FTM Forum

Full Version: Quiz ronde 9
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Quote:Hoeveel spelers van het Nederlands elftal kwamen ooit uit voor Ipswich Town?

Fraaie vraag weer! Eens kijken of we het antwoord kunnen vinden.

Arnold Mühren en Frans Thijssen zijn de enige internationals, althans volgens Voetbalstats.nl

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalstats.nl/capsclub.php?clubid=59">http://www.voetbalstats.nl/capsclub.php?clubid=59</a><!-- m -->

Een dubbelcheck onder alle Nederlanders die ooit voor the Tractor Boys speelden levert hetzelfde resultaat op. Martijn Reuser speelde zijn enige interland namelijk als Vitesse-speler, Romeo Zondervan als speler van FC Twente en Guus Uhlenbeek en Fabian Wilnis haalden het Nederlands elftal nimmer.

Het antwoord is dan ook D: 2.
Als de vraag is "Hoeveel spelers van het Nederlands elftal kwamen ooit uit voor Ipswich Town?" lijkt het me dat Reuser en Zondervan er ook bij horen. Er staat namelijk niet dat ze voor ipswich town moeten spelen op het moment dat ze hun interland spelen.
En Zuiverloon, die voor het Nederlands onder 21-elftal en het Nederlands B-elftal speelde? Wat een kromme quizvraag is dat weer.
Mac Wrote:Als de vraag is "Hoeveel spelers van het Nederlands elftal kwamen ooit uit voor Ipswich Town?" lijkt het me dat Reuser en Zondervan er ook bij horen. Er staat namelijk niet dat ze voor ipswich town moeten spelen op het moment dat ze hun interland spelen.

Hm, lastig inderdaad. Wie mailt de organisatie Smile ? Iedereen weer een gratis winnaarsweek.
zoals de vraag er nu staat is het antwoord gewoon 4.

en eb, rot ff lekker op met je jong oranje en je nederlandse b elftal. sjonge jonge, als je dat niet begrijpt snap je echt geen snars van voetbal.
:lol:
EB.... drol.... zat me heel het weekend alweer te irriteren aan hem... :lol:
waf Wrote:zoals de vraag er nu staat is het antwoord gewoon 4.

en eb, rot ff lekker op met je jong oranje en je nederlandse b elftal. sjonge jonge, als je dat niet begrijpt snap je echt geen snars van voetbal.
Wat als ik gelijk heb?
50 euro, maar dan ook 50 euro voor Waf als je ongelijk hebt...
(ik speel ff zaakwaarnemer van Waf)
EB Sports Wrote:
waf Wrote:zoals de vraag er nu staat is het antwoord gewoon 4.

en eb, rot ff lekker op met je jong oranje en je nederlandse b elftal. sjonge jonge, als je dat niet begrijpt snap je echt geen snars van voetbal.
Wat als ik gelijk heb?

Dan verdenk ik jou ervan dat jij die stupide vragen voor CM verzint :8: