar of CSKA kunnen doen. Die zijn stug, maar wel te kloppen.
Uit pot 4 wil je vooral Dortmund, Napoli en die Turken liever niet. De rest moet ook te doen zijn.
Real, Lyon en Zagreb dus. Met Lyon strijden om plek twee lijkt me, is niet onmogelijk.

Poule des doods is Bayern, Villareal, City en Napoli. Verder Barca en Milan bij elkaar.
Saaie poule, zowel Real Madrid als Lyon kort geleden nog gehad (lees: in de voorgaande keren dat Ajax CL speelde).
Had liever met wat nieuwe clubs gezeten.
3e plaats moet kunnen, 2e is maximale.
Is er helemaal nergens een spel voor de Champions Leaugue met spelers kiezen?
zo, dat was weer leuk zeg met die commentatoren met een barca dildo in hun hol. och och, milan steelt een punt.

wat een gelul joh. net of milan niet met 0-2 voor had kunnen komen. barca heeft er gewoon te weinig gemaakt, ook niet echt veel kansen gecreerd trouwens, en milan werkt er gewoon 2 binnen. en dat is niet de eeste keer dat ze dat zo doen.

terecht gelijkspel, maar ja, dat kan er maar moeilijk in bij studio ajakkes en al hun zielige meelopers. :roll:
Absoluut een terecht gelijkspel. Milan was de eerste helft beter en Barca de 2e helft.
pffff, wat een onbegrijpelijke wissel van Frank.
Op dat moment was Theo echt de beste vh veld en Boilesen die trok t niet meer, had sowieso niet zijn dag, begrijp ook niet waarom hij niet gewoon Boilesen eruit haalde en Anita erin.
0-0, tja wat moet je ervan zeggen, 1-1 spelen in Lyon en tegen Madrid en Zagreb dezelfde resultaten boeken.
Vd Wiel MOTM Undecided Undecided Undecided Dat werd ook precies omgeroepen 1 minuut nadat hij er bijna voor had gezorgd dat Lyon 0-1 maakte.

Vertonghen heeft ook nog niet zijn niveau te pakken, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om.
gittermaster Wrote:pffff, wat een onbegrijpelijke wissel van Frank.
Op dat moment was Theo echt de beste vh veld en Boilesen die trok t niet meer, had sowieso niet zijn dag, begrijp ook niet waarom hij niet gewoon Boilesen eruit haalde en Anita erin.
0-0, tja wat moet je ervan zeggen, 1-1 spelen in Lyon en tegen Madrid en Zagreb dezelfde resultaten boeken.
Vd Wiel MOTM Undecided Undecided Undecided Dat werd ook precies omgeroepen 1 minuut nadat hij er bijna voor had gezorgd dat Lyon 0-1 maakte.

Vertonghen heeft ook nog niet zijn niveau te pakken, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om.

in het stadion zie je het altijd anders, maar ik vond jansen niet heel gelukkig spelen en boilesen zeker niet onverdienstelijk.

onbegrijpelijk dat lyon dit niet afmaakte. wat een kansen.
Lyon had veel kansen, Ajax de beste (kopbal Miralem S).
Vond vd Wiel ook erg sterk, dat foutje herstelde hij perfect dus reken ik hem die fout ook niet aan.
Lyon werd sterker en daarom kon ik wissel Jansen / Anita wel begrijpen, Anita speelt nog controlerender dan Jansen. Was kort na zijn invalbeurt ook verdienstelijk op een plek waar ik Theo niet zo snel (meer) had zien staan.
Jan is achterin koning, aanvallend had hij wat scherper mogen zijn.
waf Wrote:
gittermaster Wrote:pffff, wat een onbegrijpelijke wissel van Frank.
Op dat moment was Theo echt de beste vh veld en Boilesen die trok t niet meer, had sowieso niet zijn dag, begrijp ook niet waarom hij niet gewoon Boilesen eruit haalde en Anita erin.
0-0, tja wat moet je ervan zeggen, 1-1 spelen in Lyon en tegen Madrid en Zagreb dezelfde resultaten boeken.
Vd Wiel MOTM Undecided Undecided Undecided Dat werd ook precies omgeroepen 1 minuut nadat hij er bijna voor had gezorgd dat Lyon 0-1 maakte.

