FTM Forum

Full Version: Bangkok / Kuala Lumpur
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Ad Wim Wrote:Istomin is klote. Young-GGL maakt niet zoveel uit. En Beck is wel een heel zuur verlies zo. Had zo SF kunnen halen...

Nogmaals, jij mag niet meer klagen.
Enne, Young had er ook uit kunnen liggen....
5-2 Young
6-2 *2-1 Soeda.

=D>
En dan worden Young en Soeda tegelijk gebroken. Young als hij voor de wedstrijd serveert en Soeda is nu het momentum weer kwijt. Lekker.
GGL is natuurlijk wel belangrijker aangezien hij 45 punten kan winnen, en Young maar 25.
En dan verliest ie toch nog met 7-6. Zo gaat het dus steeds met die close potjes deze week, al was deze niet heel belangrijk.
Davy wint, dat is jammer maar was nog wel te verwachten. Nu Petzschner - Nishi, hele belangrijke! Winnaar grote kans op SF.

Soeda en Young beide naar winst, prima. Al hebben de meesten deze 2 wel.
Break Pet!

edit gelijk break terug....
3e set, kom op Pet! Belangrijk voor zowel AK als week!
Tuurlijk Kei!
Nishi wint. Jammer, spijtig dat ik hem niet heb genomen.
Prima Janko. Als Dimitrov ook nog even wint, is het nog een redelijke dag.
En dat gebeurt ook, NID.
Een goede week gaat 't niet meer voor je worden Adje.
Bedankt voor de mededeling, uitermate nuttig.
Ad moet haast wel bovenaan staan.
Ad Wim Wrote:Bedankt voor de mededeling, uitermate nuttig.

Ik had het idee dat je zelf dacht dat het wel aardig ging.
Klasse Don
Je raakt wat verwend na de afgelopen weken, en in die zin gaat het niet zo goed nee. Maar echt slecht gaat het ook niet.
Murray def Monfils NID.
Ad Wim Wrote:Je raakt wat verwend na de afgelopen weken, en in die zin gaat het niet zo goed nee. Maar echt slecht gaat het ook niet.

Voor jou persoonlijk valt het wel mee, maar de medaillekansen voor mijn worden wel vrij groot nu, dat zou het wel een kloteweek voor je maken.
Dat klopt, maar degene die dit jaar het medailleklassement verdient, heeft het ook wel dik en dik verdiend gezien de afstand van de rest. Dus daar kan ik nog wel mee leven.
En 2e in het MK is ook leuk.
Als Baghdatis Melzer verslaat, zou het er al een stuk beter uit zien. Maar daar reken ik niet echt op.
Ad-week!
Sjezus, Bagh speelt goed zeg. Benieuwd of ie dat ook 2 sets kan volhouden.
Baghdatis is qua topniveau zeker een top15- en misschien een top10-speler. Jammer alleen dat hij het regelmatig geen hele wedstrijd en zeker geen hele week volhoudt.
Gaat nu gelijk op. Melzer krijgt wel meer kansen, maar Bagh is uiterst efficiënt op de belangrijke punten. Slaat volgens mij 2x een ace op bp, een ervan op sp.
Beetje jammer, speelt Melzer goed maar is Bagh ineens weer in staat om te presteren. 4-2 in de wissel, komop Jurgen kampfen und siegen!
Melzer speelde de hele set goed, maar speelt een dramatische TB met 5 UEs. Prima.
Behoorlijk klote. Nu moet Young van Monfils gaan winnen voor een gouden plak. Zilver zou op zich natuurlijk ook mooi zijn. Dan is het wel van belang dat Nishi en Davy er uit gaan straks.
Hmm, Kei moet dus nu winnen en Baghdatis moet morgen van Troicki winnen.
Maar Davy die van Tipsa wint is ook oke, maar dat is dan weer minder voor het AK.
Pages: 1 2 3 4