FTM Forum

Full Version: Beijing / Tokyo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Belangrijke week met 2 500 toernooien! Er komen zowieso weinig poepweken meer, met nog 2 TMS, een week met 2 500 toernooien, de TMC en de weken met 250 toernooien in Stockholm/Moskou en Wenen/Montpellier/St Petersburg.
En dit is meteen een lastige week.
Ach, gewoon een paar namen aanklikken.

Het blijft een geluksspel :8:
Mwah, ik vind dit niet zo'n hele lastige week. Wat ik altijd wel prettig vind is dat er ruim voor de deadline geen veranderingen meer plaatsvinden. Allemaal rustig de tijd om de info tot je te nemen en je team te bepalen.
Na de utislagen van vandaag is het een stuk eenvoudiger, maar vulde gisteren even snel wat in zonder die uitslagen, en dat was echt niet eenvoudig.
Ad Wim Wrote:Na de utislagen van vandaag is het een stuk eenvoudiger, maar vulde gisteren even snel wat in zonder die uitslagen, en dat was echt niet eenvoudig.

En ik vind het na de uitslagen van vandaag eigenlijk weer lastiger geworden :Big Grin
Roddick begint zometeen, als bekend is dat hij heeft gewonnen dan staat mijn team wel denk ik.
Pfff die Garcia-Lopez kan echt niks meer. Die gaat nog aardig wat puntjes inleveren dit jaar, dus dan staat hij weer waar hij thuishoort.
Roddick ook weer lekker bezig. cry Undecided
pfft ik kom elke keer net kut uit met m'n budget, hou steeds 500/600 over en dan blijven alleen soeda of ito over zo ongveer
Ito is natuurlijk een mustpick. :eten:
Ito heeft dit jaar gewoon al een keer van Sela gewonnen zie ik nu.
Dat is dan wel mooi. Mijn internetverbinding viel om 2 voor 10 uit (waardoor Gulbis mist), Tampie heeft Davydenko. Beginnen we met gelijke kansen.
Fish en Isner zijn de enige spelers waar ik op moet letten. Fish eraf tegen Nadal en Isner meteen tegen Ljubo en het is kassa.
andre Wrote:Dat is dan wel mooi. Mijn internetverbinding viel om 2 voor 10 uit (waardoor Gulbis mist), Tampie heeft Davydenko. Beginnen we met gelijke kansen.
Arco besteedt hetzelfde geld aan Capdeville en Zemlja. Dat wordt uitkijken.
Au Tampie, wat is dit?
Saai weekje idd, heb de hele top 14 gekozen in mn team.
Ad Wim Wrote:Au Tampie, wat is dit?

Valt me nog mee hoe weinig mensen Monfils en Davy hebben, gezien het vroege tijdstip waarna er geen partijen meer gespeeld werden en er dus definitieve teams gemaakt konden worden.

Wel mazzel dat Tampie Cilic heeft, die heeft hij denk ik genomen zonder de wetenschap dat Monfils had afgezegd (zeker gezien hij ook geen Zemlja of Capdeville heeft).
_Tampie Wrote:Mwah, ik vind dit niet zo'n hele lastige week. Wat ik altijd wel prettig vind is dat er ruim voor de deadline geen veranderingen meer plaatsvinden. Allemaal rustig de tijd om de info tot je te nemen en je team te bepalen.
Iets te rustig...
andre Wrote:
andre Wrote:Dat is dan wel mooi. Mijn internetverbinding viel om 2 voor 10 uit (waardoor Gulbis mist), Tampie heeft Davydenko. Beginnen we met gelijke kansen.
Arco besteedt hetzelfde geld aan Capdeville en Zemlja. Dat wordt uitkijken.
Dat was exact mijn wissel. Bizar dat Capdeville maar 4x gekozen is.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Mwah, ik vind dit niet zo'n hele lastige week. Wat ik altijd wel prettig vind is dat er ruim voor de deadline geen veranderingen meer plaatsvinden. Allemaal rustig de tijd om de info tot je te nemen en je team te bepalen.
Iets te rustig...

