FTM Forum

Full Version: Loting EK voorspelling
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik gok op Nederland samen in 1 groep met Rusland, Zweden en Denemarken.
Duitsland, Portugal en Frankrijk. Hakkuh
Makkelijke kwartfinale!
Echt niet!! 2 angstgegners en 1 die wel wat makkelijker is te verslaan (Denemarken).
Da wordt 0 uit 3
Poule 2e worden moet lukken. Duitsers pas in de finale weer, maar als je 2e in de poule wordt wel Spanje in de halve finale. Hopen op een stunt van Italië in de poule tegen Spanje, dan kan NL zo doorlopen naar de finale. :eten:
Sinds 1960 zijn we al niet meer uitgeschakeld in de poule op een EK of WK. Daar maak ik me geen zorgen over!
Haggie Wrote:Sinds 1960 zijn we al niet meer uitgeschakeld in de poule op een EK of WK. Daar maak ik me geen zorgen over!

Lekker op de hoogte, juh. EK 1980?
Uitzondering die de regel bevestigt. Icon_twisted :wink:
Haggie Wrote:Sinds 1960 zijn we al niet meer uitgeschakeld in de poule op een EK of WK. Daar maak ik me geen zorgen over!

het kan zomaar gebeuren in deze poule. en als dit elftal niet snel een wat minder grote bakkes krijgt en bv robben niet snel wat minder eigendunk etaleert, schat ik de kans vrij groot in.
waf Wrote:
Haggie Wrote:Sinds 1960 zijn we al niet meer uitgeschakeld in de poule op een EK of WK. Daar maak ik me geen zorgen over!

het kan zomaar gebeuren in deze poule. en als dit elftal niet snel een wat minder grote bakkes krijgt en bv robben niet snel wat minder eigendunk etaleert, schat ik de kans vrij groot in.

Doel je bij Robben op afgelopen weekend met het nemen van 2 pingels? Die reactie van Ribery hierop was echt tenenkrommend. Dat Robben Gomez de 2e penalty had moeten gunnen, omdat hij zo hard voor het team werkt. Dan zie je de 2e goal van Ribery waarbij het LETTERLIJK de bal van Gomez afpakt, die al voorbij de keeper was. :roll:
Denk dat Nederland juist met ego'tjes een eind gaat komen. Voorlopig is de angel al 4 wedstrijden uit ons spel.
Haggie Wrote:
waf Wrote:
Haggie Wrote:Sinds 1960 zijn we al niet meer uitgeschakeld in de poule op een EK of WK. Daar maak ik me geen zorgen over!

het kan zomaar gebeuren in deze poule. en als dit elftal niet snel een wat minder grote bakkes krijgt en bv robben niet snel wat minder eigendunk etaleert, schat ik de kans vrij groot in.

Doel je bij Robben op afgelopen weekend met het nemen van 2 pingels? Die reactie van Ribery hierop was echt tenenkrommend. Dat Robben Gomez de 2e penalty had moeten gunnen, omdat hij zo hard voor het team werkt. Dan zie je de 2e goal van Ribery waarbij het LETTERLIJK de bal van Gomez afpakt, die al voorbij de keeper was. :roll:
Denk dat Nederland juist met ego'tjes een eind gaat komen. Voorlopig is de angel al 4 wedstrijden uit ons spel.

ribery is ook een lul. het was toch irritant wat robben deed? alleen maar met zichzelf bezig. hij had goffer die bal in de finale erin moeten schieten.

de angel is uit ons spel omdat robben een verschrikkeljk goeie voetballer is, imo niet omdat hij een egootje is.

ik vind het gewoon een irritant pleurisventje en ik kan me voorstellen dat ribery dat ook vindt. sterker nog, bij ribery komt dat harder aan omdat het zelf ook zo'n kutventje is.

maar ook sneijder heeft een veel te grote smoel, die gasten hebben veel te veel vertrouwen. ze hebben gewoon van zweden en duitsland verloren en je bent zo goed als je laatste wedstrijd.