FTM Forum

Full Version: Moskou / Stockholm
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
En een 15-40 gemist door Stak, wat een gezeik.
GGL breakt! :eten:
Hoeveel kansen heb je nodig, Stak?

Chardy wint, prima.
OMG Bogo #-o
Ai, 1e bp maar mis. Anderson gelukkig wel weer terug in de set.
Juist Bogo, nu door!
GGL mist sp eigen service....Ad-jaar!
Bogo Hakkuh
Overdune-uur! :razz:
Man man man Stakh, wat een dieptepunt. Van fucking Berrer verliezen, die presteert al dik een half jaar helemaal niks meer...
Tering stakhy, droeftoeter.
ai, Lajovic mist mp... Sad
Op zich mag je wel een keer breaken, Lajovic...
Prima Anderson, NID. Nu Bogo nog.
buurs Wrote:Overdune-uur! :razz:

Meer zal het ook niet worden voor me. Wink
Bogo had net 4-1 30-0, wordt terug gebroken en mist nu een 0-40...
hij staat bij mij nog steeds een break voor....


edit: 4-4 :eten:
Dit ga je toch echt niet menen?!
Bogo gaat serveren voor de partij...Ad-jaar!
Gelukkig maar, zou ook te gek voor woorden zijn.
Het ging niet van harte. :|
Ad Wim Wrote:We zullen het allemaal wel zien, heeft nu nog weinig zin.

Uiteraard was het een opmerking met een knipoog bedoeld, maar ter vergelijk, laat me even zien hoe je tot de 117 vs. 375 bent gekomen. Gaat Bagha de finale halen?
buurs Wrote:ai, Lajovic mist mp... Sad

Dat lijkt me sterk bij 6-3 3-6 4-6 nederlaag?
Overdune Wrote:
_Tampie Wrote:Gaba 20
Seppi 45
Chardy 32
Troicki 150

Benne 20
Muller 45
Anderson 45
Bagh 0

Waar zitten jouw missers Ad?

Ik denk dat Benneteau een misser van jou is. Verder is Troicki vooral wishful thinking, je hebt hem regelmatig de laatste tijd en heb meer het idee dat je hem nu geforceerd laat staan totdat hij een keer wat presteert. Vorig jaar hier finale, maar nu hopeloos uit vorm.

Gabashvili is denk ik een misser van André. Davydenko is dramatisch, zelfs in Moskou de laatste jaren. Gabashvili al door en voor dat geld mag je hem toch niet laten liggen? Zelfde geldt voor Seppi. André alles op Davy in dat kwart, dat vind ik een behoorlijke gok. Maar goed, wie weet kan hij wat forceren en zo niet dan zal het niet veel punten kosten.

Benne is aardig in vorm, maar daardoor ook wel wat duurder geworden, ik zie hem Donskoy wel pakken maar tegen Tursu voor eigen publiek daar heb ik weinig vertrouwen in. Was wel een twijfelgeval, maar omdat hij al twee lange weken erop heeft zitten toch niet genomen. Troicki is indoor wel een koning hoor, ondanks zijn matige vorm zie ik eigenlijk niemand die hem uit de finale gaat houden. Vorig jaar zelfs toernooiwinst hier! Ik heb hem overigens alleen eerder gehad toen hij wel presteerde (indoor) en de SF haalde. Verder is hij naar mijn mening iets te duur voor zijn kwaliteiten, behalve indoor.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:We zullen het allemaal wel zien, heeft nu nog weinig zin.

Uiteraard was het een opmerking met een knipoog bedoeld, maar ter vergelijk, laat me even zien hoe je tot de 117 vs. 375 bent gekomen. Gaat Bagha de finale halen?
Bagha of Anderson dacht ik ja. Na vandaag iets minder vertrouwen in Anderson.
Benneteau haalt QF en Muller SF.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:We zullen het allemaal wel zien, heeft nu nog weinig zin.

Uiteraard was het een opmerking met een knipoog bedoeld, maar ter vergelijk, laat me even zien hoe je tot de 117 vs. 375 bent gekomen. Gaat Bagha de finale halen?
Bagha of Anderson dacht ik ja. Na vandaag iets minder vertrouwen in Anderson.
Benneteau haalt QF en Muller SF.

Dus Benne 45, Muller SF, Anderson 90 en Bagh 150 (of die laatste 2 andersom); redelijk maximaal. En 117?
Malisse mist dubbel mp, nu 3e set!
malisse leidt in de 2e set tb met 6*-4

op beide mp ontstaat er een slagenwisseling van rond de 35... :eeeek:
nalbi pakt de tb uiteindelijk met 6-8
Koning Milos doet het weer eens voor me! Heerlijk zeg.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:We zullen het allemaal wel zien, heeft nu nog weinig zin.

Uiteraard was het een opmerking met een knipoog bedoeld, maar ter vergelijk, laat me even zien hoe je tot de 117 vs. 375 bent gekomen. Gaat Bagha de finale halen?
Bagha of Anderson dacht ik ja. Na vandaag iets minder vertrouwen in Anderson.
Benneteau haalt QF en Muller SF.

Dus Benne 45, Muller SF, Anderson 90 en Bagh 150 (of die laatste 2 andersom); redelijk maximaal. En 117?
Gaba 20, Troicki 45, Seppi 20, Chardy 32.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7