FTM Forum

Full Version: Promotie Fantasytennismanager
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
ah, dat is trouwens niet waar zie ik net. Blijkbaar gebruikt twitter daar t.co voor. 15 hits heeft het opgeleverd gister, erg netjes met daaruit 5/6 inschrijvingen!
Heeft Arco zich al ingeschreven?
Denk t niet (iig niet onder zn eigen naam)
Graag gedaan Mac. Heb het bij diverse andere twitteraars ook geprobeerd en zelfs een mail naar Theo Bakker van Sport 1 gestuurd maar helaas geen antwoord. Maar ja wie weet onder een fakenaam
tennisplanet.nl heeft inmiddels een berichtje op hun twitter/facebook gezet. Hopelijk zorgt dat ook voor wat extra aanmeldingen! met gecombineerd 2000 viewers moet dat wel een boost geven denk ik
Nog een paar dagen dan. 200 gaat nog lukken?
200 gaat zeker lukken, het gaat best hard op het moment. Spammen jullie nog lekker een beetje mee?
Ik heb bij ons op het forum nog wat promotie gemaakt en zal zelf ook een team gaan bouwen. Dan kan ik mijn kennis wat betreft het herentennis wat upgraden, wat wel handig is voor alle spellen die we dit jaar nog gaan doen... :wink:

Helaas is mijn zwakke punt om elke week wat in te vullen, terwijl mijn laptop ongeveer vastgeplakt zit aan mijn vingers, maar wie weet dat ik deze keer niet iets vergeet in te vullen.

Ook maken we dan wel een Zweeler sub league, als er meerdere spelers zijn die mee willen doen. Dat is me nu nog niet duidelijk. :Big Grin
Duncan, ben jij toevallig admin van de subleague voor de MTF'ers? Wat is de login?
We hebben een sub league aangemaakt en er doen er al zeker 4 mee.. :wink:
Gezien de onderlinge strijd tussen de subleagues ga ik niet van teveel walletjes mee eten, Organisatie en Forum zijn mijn subleagues. Forum Subleague heeft natuurlijk alleen maar te verliezen hier Icon_evil
_Tampie Wrote:Gezien de onderlinge strijd tussen de subleagues ga ik niet van teveel walletjes mee eten, Organisatie en Forum zijn mijn subleagues. Forum Subleague heeft natuurlijk alleen maar te verliezen hier Icon_evil

waarom staat cc hier tussen?
omdat cc ook de organisatie doet?
_Tampie Wrote:Duncan, ben jij toevallig admin van de subleague voor de MTF'ers? Wat is de login?


ja, login is clash

moeten er nog meer komen als het goed is
Mac Wrote:omdat cc ook de organisatie doet?

dat wist ik niet.
190! Nog even doorzetten voor die 200, moet makkelijk kunnen! Ik hoop dat iedereen vandaag nog een uurtje reclame maakt op de diverse fora?
200 Smile toppie jongens
201, pagina 9 is een feit. Echt een mooi aantal, ik hoop dat er ook veel een beetje actief blijven. Met 100 actieve op 3/4 van het seizoen doen we het prima, denk ik.
Zullen er ook een boel zijn, die alleen langskomen tijdens de GS's.
Dat valt wel mee denk ik nu we de grote prijzen hebben voor het AK en medailleklassement en niet voor de GS's. Ben er meer benieuwd naar hoeveel van de 200 er vanavond een team neerzetten.
centre court Wrote:... Ben er meer benieuwd naar hoeveel van de 200 er vanavond een team neerzetten.

158 dus.
Flikker die 42 er maar direct uit dan
Krijgt elk team dat niets instuurt 80% van het slechts scorende team? Staat niet in de regels.
ai klopt, staat inderdaad niet in de regels maar zo heeft het wel altijd gewerkt. Ik zal het vanavond even toevoegen aan de regels
Nu met 200+ deelnemers is dat niets meer. Er is altijd wel iemand die vrijwel niets scoort.
FTM heeft nu ook een officieel twitter account @FantasyTennisM . Ik zal daar vooral updates plaatsen over nieuwe features, bugfixes etc.
Pages: 1 2 3 4