FTM Forum

Full Version: Ronde 19
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Wie kan er een poll starten? De wedstrijden Ado-Az en Graafschap-Twente worden waarschijnlijk aanstaande dinsdag of woensdag ingehaald.

Stelling a: beide wedstrijden worden in zijn geheel uit het wedstrijdschema gehouden.
Stelling b: beide wedstrijden tellen mee en worden bij de vorige ronde geteld.
Stelling c: zoals het hoort worden de beide wedstrijden toegevoegd aan de komende ronde en gaat de database aanstaande woensdag dicht.



100% zeker stelling a !!!!!
En ja hoor. De wedstrijd van ADO - Az telt niet mee!!!!
Het is toch erg triest aan het worden. Wat een luie organisatie. De centjes zijn binnen en verder maken we het onszelf erg makkelijk.
Quote:•De afgelaste wedstrijd ADO Den Haag � AZ wordt woensdag 8 februari ingehaald. Deze wedstrijd zal niet worden opgenomen in de 19e speelronde van Competitie Manager. De organisatie acht de beslissing van de KNVB om te kiezen voor 8 februari te kort dag om alle spelers van Competitie Manager in te lichten dat de database eerder dan de gebruikelijke vrijdag zal gaan sluiten. Zodoende blijft de database open tot vrijdag 10-2 en behelst de 19e speelronde alleen de wedstrijden van komend weekend te beginnen met FC Twente � Heracles.

Ik ben het er wel mee eens, ik denk dat veel managers dit niet hadden geweten.
Wel jammer want vind dubbele rondes altijd wel lache.
Onzin! Het is al die jaren toch niet anders geweest!
Sjaak Wrote:Onzin! Het is al die jaren toch niet anders geweest!

lul toch niet man. dit hadden ze toch in redelijkheid niet anders kunnen doen. die wedstrijd wordt er opeens tussengepropt.
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Onzin! Het is al die jaren toch niet anders geweest!

lul toch niet man. dit hadden ze toch in redelijkheid niet anders kunnen doen. die wedstrijd wordt er opeens tussengepropt.

It's still alive :/\
@kleinejan Heb je een aanvoerderstip voor de komende ronde?
Binnen een minuut een 0 team. Nu nog ff kijken of er niet toevallig afwezigen bij zitten... Anders heb ik nog nooit zo snel een team gemaakt...
Sjaak Wrote:@kleinejan Heb je een aanvoerderstip voor de komende ronde?

Lastig.. de 3 zekere teams zijn natuurlijk AZ, PSV en Twente (in die volgorde wat mij betreft)
Al is Twente - heracles eigenlijk een wedstrijd opzich

echter is het bij PSV en AZ altijd lastiger inschatten wie er gaat scoren, bij Twente is dat meestal De Jong.. Bij PSV en AZ heb je altijd de kans dat je de verkeerde speler kiest..

Ik vind het nog best een pittig weekje!
Jij kiest dus voor Martens?
Sjaak Wrote:Jij kiest dus voor Martens?

ik weet het nog niet, ik wacht eerst even het nieuws van vanmiddag af.
Martens is wel een van de genomineerde Hakkuh
Kleine Jan Wrote:
Sjaak Wrote:@kleinejan Heb je een aanvoerderstip voor de komende ronde?

Lastig.. de 3 zekere teams zijn natuurlijk AZ, PSV en Twente (in die volgorde wat mij betreft)
Al is Twente - heracles eigenlijk een wedstrijd opzich

echter is het bij PSV en AZ altijd lastiger inschatten wie er gaat scoren, bij Twente is dat meestal De Jong.. Bij PSV en AZ heb je altijd de kans dat je de verkeerde speler kiest..

Ik vind het nog best een pittig weekje!

ik sta natuurlijk geen eerste, dus wat doet mijn mening ertoe (hoewel ik het hele jaar al de verkeerde spelers van psvee kies), maar ik schat de kans dat ajakkes wint bij nac of dat feyenoord wint van fietstas hoger in dan de kans dat twente wint van heracles. twente is een aardig team, maar heracles kan prima uit de voeten tegen voetballende ploegen. het zou mij niet verbazen als heracles daar een punt of meer pakt....

hoe het ook zij, ik heb geen twente.
ajax winnen bij Nac? Die kans is imo klein.
Natuurlijk zijn er weer wat spelers terug, maar zo slecht als Ajax zondag was... Het lijkt me sterk als ze zich nu ineens herpakken
op dit moment zijn dit mijn 11 spelers, maar dit zou best nog eens flink gewijzigd kunnen worden....



De Jong [20.35M]
Malki [11.10M]
Guidetti [13.60M]
Maher [13.35M]
Bakkal [12.65M]
Andersson [14.70M]
Wijnaldum [18.90M]
Manolev © [17.25M]
Poulsen [16.10M]
Cornelisse [12.85M]
Fernández [7.85M]
Kieszek

Wisgerhof
Vlaar
Marcelo

Sno
Elm ©
Martens
Labyad

Guidetti
De Jong
Malki
gittermaster Wrote:op dit moment zijn dit mijn 11 spelers, maar dit zou best nog eens flink gewijzigd kunnen worden....



