FTM Forum

Full Version: Ronde 20
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Moeilijk omdat deze ronde zo makkelijk is.
dank je sjaak
Mee eens ja, ik houd een budget van 17.05M over als ik mijn ideale team heb samengesteld. Twee keer ADO, twee keer Ajax, twee keer Feyenoord, twee keer Heerenveen en wat opvulling. Weet iemand of Bony in principe weer gaat spelen?
zullen er managers zijn die guidetti niet als captain hebben?
als je bovenaan staat moet je hem zeker aanvoerder maken, als je wat wil forceren moet je inderdaad eigenlijk een andere kiezen.

ik kan nog voor dost gaan.....
Bas wordt ook mijn cappie deze week
voor t geval er mensen zijn met frankel....


Fränkel krijgt wasmachine op teen en mist VVV
17 februari 2012 om 13:58 | Gepubliceerd door Roel Tomassen

De Graafschap speelt zaterdagavond het zespuntenduel tegen VVV-Venlo. Tijdens de laatste dag van de voorbereiding op de degradatiekraker kreeg trainer Andries Ulderink vanaf het blessurefront zowel goed als slecht nieuws te horen.
De coach van de Superboeren kan tegen de Limburgers een beroep doen op aanvaller Rydell Poepon. De clubtopscorer is hersteld van klachten aan zijn enkel, die de spits woensdag op liep en waardoor hij donderdag verstek moest laten gaan.
Tegenvaller voor de Graafschap is dat Purrell Fränkel ontbreekt. De gelouterde verdediger is door een bizar incident uitgeschakeld. De linksback heeft een wasmachine op zijn teen gekregen, zo meldt Omroep Gelderland. Zijn vervanger lijkt Ted van de Pavert te worden.
Vermoedelijke opstelling De Graafschap: De Winter; Nalbantoglu, Saeijs, Womgoor, Van de Pavert; Rose, Vermouth, Meijer; Badibanga, Poepon, Sreckovic.
Ik ga gokken met 2 graafschap verdedigers.
Als Ted er nou ook gewoon weer eens eentje inknalt en de 0 houdt is gitter happy Smile
Daarmee maak je wel het verschil Gitter. Zo te zien geeft iedereen feijenooit, Ajax, az, heerenfein, ADO en PSV.

Succes!
yep, dat is de gok, of flink dalen, of weer goed de top 100 in. Helaas heeft mijn cappie niet veel punten gepakt.
Ik heb overigens de PSV-ers thuisgelaten voor de graafschappers
gittermaster Wrote:yep, dat is de gok, of flink dalen, of weer goed de top 100 in. Helaas heeft mijn cappie niet veel punten gepakt.
Ik heb overigens de PSV-ers thuisgelaten voor de graafschappers

Voorlopig heeft jouw cappie al veel meer dan Guidetti halverwege de wedstrijd ;-). Feyenoord speelt als een natte dweil, dat wordt top 100 Gitter!!!!!!
hij maakt er wel 1, maar gelukkig is ie een beetje dom :lol:
Gitter, met de tegendoelpunten EN de owngoal van vd Pavert is de top 100 weer ver weg.
Had gisteren gelukkig de Graafschap ingewisseld voor VVV Venlo, maar had daarna veel te weinig tijd over om Linssen in te wisselen voor Holla. De overwinning van VVV Venlo maakt een hoop goed.
Sjaak Wrote:Gitter, met de tegendoelpunten EN de owngoal van vd Pavert is de top 100 weer ver weg.

:lol:
u heeft gegokt en...... verloren
Er is niet eens sprake van een coinflip, je wordt enorm gedomineerd.
misschien toch een soort coinflip als je graafschap afzet tegen PSV. en zeker als je Manolev afzet tegen Pavert Smile
nou ik denk dat deze "makkelijke" ronde erg weinig puntjes oplevert voor iedereen.
Met de Jong en verthongen in ieder geval de juiste ajacieden gekozen.
ik ben benieuwd
volgens mij van plek 3 naar 2... dankzij Willie en dankzij Utrecht Smile