Vertonghen heeft ook nog niet zijn niveau te pakken, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om.

in het stadion zie je het altijd anders, maar ik vond jansen niet heel gelukkig spelen en boilesen zeker niet onverdienstelijk.

onbegrijpelijk dat lyon dit niet afmaakte. wat een kansen.
echt?
In het stadion begrepen weinig mensen de wissel. Hij begon niet sterk, maar herpakte zich wel.
Boilesen was vooral in de opbouw slordig en het grootste gevaar kwam over hun rechterkant.
Lyon heeft zeker veel kansen gehad, maar desalniettemin heeft Vermeer volgens mij 2 keer op hoeven treden.
Ajax heeft ook best wat kansen gehad, denk dat 0-0 wel terecht is.

@ Bumme: Tuurlijk is Jan een koning, maar gisteren even een prins
Ik vond Janssen ook tegenvallen (tv)...Vermijdt teveel duels omdat hij bang os op snelheid voorbij gelopen te worden...Dat kan niet op die positie.

Ook zijn sterke punt komt er te weinig uit, veel passes gingen breed of naar achteren gisteren.

Boilesen zijn eerste wedstrijd op dit niveau, dus logisch dat hij moest wennen. Maar dat pakte hij na de bekerfinale ook knap op.
klopt, ik neem t Boilesen ook niet kwalijk, maar het was wel vragen om problemen. Het was echt wachten op een aanval over die kant.
Misschien dat de Boer hem expres niet heeft gewisseld om m deze ervaring op te laten doen.
Grappige was overigens toen t bord omhoog ging vd wissel hij al een sprintje maakte naar de kant, totdat hij zag dat hij helemaal niet moest.
Theo ging meteen de catacombe in om na 5 minuten terug te komen en op de bank te gaan zitten.
a; hij moest schijten
b; hij moest ff een peukie roken
gittermaster Wrote:klopt, ik neem t Boilesen ook niet kwalijk, maar het was wel vragen om problemen. Het was echt wachten op een aanval over die kant.
Misschien dat de Boer hem expres niet heeft gewisseld om m deze ervaring op te laten doen.
Grappige was overigens toen t bord omhoog ging vd wissel hij al een sprintje maakte naar de kant, totdat hij zag dat hij helemaal niet moest.
Theo ging meteen de catacombe in om na 5 minuten terug te komen en op de bank te gaan zitten.
a; hij moest schijten
b; hij moest ff een peukie roken

nee, hij vroeg bij zijn wissel waar hij heen moest lopen en toen wezen ze naar de catacomben. misschien moet dat bij de cl? ik denk dat hij gewoon teruggekomen is..
gittermaster Wrote:Boilesen was vooral in de opbouw slordig en het grootste gevaar kwam over hun rechterkant.
Lyon heeft zeker veel kansen gehad, maar desalniettemin heeft Vermeer volgens mij 2 keer op hoeven treden.
Ajax heeft ook best wat kansen gehad, denk dat 0-0 wel terecht is.

ajakkes heeft ook kansen gehad, alleen daarvan kon ik nog begrijpen dat ze die misten. die kans van die reserve sno na die pass van oud-feyenoorder :Big Grin bastos was onwijs groot. daar kon vermeer niet eens meer optreden. dat was ook een grotere kans dan die van soelemanie, al wil gekleurde bril bumme (die niet tegen kritiek op ajakkes kan) weer anders doen geloven.

en die kans na dat akkefietje van vd wiel was natuurlijk ook levensgroot. die gast pakte hem prima af maar liet vd wiel weer terugkomen. erg goed van vd wiel, maar hij moets ook wel 2x zo hard lopen om zijn fout goed te maken.
Pages: 1 2 3