FTM Forum

Full Version: Dolle Dries
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
[Image: mertens_933680q.jpg] [Image: kotsen.jpg]
Dacht ook aan een schwalbe, maar zijn poot werd idd vastgepakt. Vallen was wel te
Hij kon alleen maar aan zijn voet worden geraakt omdat hij al in zijn schwalbe-vliegfase zat. Het was zeker niet de reden dat hij zo mooi viel. En die verontwaardige, zielige reactie achteraf............echt om te kotsen.
Welke speler gaat daar voor de camera staan, na een schwalbe ? Fout van Rutten.
Lamme Lennie Wrote:Hij kon alleen maar aan zijn voet worden geraakt omdat hij al in zijn schwalbe-vliegfase zat. Het was zeker niet de reden dat hij zo mooi viel. En die verontwaardige, zielige reactie achteraf............echt om te kotsen.

Niet waar: hij sprong verticaal over die benen heen en viel pas voorover toen zijn enkel werd beetgepakt. Hou je kots dus maar binnen.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U3QE-yCVIBA[/youtube]
o die aanraking... ach gut, nee het is inderdaad geen schwalbe meer, maar een pingel.... :roll:
gittermaster Wrote:o die aanraking... ach gut, nee het is inderdaad geen schwalbe meer, maar een pingel.... :roll:

Of je bent toe aan een ogentest of je bent zo anti-mertens gekleurd dat je het niet wil zien
:roll: :roll:
gast, als het suarez was geweets in zijn ajax tijd, had je het een monster schwalbe genoemd.
Ik zie ook wel dat ie zn been aanraakt, maar dat rechtvaardigt zijn prachtige duik nog niet... :roll: :roll: :roll:
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:o die aanraking... ach gut, nee het is inderdaad geen schwalbe meer, maar een pingel.... :roll:

Of je bent toe aan een ogentest of je bent zo anti-mertens gekleurd dat je het niet wil zien
:roll: :roll:

Ja joh, ik zou ook nog vragen om een rode kaart voor die verdediger.
Echt belachelijk dit en niet omdat het Mertens of Psv is. Hou nog toch eens op allemaal met dat gekleurde kijken. Dit is 100% GEEN penalty, als je nou voor psv, ajax, feyenoord of zoals ik voor v.v. Hoogeveen ben.
Dan kun je per wedstrijd wel 15 penalty's geven, kijk maar eens bij corners.
Ik vond die scheids bij Feyenoord bijvoorbeeld het wel heel goed zien, want dat was niet echt gemakkelijk. Beide penalty's waren daar achteraf gewoon terecht, terwijl ik in eerste instantie twijfels had.
Het is natuurlijk geen penalty, maar ook geen enorme schwalbe. Pas op het moment dat Wormgoor zijn been vastpakt en hem naar achter trekt valt Dries, logisch ook. Hij ontwijkt alleen een tackle door op te springen (logisch, want je wilt je been niet breken, maar geen pingel waard) en wordt dan onnodig vastgepakt door die Wormgoor. Maja boeiend, tis De Graafschap thuis, bij de NOS deden ze alsof dit wereldschokkende invloed op de wedstrijd had.

Bij Eredivisie Live plaatste ze deze 'schwalbe' in 1 filmpje met Vicento, Wisgerhof en Tomasson, dat is echt overdreven.
Ik heb nog eens een paar gekeken, maar ik vind zelfs niet, zoals jij suggereerd dat Wormgoor hem vastpakt. Hij raakt hem aan, nauwelijks. Daar valt een normaal mens echt niet van. Dries was echt op zoek, dus wel een schwalbe. Maar inderdaad hij was niet zo goed als die van Vicento en Wisgerhof. :lol:

Gelukkig was het inderdaad niet van invloed op de uitslag, als dit bij Psv-Ajax of Feyenoord-PSV was gebeurd was er nog meer commotie geweest.
Peter Wrote:Het is natuurlijk geen penalty, maar ook geen enorme schwalbe.

beaam.
Het is gewoon een huge schwalbe! Dat handje maakt echt niet meer uit, Dries zat al in een Big Air Schwalbe. Het probleem is dat topclubs veel vaker penals krijgen dan De Graafschap of een Excelsior, is gewoon zo. Top clubs hebben zoveel voordeel aan de scheidsrechters.
Volgens mij hebben wij nog geen pingel tegen gehad dit jaar Notworthy
Bah die suljemani :-)
Stille Wrote:Volgens mij hebben wij nog geen pingel tegen gehad dit jaar Notworthy

Je moet eerst in het andere strafschopgebied komen.
Overdune Wrote:
Stille Wrote:Volgens mij hebben wij nog geen pingel tegen gehad dit jaar Notworthy

Je moet eerst in het andere strafschopgebied komen.

let op het woordje 'tegen' ....
The Player Wrote:Het probleem is dat topclubs veel vaker penals krijgen dan De Graafschap of een Excelsior, is gewoon zo. Top clubs hebben zoveel voordeel aan de scheidsrechters.

oh ja, en waar baseer je dat op. op gevoel? of is dat wetenschappelijk onderzocht?

in beiden gevallen, betrek je hier ook bij dat een club als psvee vaker in het strafschop gebied van de tegenstander komt (meer kans op een overtreding daar) en betere spelers heeft (minder talentvollen komen vaak te laat)