FTM Forum

Full Version: Ronde 9
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ben ik blij dat ik de verdedigers van NAC op het laatste moment eruit gehaald heb. Aan de andere kant jammer van de 1e doelpuntenmaker van NAC Breda.
EB Sports Wrote:Ben ik blij dat ik de verdedigers van NAC op het laatste moment eruit gehaald heb. Aan de andere kant jammer van de 1e doelpuntenmaker van NAC Breda.

Alle verdedigers (op Botthe na) hebben 4 punten!!!!! Die moeten andere spelers deze ronde nog maar halen.
Toch nog 12 punten ondanks dat mijn spelers niet bij de doelpuntenmakers hoorden.
goed man
Yeah kijk EB gaan, dadelijk is hij niet meer te stoppen.
Heb een zwarte kat tegengekomen, dus een hele slechte score voor mij. Ik zou wensen dat de katten bij de bedreigde diersoorten horen.
EB Sports Wrote:Heb een zwarte kat tegengekomen, dus een hele slechte score voor mij. Ik zou wensen dat de katten bij de bedreigde diersoorten horen.
:beerbros:
:lol:
EB is echt een baas :lol:
Geweldige ronde tot nu toe hier. :excited:
Fijn weekend, zowel Ajax als Feyenoord eindelijk weer eens als vanouds!
82 punten hier volgens mij, volgens mij scoort iedereen wel aardig!
ben benieuwd of ik stijg of zak Smile
hier 81 volgens mij, misschien ben ik ergens nog een assistje of zo vergeten.
Ik heb bij Heracles - AZ nog 1 speler op het veld: Overtoom.
Pietje Veldhuizen en in mindere mate Assaidi bedankt voor een weergaloos KUT weekeinde.
1 plekje gestegen Smile
5 punten van de nummer 1.. het kan nog alle kanten op dit jaar Smile
VMG, mooie score!
Idd, VMG komt even hard opstomen. Zelf ook een plekje gestegen naar plek 4. De nummer een positie is nu nog maar 2 punten weg, maar het gat op de achterhoede is ook iets minder groot :wink:
Jongens SD betaalt z'n prijzen toch niet uit dus maak je niet druk om 1e of 10e staan. Confused
Peter Wrote:Jongens SD betaalt z'n prijzen toch niet uit dus maak je niet druk om 1e of 10e staan. Confused

Heel bizar idd dat jij die prijs nog niet heb, echt schandalig.

de prijzen van CM hebben mij nog nooit geboeid. leuk om hoog te staan is mij meer waar dan zelfs een voetbalreis.
Ik speel alleen mee voor de fun en de ranglijst, totaal niet om de prijzen.
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Jongens SD betaalt z'n prijzen toch niet uit dus maak je niet druk om 1e of 10e staan. Confused

Heel bizar idd dat jij die prijs nog niet heb, echt schandalig.

de prijzen van CM hebben mij nog nooit geboeid. leuk om hoog te staan is mij meer waar dan zelfs een voetbalreis.
Ik speel alleen mee voor de fun en de ranglijst, totaal niet om de prijzen.

Heb contact met de nr. 2 van vorig seizoen die zn reis ook nog niet gekregen heeft, die is nu op vakantie, daarna gaan we SD aanpakken. Reisje boeit me ook niet enorm, daarvoor doe ik ook niet mee, maar ik heb er recht op en ga het uit principe uitvechten, desnoods tot de rechtbank aan toe. :eten:

We hebben zwart of wit mailbevestiging etc., veel sterker kunnen we niet staan. Met smoesjes als "moet van sponsors komen" en "we zijn overgenomen" heb ik niets te maken.

We gaan het zien. :razz:
Succes Peter. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het maar weten. Prijzen uit het verleden van competitie-, tennis- en tourmanager heb ik ook nooit ontvangen.

Wie zegt dat hij niet voor de prijzen speelt, praat poep.
Sjaak Wrote:Succes Peter. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het maar weten. Prijzen uit het verleden van competitie-, tennis- en tourmanager heb ik ook nooit ontvangen.

Wie zegt dat hij niet voor de prijzen speelt, praat poep.

Ik heb in het verleden mijn prijzen wel altijd netjes ontvangen. Fotocamera, pokerset, dvdpakket, een bordspel en zelfs een keer € 1.050 cash. Ik geloof daarom best dat ze nu inderdaad problemen hebben met sponsoren en daarom nog niet kunnen uitkeren. In verleden is alles met mij netjes en vlot afgewikkeld door ze.

Wat voor prijzen heb jij niet ontvangen dan?
poedelprijs?
Sjaak Wrote:Wie zegt dat hij niet voor de prijzen speelt, praat poep.

toch is het zo, sjaakie....

dat staat los van dat als ik een prijs win, ik wel erachteraan blijf gaan om deze te ontvangen.
heb altijd prutsprijzen ontvangen die ongebruikt op zolder staan.. het enige jaar dat interessant was (cashprijzen) vielen de resultaten helaas erg tegen
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:Succes Peter. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het maar weten. Prijzen uit het verleden van competitie-, tennis- en tourmanager heb ik ook nooit ontvangen.

Wie zegt dat hij niet voor de prijzen speelt, praat poep.

Ik heb in het verleden mijn prijzen wel altijd netjes ontvangen. Fotocamera, pokerset, dvdpakket, een bordspel en zelfs een keer € 1.050 cash. Ik geloof daarom best dat ze nu inderdaad problemen hebben met sponsoren en daarom nog niet kunnen uitkeren. In verleden is alles met mij netjes en vlot afgewikkeld door ze.

Wat voor prijzen heb jij niet ontvangen dan?

Pokerset (2x)
MP3 speler