FTM Forum

Full Version: Beker seizoen 33
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
5e ronde:
Vlampijpse boys - gittermaster
Komt dat zien!!!
gittermaster Wrote:5e ronde:
Vlampijpse boys - gittermaster
Komt dat zien!!!

Staat in mijn HT Live ! Smile
Mannen, ik ben hier maanden niet geweest maar speciaal hiervoor toch even een bezoekje.
Wat een affiche!
Gratis Vlampijpen voor een ieder die een kijkje komt nemen Smile
Ha, die gaat volgende week even live bekeken worden, ook vanaf de Veluwe. :Big Grin
hehe lachen, ben zeker van de partij.
Haha, schitterend affiche mannen. Veel succes beiden, is pas de tweede of derde keer dat twee forummers elkaar treffen toch?
geen idee eigenlijk, maar ik lijk redelijk kansloos als ik de stats van onze grote vrind zo ff bekijk Smile
2-1 voor Gitter inmiddels. Ik pic en counter. Moet de dubbel tegen de koploper spelen en wilde perse piccen.
Succes gitter
u2 legion,
Ik speel normaal en normaal... Zat ook te overwegen om te piccen, maar dan zou ik zeker uit verliezen...
inmiddels 2-2 en ik ben vergeten de penaltynemers te zetten Smile
feli legion Smile
Leuke pot! Feli Legion!
Ouwe counterdoos Big Grin
Jaaaaaaa :Big Grin . Was een spannende pot.
Ronde 8 lijkt te doen maar competitie gaat voor. Tenminste als ik win zondag. Door een blessure wel een opgave
Ronde 8, zegt ie nog. Even een update: Legion zit met Vlampijpse Boys inmiddels bij de laatste 8: Ronde 13.

Helaas nu de sterkste tegenstandert.
ik zag t vorige week al...... =D> =D>
Laatste 8 inderdaad morgen. Lijkt op een kansloze missie maar kansloos ben je nooit binnen HT.
Legion Wrote:Laatste 8 inderdaad morgen. Lijkt op een kansloze missie maar kansloos ben je nooit binnen HT.

3-1 verliezen is verre van kansloos, complimenten voor een geweldig avontuur =D> !
=D> =D> =D>
Toch netjes.... bij de laatste 8 ... suicide cup run moet dus mogelijk zijn voor Legion....
80 minuten volgehouden maar helaas toch verloren. Qua kansen was het 5-4 voor hem. Viel me niet tegen.
Dank voor de support mannen. Leuke bijkomstigheid was 100k prijzengeld.
Toch een puike prestatie =D>
Zitten er nog mensen in de beker? Vandaag ronde 8 tegen een counteraar. Altijd lastig
nope, succes legion... Smile
Dank Gitter. En uitgeschakeld tegen zo'n counteraar Sad.