FTM Forum

Full Version: Wenen / St. Petersburg
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Kohli had 30-15 in the final game. Then he hit a DF, then he failed to put away an overhead 1-2 meters from the net, then another DF.

Undecided
Ik snap wel dat ie op dat lijstje van mogelijke fixers stond...
Dat doet ie dan behoorlijk dom, choke dan set 2 weg. Ik vrees dat ie gewoon niet beter kan dan dit.
Gaat die laffe keus voor Starace ook weer beloond worden? Verliezen indoor van Starace in eigen huis, dat is wel erg triest hoor. #-o Cilic ook lekker bezig, hoe groot moet zijn poeploting zijn wil hij een halve finale halen?
Die Tursunov cry
mindlight Wrote:Dat doet ie dan behoorlijk dom, choke dan set 2 weg. Ik vrees dat ie gewoon niet beter kan dan dit.
Dat denk ik ook, maar dat is volgens mij vooral mentaal.
Cilic ook wel behoorlijk treurig als ie hier verliest. Maar hij zal nog wel winnen in 3.
Zou heel fijn zijn als Starace het afmaakt.
Maak er maar Ad Wim-week van, wat een ellende vandaag.
Mooi, ook de overschatte Tursunov eruit.
NID zeker Ad?
Dat ie niet ver ging komen wel ja, wat heeft ie de laatste tijd nou gepresteerd? Daarom had ik Gabashvili ook.
Maar had uiteraard wel verwacht dat ie van Starace zou winnen.
mindlight Wrote:Maak er maar Ad Wim-week van, wat een ellende vandaag.
Situatie is nog hetzelfde als gisteren, hangt allemaal van Tsonga af.
Hop, Stepanek er ook uit!
Wat een mooie dag moet jij hebben zeg!
Tursu en Step eruit, prachtig voor het AK, het verlies van Kohl daarvoor ruimschoots gecompenseerd. Zelf een magere score deze week. Belangrijkste doel is nu Ad Wim geen goud.
Steve en Marin natuurlijk wel NID.
Tipsa gaat adje opbreken. Berrer, Starace, Bogo voor een finaleplek. Daarin is hij ook nog eens de favoriet. Tipsa-Cilic is 50/50...
Toch haal ik zelfs met een finaleplaats van Tipsa nog zilver en pak ik bijvoorbeeld bijna 300 punten op jou.
Dus opbreken lijkt me niet het juiste woord.

Prima Melzer intussen.
Ik kijk niet naar mezelf, maar naar je gouden plak. En jij pakt 300 punten op mij? Moeten daar niet eerst gasten als Melzer, Tsonga en Bogo nog een paar rondjes winnen?
Kort en steady potje voor Tipsa!
Prima Jurgen, NID. GGL kan niks. Morgen wordt het een stuk lastiger, Anderson kan wel wat.
centre court Wrote:Ik kijk niet naar mezelf, maar naar je gouden plak. En jij pakt 300 punten op mij? Moeten daar niet eerst gasten als Melzer, Tsonga en Bogo nog een paar rondjes winnen?
Dat weet ik, ik gebruikte je ook slechts als voorbeeld. En goud wordt heel lastig idd, zoals altijd, maar niet onmogelijk.
ha ha, tsonga wordt weggespeeld door Nieminen, totdat Jarkko geblesseerd raakt.... Undecided
Andreev kan nog 25 punten toevoegen aan de winst van deze week in het AK, daarna is het voor hem waarschijnlijk einde verhaal tegen Cilic. 77 punten winst nu, een overwinning van Mannarino op Youzhny acht ik ook nog wel mogelijk [-o<
buurs Wrote:ha ha, tsonga wordt weggespeeld door Nieminen, totdat Jarkko geblesseerd raakt.... Undecided

Ad-week!
Prima Jo, nu Seppi nog.
Jarko geeft er de brui aan. Andreev breakje voor in de derde, bring it home Igor!
Kohl en Andreev verneuken beide een break voorsprong in de derde vandaag. Het is dat Tursu en Steppie verliezen, anders had ik vandaag niet tevreden kunnen zijn.
Prima Bogo. Eindelijk weer eens een makkelijk potje en wat energie gespaard.
2 mensen slechts met hem in de top 10, en dat met zo'n loting.
Hup Potito! Je bent on fire!!!!
Bizar trouwens, Bogo stond vorig jaar rond deze tijd rond plek 200. Wat een jaar.
Nog een of twee potjes winnen en hij is geplaatst op de AO volgend jaar.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7