De Jong [20.35M]
Malki [11.10M]
Guidetti [13.60M]
Maher [13.35M]
Bakkal [12.65M]
Andersson [14.70M]
Wijnaldum [18.90M]
Manolev © [17.25M]
Poulsen [16.10M]
Cornelisse [12.85M]
Fernández [7.85M]

uiteindelijk met dank aan KJ die mij behoede voor een schorsing van mijn cappie (al wacht ik altijd de vi blessures update op vrijdag altijd nog af) mijn team



De Jong
[20.35M]
Mertens ©
[20.25M]
Guidetti
[13.60M]
Maher
[13.35M]
Bakkal
[12.65M]
Andersson
[14.70M]
De Beule
[10.45M]
Marcelo
[16.65M]
Poulsen
[16.10M]
Cornelisse
[12.85M]
Fernández
[7.85M]
Op het allerlaatste moment Sneijder ingezet voor Wuijtens. Daarna was de database gelijk gesloten.
gittermaster Wrote:ajax winnen bij Nac? Die kans is imo klein.
Natuurlijk zijn er weer wat spelers terug, maar zo slecht als Ajax zondag was... Het lijkt me sterk als ze zich nu ineens herpakken

Ik denk dat ze een goede kans maken, het centrum van de verdediging is terug. Anita is een redelijke back, Koppers schijnt dat ook te zijn. Enoh dicht de gaatjes, 2 voetballende middenvelders met de Jong en Erikssen. Een echte spits welke aanvoer krijgt van Sulejmani en hoogstwaarschijnlijk Ozbiliz. Ik denk dat de blessure van Theo positief uit gaat pakken voor de Amsterdammers. En dan snel terug naar Twente!!!!!

MAW er staat weer een soort elftal waar een idee achter zit. Hoe leuk ik ook de malaise vind in Amsterdam, het blijft natuurlijk gewoon een grote club met goede voetballers. NAC daarentegen: dat is echt 3 keer niks.
gittermaster Wrote:op dit moment zijn dit mijn 11 spelers, maar dit zou best nog eens flink gewijzigd kunnen worden....



De Jong [20.35M]
Malki [11.10M]
Guidetti [13.60M]
Maher [13.35M]
Bakkal [12.65M]
Andersson [14.70M]
Wijnaldum [18.90M]
Manolev © [17.25M]
Poulsen [16.10M]
Cornelisse [12.85M]
Fernández [7.85M]

Ik hoop dat je Manolev nog hebt gedropt.
Het verlies maakt wat draaglijker voor me door een 2e doelpunt voor mijn cappie. Mijn 2e speler van FC Twente is ook een aanvaller.
Ik prijs me nog gelukkig (niet met het resultaat overigens) met 8 magere puntjes van de Jong en Douglas.
Kleine Jan, ik volg je de laatste pak um beet 4 weken en ik moet zeggen; jij hebt toch wel een gouden piemeltje! Nu ook weer, je stelt de slechtste rechtsback op van de gehele eredivisie. Wat denk je, hij geeft de assist bij de 1-0 van Roda. Increable!!!!
Sjaak Wrote:Kleine Jan, ik volg je de laatste pak um beet 4 weken en ik moet zeggen; jij hebt toch wel een gouden piemeltje! Nu ook weer, je stelt de slechtste rechtsback op van de gehele eredivisie. Wat denk je, hij geeft de assist bij de 1-0 van Roda. Increable!!!!

Haha de slechtste rechtsback van NL gaf die bal anders wel prachtig voor!
Helaas maar 2 punten waard, Mertens moet morgen nog wel het 1 en ander doen om eerste te blijven vermoed ik Smile
Kleine Jan Wrote:
Sjaak Wrote:Kleine Jan, ik volg je de laatste pak um beet 4 weken en ik moet zeggen; jij hebt toch wel een gouden piemeltje! Nu ook weer, je stelt de slechtste rechtsback op van de gehele eredivisie. Wat denk je, hij geeft de assist bij de 1-0 van Roda. Increable!!!!

Haha de slechtste rechtsback van NL gaf die bal anders wel prachtig voor!
Helaas maar 2 punten waard, Mertens moet morgen nog wel het 1 en ander doen om eerste te blijven vermoed ik Smile

Het is je gegund.
Kleine Jan Wrote:
Sjaak Wrote:Kleine Jan, ik volg je de laatste pak um beet 4 weken en ik moet zeggen; jij hebt toch wel een gouden piemeltje! Nu ook weer, je stelt de slechtste rechtsback op van de gehele eredivisie. Wat denk je, hij geeft de assist bij de 1-0 van Roda. Increable!!!!

Haha de slechtste rechtsback van NL gaf die bal anders wel prachtig voor!
Helaas maar 2 punten waard, Mertens moet morgen nog wel het 1 en ander doen om eerste te blijven vermoed ik Smile

Uw wenst wordt vervult, reeds na zo'n 8 minuten!
en daar bleef het helaas bij!
dag plek 1... we gaan vanaf volgende week weer lekker in de luwte rijden Smile
Kleine Jan Wrote:en daar bleef het helaas bij!
dag plek 1... we gaan vanaf volgende week weer lekker in de luwte rijden Smile

Je moet pas na de laatste speeldag op de bovenste trede staan!! Net als Twente Notworthy
daar had Waf toch even gelijk deze week Smile
En weer een arbitrale fout in het voordeel van feyenoord op een belangrijk moment
Ekslem Wrote:En weer een arbitrale fout in het voordeel van feyenoord op een belangrijk moment

Uhm, vergeet je de schwalbe van Mertens ook niet?
Pages: 1 2