Icon_evil klote ik had het kunnen weten. Ik heb thuis geen internetverbinding ivm een storing, ik had dus tot een uur of 5 internet, daarna niet meer. Als er nog wedstrijden waren geweest dan had ik wel maatregelen genomen maar het leek me goed zo. Op betfair hadden Monfils en Davy al veel te hoge quotes. Vwb Monfils viel dat kwartje wel, bij Davy dacht ik dat er geen vertrouwen in hem was en heb ik er 2 euro op gezet Smile

Het was dus ruim voor de deadline bekend, dat maakt het voor mij wel extra zuur. KPN bedankt.
Prima Gulbis, dat is eigenlijk mijn enige troef.
andre Wrote:Dat is dan wel mooi. Mijn internetverbinding viel om 2 voor 10 uit (waardoor Gulbis mist), Tampie heeft Davydenko. Beginnen we met gelijke kansen.

Dit maakt dat ik er wel mee kan leven. Ik denk dat mijn alternatieven de twee LL's voor Davy waren geweest. Sowieso dus 20 punten genaaid door mijn internet verbinding; Gulbis kost al 45.
14 T. Berdych Beijing 0 in 2775
15 F. Mayer Beijing 45 in 1645

vs

14 J. Isner Beijing 0 in 1815
15 R. Haase Tokyo 0 in 981
16 J. Tipsarevic Tokyo 0 in 1870

Isner is een hele gevaarlijk, ik hoop dat Ljubo hem direct weet te stoppen. Haase en Tipsa strijden om max. 90 punten mag ik toch verwacht, samen 135 als ze de 1e ronde doorkomen beide. Ik vind dat geen verstandige investering, hopelijk kan ik profiteren.
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
andre Wrote:Dat is dan wel mooi. Mijn internetverbinding viel om 2 voor 10 uit (waardoor Gulbis mist), Tampie heeft Davydenko. Beginnen we met gelijke kansen.
Arco besteedt hetzelfde geld aan Capdeville en Zemlja. Dat wordt uitkijken.
Dat was exact mijn wissel. Bizar dat Capdeville maar 4x gekozen is.

En hij is er al weer uit. Dat ie zo weinig gekozen is ligt natuurlijk aan het moment dat het is aangepast in de database. Dat is vast niet voor 8 uur geweest.
Dan kun je hem toch nog wel nemen?
Ik bedoel er mee te zeggen dat er in een week als deze weinig managers na bijv. 8 uur nog hun team gaan aanpassen, daar ben ik er één van.
Begin van de middag was het al bekend.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
andre Wrote:Dat is dan wel mooi. Mijn internetverbinding viel om 2 voor 10 uit (waardoor Gulbis mist), Tampie heeft Davydenko. Beginnen we met gelijke kansen.
Arco besteedt hetzelfde geld aan Capdeville en Zemlja. Dat wordt uitkijken.
Dat was exact mijn wissel. Bizar dat Capdeville maar 4x gekozen is.

En hij is er al weer uit. Dat ie zo weinig gekozen is ligt natuurlijk aan het moment dat het is aangepast in de database. Dat is vast niet voor 8 uur geweest.

FYI, iets vóór 19:00 zijn Davy en Monfils eruit gehaald.
Oh ok. Nou maakt ook niet uit. Ik zou ook niet weten wat ik na de wisselingen nog aangepast zou hebben aan m'n huidige team. Die LL kunnen er geen zak van en ik het daar verder al wel redelijk dicht zitten.
_Tampie Wrote:14 T. Berdych Beijing 0 in 2775
15 F. Mayer Beijing 45 in 1645

vs

14 J. Isner Beijing 0 in 1815
15 R. Haase Tokyo 0 in 981
16 J. Tipsarevic Tokyo 0 in 1870

Isner is een hele gevaarlijk, ik hoop dat Ljubo hem direct weet te stoppen. Haase en Tipsa strijden om max. 90 punten mag ik toch verwacht, samen 135 als ze de 1e ronde doorkomen beide. Ik vind dat geen verstandige investering, hopelijk kan ik profiteren.
Geen Isner? Dat vind ik een linke misser. Favoriet voor de finale daar in mijn ogen.
Pages: 1 2 3 4 5