FTM Forum

Full Version: Eindstand Bookie Part II + discussie April
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Eindstand Bookie Part II:

1. gittermaster
2. Gerben Zonderland
3. Devlin

Gefeliciteerd gittermaster!
Thx Para en ook bedankt voor de organisatie
gittermaster Wrote:Thx Para en ook bedankt voor de organisatie

Van harte! Jammer dat het zo'n anticlimax was. Hopelijk hebben de betsetters volgend seizoen meer tijd om regelmatiger bets te plaatsen en dan ook tot het eind van de maand. :wink:
voorlopig niet aangezien davydoff weggaat vanaf nu en er nog geen opvolger is
Mac Wrote:voorlopig niet aangezien davydoff weggaat vanaf nu en er nog geen opvolger is

RR had zich toch aangeboden?
leek me niet echt serieus aangezien dat over die herstelbet ging
Mac Wrote:leek me niet echt serieus aangezien dat over die herstelbet ging

Als ik van jullie te horen krijg wat ik moet doen wil ik er over nadenken of ik dit erbij kan doen. Ik sta toch al bekend als gokker en bookmaker dus het past wel bij mij.
Geen dank gitter

Ik heb in het begin nog wel vaak bets erop gezet.. maar ik werk momenteel 50 uur in de week.. dus als jullie regelmatig bets erop willen hebben (wat niet meer dan logisch is) dan zullen er idd een paar nieuwe betsetters zich moeten aanmelden..
Ik meld me dus hierbij aan. Ik heb Mac al een PB gestuurd over het hoe en wat.
Ik wil ook wel wat betekenen....
sorry gisteravond ff weinig tijd. Zometeen tentamen en daarna zal ik het in orde maken. Ik zal bumme en parasito ook ff contacteren over hoe actief ze zijn en of ze nog wel door willen etc.
Niet teveel bets......
maar wel meer dan er nu opstaan... :wink:
Ik kan gewoon niet kiezen!
hij is zelfs nog niet gereset. Heb beetje problemen om kuiper (en triplexxx eventueel) de juiste rechten te geven dus kan nog wel ff duren!
Quadrantula Wrote:maar wel meer dan er nu opstaan... :wink:

Het mooiste is gewoon dat er een groot aantal verschillende sporten op staan met voetbal als basis. Er is elke dag voldoende sport, dus daaraan zal het niet liggen.
Tripplexxx Wrote:
Quadrantula Wrote:maar wel meer dan er nu opstaan... :wink:

Het mooiste is gewoon dat er een groot aantal verschillende sporten opstaan met voetbal als basis. Er is elke dag voldoende sport, dus daaraan zal het niet liggen.

Precies. Ik hoef heus niet elke dag 50 bets en vooral de maandag en donderdag zijn, vooral zo tussen oktober en maart, relatief rustige sportdagen, maar voor de andere dagen zijn er toch elke dag wel een stuk of 5 a 10 bets te vinden. Het hoeft ook niet te ingewikkeld en uitgebreid te worden, qua uitslagen opzoeken en ze verwerken.
Gerben Zonderland Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quadrantula Wrote:maar wel meer dan er nu opstaan... :wink:

Het mooiste is gewoon dat er een groot aantal verschillende sporten opstaan met voetbal als basis. Er is elke dag voldoende sport, dus daaraan zal het niet liggen.

Precies. Ik hoef heus niet elke dag 50 bets en vooral de maandag en donderdag zijn, vooral zo tussen oktober en maart, relatief rustige sportdagen, maar voor de andere dagen zijn er toch elke dag wel een stuk of 5 a 10 bets te vinden. Het hoeft ook niet te ingewikkeld en uitgebreid te worden, qua uitslagen opzoeken en ze verwerken.

Beaam. Ideetje is misschien om de toto-select als voorbeeld te nemen. Deze bets staan gewoon op internet en die kun je zo overnemen. Ook de uitslagen hiervan komen op deze site, dat scheelt een boel werk.

Op relatief rustige dagen vind ik dat er altijd minimaal 10 bets op moeten staan. In de weekenden moet het er vol mee staan.
Als ik de rechten heb, zal ik voor zorgen dat jullie elke dag voldoende bets hebben. Vertrouw op bookie-kuiper!!
kuiper Wrote:Als ik de rechten heb, zal ik voor zorgen dat jullie elke dag voldoende bets hebben. Vertrouw op bookie-kuiper!!

:Big Grin

En mocht je soms geen tijd hebben, dan neemt Bookie-XXX die taak moeiteloos van je over :wink:
Nu de rechten nog!!!
Ja, kun je de rechten van Mac niet overnemen??? Of die oude van Boca???

Die hebben ze toch niet echt vaak nodig lijkt me.
CL van vanavond en UEFA van morgen staan er op !
Succes allemaal !
toppie bumme!

kuiper heeft inmiddels de rechten als het goed is dus zal binnenkort het team komen versterken Smile
Absoluut.

Ik zal zorgen voor wat meer variatie, naast het voetbal en tennis.

Voor komend weekend bijv. Parijs-Roubaix en Grand National (paardenrace)
kuiper Wrote:Absoluut.

Ik zal zorgen voor wat meer variatie, naast het voetbal en tennis.

Voor komend weekend bijv. Parijs-Roubaix en Grand National (paardenrace)

Ze staan erop. Trouwens de Grand National is zaterdag live te zien op de BBC. Altijd spektakel!!!
:cry: :cry: :cry: Een dag voor Parijs - Roubaix wissel ik met mijn stomme kop de 50 floeppies op Cancellara voor 50 op Flecha :cry: :cry: Maargoed Twente heeft gewonnen.
Tukker_Rulez Wrote::cry: :cry: :cry: Een dag voor Parijs - Roubaix wissel ik met mijn stomme kop de 50 floeppies op Cancellara voor 50 op Flecha :cry: :cry: Maargoed Twente heeft gewonnen.

Undecided

Ik had gelukkig maar 5 op De Pijl...
Ik hoop dat jullie met z'n allen laten zien dat ook de weddenschappen buiten het voetballen om gewaardeerd worden, zodat ik ook voldoening krijg om deze weddenschappen erop te zetten.

Van de tennisfans onderons begrijp ik dat ze het waarderen dat er tennisbets opkpmen.

Voor alle andere ideeen sta ik altijd open.
Wielrennen mag er altijd wel op Kuiper
Pages: 1 2