FTM Forum

Full Version: Ronde 12
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Voor de top 500:

Matavz [16.60M] PSV
Dost © [12.65M] HEE
Assaidi [12.60M] HEE

Maher [12.25M] AZ
Elm [16.75M] AZ
Chery [9.10M] ADO

Vertonghen [16.50M] AJA
Burnet [9.55M] GRO
Van Dijk [10.90M] GRO
Kashia [9.50M] VIT

Velthuizen [8.45M] VIT

Budget: 600.00K (135.45M)
Daag top 1000! Wat een kutweekend. Geen eer meer te behalen.
Excelsior - AZ mag wat mij betreft gestaakt blijven. Zie veel teams met Elm als aanvoerder.
ze zijn nu met een grote mega stofzuiger bezig de mist weg te zuigen... ze gaan over een half uurtje weer beginnen!
Iedereen heeft een slechte week. De wijnaldums maken het verschil en de az captains. Ik verwacht geen grote verschillen!
Hier maher als koffiekan......:-(
Hahahaha ole ole ole. De hoge heren rekenen de 0-0 tussenstand als eindstand.
TBH, het is wel een beetje loco hoe de heren van CM handelen.
Heb inmiddels een e-mail gestuurd aan CM.
EB Sports Wrote:Heb inmiddels een e-mail gestuurd aan CM.

:puh: Maar ik snap het wel. Exc-AZ moeten ze nu niet meetellen en later in het schema inpassen. Zoals het hoort.
•De wedstrijd tussen excelsior en AZ is in de rust gestaakt. De organisatie van Competitie Manager 2011-2012 heeft besloten de uitslag van 0-0 als einduitslag te laten gelden voor het spel. De punten per speler zijn op dit moment doorgevoerd in het spel. Het is vooralsnog niet duidelijk of de wedstrijd nog uitgespeeld, overgespeeld of afgespeeld gaat worden. Mocht het restant van de wedstrijd afgespeeld of de wedstrijd overgespeeld worden kan de organisatie van Competitie Manager besluiten de wedstrijd opnieuw opnemen in het speelschema.

Helaas EB.....
Quatro Wrote:•De wedstrijd tussen excelsior en AZ is in de rust gestaakt. De organisatie van Competitie Manager 2011-2012 heeft besloten de uitslag van 0-0 als einduitslag te laten gelden voor het spel. De punten per speler zijn op dit moment doorgevoerd in het spel. Het is vooralsnog niet duidelijk of de wedstrijd nog uitgespeeld, overgespeeld of afgespeeld gaat worden. Mocht het restant van de wedstrijd afgespeeld of de wedstrijd overgespeeld worden kan de organisatie van Competitie Manager besluiten de wedstrijd opnieuw opnemen in het speelschema.

Helaas EB.....

Die laatste zin duidt op enorme competitievervalsing!!!! Dat vind ik dan echt weer TE belachelijk.
Sjaak Wrote:
Quatro Wrote:•De wedstrijd tussen excelsior en AZ is in de rust gestaakt. De organisatie van Competitie Manager 2011-2012 heeft besloten de uitslag van 0-0 als einduitslag te laten gelden voor het spel. De punten per speler zijn op dit moment doorgevoerd in het spel. Het is vooralsnog niet duidelijk of de wedstrijd nog uitgespeeld, overgespeeld of afgespeeld gaat worden. Mocht het restant van de wedstrijd afgespeeld of de wedstrijd overgespeeld worden kan de organisatie van Competitie Manager besluiten de wedstrijd opnieuw opnemen in het speelschema.

Helaas EB.....

Die laatste zin duidt op enorme competitievervalsing!!!! Dat vind ik dan echt weer TE belachelijk.

en als twente weer eens wordt bevoordeeld hoor ik je niet.
Waf, ik bedoel competitievervalsing mbt tot de Competitie Manager niet mbt de Eredivisie.

Hoe kan je nou de punten van deze 0-0 tussenstand mee laten tellen en als de wedstrijd op 7 december voor 45 minuten wordt uitgespeeld wederom de spelers punten laten verdienen?

Wel goed lezen he Waffie. Ik weet dat je graagt zeurt, uitscheldt en vloekt om maar te kunnen zeuren, uitschelden en vloeken maar nu raak je kant nog wal. Hakkuh
en waar leid jij uit af dat ik niet weet dat jij op competitiemanager doelt en ik op de competitie? oh neen, dat neem je maar aan en met die aanname ga je vervolgens een heel kaasverhaal op zitten hangen.

wat maakt dat nou uit man? vervalsing is vervalsing. over het een maak jij je druk, over het ander niet. je bent dus inconsesequent. dat stip ik even aan en dat noteer ik in het grote boek.

en het is: kant noCH wal, boerentrien.
waf Wrote:en waar leid jij uit af dat ik niet weet dat jij op competitiemanager doelt en ik op de competitie? oh neen, dat neem je maar aan en met die aanname ga je vervolgens een heel kaasverhaal op zitten hangen.

wat maakt dat nou uit man? vervalsing is vervalsing. over het een maak jij je druk, over het ander niet. je bent dus inconsesequent. dat stip ik even aan en dat noteer ik in het grote boek.

en het is: kant noCH wal, boerentrien.



Ik hou van je.
waf Wrote:en waar leid jij uit af dat ik niet weet dat jij op competitiemanager doelt en ik op de competitie? oh neen, dat neem je maar aan en met die aanname ga je vervolgens een heel kaasverhaal op zitten hangen.

Undecided Undecided

waf Wrote:wat maakt dat nou uit man? vervalsing is vervalsing. over het een maak jij je druk, over het ander niet. je bent dus inconsesequent. dat stip ik even aan en dat noteer ik in het grote boek.
Notworthy

waf Wrote:en het is: kant noCH wal, boerentrien.

:eten: