FTM Forum

Full Version: PSV-FEY
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
HAHAHHAHAHHAHA Guidettiiiiiiiiieeee, ow nee hij doet niet mee hahahahhaha.

5-0 eindstand.
Feinooit zal stiekem wel blij zijn met die oenige streek van quintetti, psv weer een stapje dichter bij den titel, en ze in in rdam vindt men alles best en het seizoen geslaagd als Ajax maar niet kampioen wordt...
Feyenoord speelde zijn beste uitwedstrijd dit seizoen ook zonder Guidetti; Ajax uit.
Flixieluv Wrote:Feinooit zal stiekem wel blij zijn met die oenige streek van quintetti, psv weer een stapje dichter bij den titel, en ze in in rdam vindt men alles best en het seizoen geslaagd als Ajax maar niet kampioen wordt...

ja man zo is het, dat is zeker weer onderzocht door die wetenschappelijke vriend van je? 8-[
Het is wel zo. De haat tegen Ajax is groter dan de liefde voor Feyenoord. Moet je eens zien tijdens Fey-Ajax.. al die doorgesnoven gasten op de vakken X en W
Stille Wrote:Het is wel zo. De haat tegen Ajax is groter dan de liefde voor Feyenoord. Moet je eens zien tijdens Fey-Ajax.. al die doorgesnoven gasten op de vakken X en W

oh ja, goeie redenering, omdat daar allemaal doorgesnove gasten zitten wordt duidelijk dat de haat tegen ajakkes groter is dan de liefde voor feyenoord.

het is net zo'n debiele en niet te onderbouwen stelling als: de haat voor feyenoord onder excelsiknor supporters is groter dan de liefde voor deze ouwe kranten club. je mag het best vinden hoor, dat interesseert met geen zier, maar je pedante: 'het is wel zo' kun je beter voor het tannisforum bewaren.

wij willen het liefste zelf kampioen worden trouwens, maar dat zal wel niet in je opkomen.
waf Wrote:
Stille Wrote:Het is wel zo. De haat tegen Ajax is groter dan de liefde voor Feyenoord. Moet je eens zien tijdens Fey-Ajax.. al die doorgesnoven gasten op de vakken X en W

oh ja, goeie redenering, omdat daar allemaal doorgesnove gasten zitten wordt duidelijk dat de haat tegen ajakkes groter is dan de liefde voor feyenoord.

het is net zo'n debiele en niet te onderbouwen stelling als: de haat voor feyenoord onder excelsiknor supporters is groter dan de liefde voor deze ouwe kranten club. je mag het best vinden hoor, dat interesseert met geen zier, maar je pedante: 'het is wel zo' kun je beter voor het tannisforum bewaren.

wij willen het liefste zelf kampioen worden trouwens, maar dat zal wel niet in je opkomen.

Offtopic: Waf heb jij een vriendin/vrouw?
Je kan niet ontkennen dat er bij Feyenoord-Ajax meer anti-joden liedjes worden gezongen dan pro-feyenoord liederen. Ik kom soms ook wel eens in de Kuip over de vloer en het is echt het laagste van het laagste volk wat er bestaat. By the way heb ik helemaal geen haat aan Feyenoord alleen wel aan het zogenaamde legioen. Heb zelf 15 jaar een scc gehad en ben 25 buintelandse wedstrijden geweest maar op een gegeven moment ga je je afvragen of je nog bij dat tuig wil horen? boot slopen naar newcastle, 50 auto's; slopen in dusseldorf (gladbach-fey), het centrum van basel onder handen nemen, mc donalds verbouwen bij Ferencvaros etc etc. Was echt leuk om daar bij te horen pff.
Maar goed : ieder heeft een mening en ik gun Feyenoord het allerbeste en hoop dat ze kampioen worden (al gebeurt dit niet)
Stille Wrote:Je kan niet ontkennen dat er bij Feyenoord-Ajax meer anti-joden liedjes worden gezongen dan pro-feyenoord liederen.

dat kan ik wel degelijk ontkennen. ik zing nooti anti-neuzen liedjes.

Quote:Ik kom soms ook wel eens in de Kuip over de vloer en het is echt het laagste van het laagste volk wat er bestaat.

er zitten zeker heel veel plebejers, en in absolute zin misschien meer dan bij anderen, maar relatief niet. bij nac, bij excelsior, bij ajakkes, bij groningen, echt waar, ook daar zitten de megakneuzen waar jij op doelt.

Quote:By the way heb ik helemaal geen haat aan Feyenoord alleen wel aan het zogenaamde legioen. Heb zelf 15 jaar een scc gehad en ben 25 buintelandse wedstrijden geweest maar op een gegeven moment ga je je afvragen of je nog bij dat tuig wil horen? boot slopen naar newcastle, 50 auto's; slopen in dusseldorf (gladbach-fey), het centrum van basel onder handen nemen, mc donalds verbouwen bij Ferencvaros etc etc. Was echt leuk om daar bij te horen pff.

jouw probleem is dat je iedereen over een kam scheert. met dit soort arpen heb ik helemaal niets en ik wil er al helemaal niet bijhoren en ik hoor er ook niet bij.

Quote:Maar goed : ieder heeft een mening en ik gun Feyenoord het allerbeste en hoop dat ze kampioen worden (al gebeurt dit niet)

ik denk ook dat het niet gebeurt, maar het is natuurlijk te debiel voor woorden om de veronderstellen dat wij liever hebben dat psvee kampioen wordt dan dat ajakkes kampioen wordt als we zelf nog kampioen kunnen worden. en het is ook debiel om dat standpunt te beamen.
Als PSV weer met breinaalden speelt ipv scheermessen is 0-0 zeer aannemelijk. Komen de scheermessen uit de kast en zijn Guidetti en Clasie er niet bij dan is 3-0 ook zomaar mogelijk.
Peter Wrote:Als PSV weer met breinaalden speelt ipv scheermessen is 0-0 zeer aannemelijk. Komen de scheermessen uit de kast en zijn Guidetti en Clasie er niet bij dan is 3-0 ook zomaar mogelijk.

nou guidetti is al zeker hoor.....

dat is best een aderlating, maar ja, neuzen uit deed hij ook niet mee. ook een grote aderlating is het gemis van leerdam, die sterk ondergewaardeerd wordt in de nederlandse media (hoewel hij de laatste wedstrijden wat minder was). maar goed, dat komt ook door zijn kindsoldaathoofdje. ik verwacht de vrij op rechtsback en om een of andere reden heb ik liever leerdam tegen mertens.

met name gezine de statistieken van de afgelopen 10 jaar, in combinatie met het falen van psvee tegen gruun wat ze wss extra motiveert, acht ik de kans op succes klein. maar ja, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Ik heb het idee dat Leerdam vooral aanvallend veel meer kan brengen dan De Vrij, maar ook verdedigend liever Leerdam dan De Vrij tegen Mertens ja? Verrassend. Vond Leerdam de keren dat ik hem in Eindhoven zag erg matig. De Vrij heb ik een bekerpot zeer goed zien ballen als back, en dat was toen pas een van zn eerste duels in Feyenoord 1.
ik vind de quote van feyenoord (7,3) toch best wel erg hoog.. misschien toch voor het geintje wat geld opzetten...
Kleine Jan Wrote:ik vind de quote van feyenoord (7,3) toch best wel erg hoog.. misschien toch voor het geintje wat geld opzetten...

dank KJ, was bijna vergeten over Unibet Wink... Heb weer eens ingelogt en meteen maar 200 eutjes her en der uitgezet...
leuke combi van Utrecht winnen bij AZ, Feyenoord winnen bij PSV en Heerenveen winnen bij AZ, ongeveer 300 keer je inzet terug :lol:
gittermaster Wrote:
Kleine Jan Wrote:ik vind de quote van feyenoord (7,3) toch best wel erg hoog.. misschien toch voor het geintje wat geld opzetten...

dank KJ, was bijna vergeten over Unibet Wink... Heb weer eens ingelogt en meteen maar 200 eutjes her en der uitgezet...
leuke combi van Utrecht winnen bij AZ, Feyenoord winnen bij PSV en Heerenveen winnen bij AZ, ongeveer 300 keer je inzet terug :lol:

Heb je 200 e op die combi gezet ( :eeeek: gaaf als dat lukt), of verdeeld over deze 3 potten?
nee, verdeeld over van alles en nog wat Smile
juiste eindstand, eerste doelpuntenmaker, combi betjes (3 wedstrijden, maar als er 2 goed zijn, krijg je ook uitgekeerd) etc
nu was ik overigens verder aan t kijken bij die weddenschappen en zag ik deze er tussen staan...

14:30
Eredivisie 2011/2012 - J. Guidetti krijgt een gele kaart voor het uitdoen van zijn shirt na het scoren van een doelpunt
Zal het gebeuren?
Winnaar
Ja
3,45
Nee
1,25

Als dit soort weddenschappen er staan, ga ik me toch afvragen of hij niet een paar 1000 pondjes had ingezet vorige wedstrijd
Feyenoord had een punt verdiend, maar niet door 2 goals van die dwaas. Zo'n verpleeger moet echt eens 10 duels schorsing krijgen om na te denken over z'n gedrag.
Niet kunnen kijken maar was dat de actie waar hij geel voor kreeg? Of is ie voor 6 potjes t bokje?
Kopstoot in duel met Marcelo bij 1-0 stand. Zonder bal in de buurt. Zoals eerder de vuistslag tegen nec. Kreeg vervolgens geel wegens aanmerkingen op de leiding, maar dat wordt met zijn voorgeschiedenis weer minstens 4 duels schorsing.
Peter Wrote:Zo'n verpleeger moet echt eens 10 duels schorsing krijgen om na te denken over z'n gedrag.

Wel handig. Heeftie Marcello na de kopstoot direct kunnen verbinden. Undecided
En die Liesveld ook in zn reactie: prima gefloten. Ja joh rode kaart gemist van iemand die er daarna 2 maakt, hetgeen PSV bijna 2 in de titelstrijd cruciale punten kost. Maakt niet uit joh... als een scheidsrechter met zo'n pot tegenwoordig al zeer tevreden is. :-k
was inderdaad rood, maar kan me voorstellen dat dat de scheids is ontgaan. Die wordt wel geschorst
Ik vond dat Feyenoord zeker wel een gelijk spel had verdiend. Het was overigens een erg leuke pot om te zien
Peter Wrote:En die Liesveld ook in zn reactie: prima gefloten. Ja joh rode kaart gemist van iemand die er daarna 2 maakt, hetgeen PSV bijna 2 in de titelstrijd cruciale punten kost. Maakt niet uit joh... als een scheidsrechter met zo'n pot tegenwoordig al zeer tevreden is. :-k

Zeik niet man, "bijna" maakt achteraf toch geen reet uit! Werden jullie door een scheidsrechterlijke dwaling maar eens genaaid, zou de hoogste tijd worden! Zijn dit jaar alweer zat clubs die punten verloren hebben door een scheidsrechter die iets niet (of juist wel) zag. PSV is er daar geen van......
Bumme Wrote:
Peter Wrote:En die Liesveld ook in zn reactie: prima gefloten. Ja joh rode kaart gemist van iemand die er daarna 2 maakt, hetgeen PSV bijna 2 in de titelstrijd cruciale punten kost. Maakt niet uit joh... als een scheidsrechter met zo'n pot tegenwoordig al zeer tevreden is. :-k

Zeik niet man, "bijna" maakt achteraf toch geen reet uit! Werden jullie door een scheidsrechterlijke dwaling maar eens genaaid, zou de hoogste tijd worden! Zijn dit jaar alweer zat clubs die punten verloren hebben door een scheidsrechter die iets niet (of juist wel) zag. PSV is er daar geen van......
Calimero
Bredanaar Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:En die Liesveld ook in zn reactie: prima gefloten. Ja joh rode kaart gemist van iemand die er daarna 2 maakt, hetgeen PSV bijna 2 in de titelstrijd cruciale punten kost. Maakt niet uit joh... als een scheidsrechter met zo'n pot tegenwoordig al zeer tevreden is. :-k

Zeik niet man, "bijna" maakt achteraf toch geen reet uit! Werden jullie door een scheidsrechterlijke dwaling maar eens genaaid, zou de hoogste tijd worden! Zijn dit jaar alweer zat clubs die punten verloren hebben door een scheidsrechter die iets niet (of juist wel) zag. PSV is er daar geen van......
Calimero

Goede (inhoudelijke) reactie!
gittermaster Wrote:was inderdaad rood, maar kan me voorstellen dat dat de scheids is ontgaan. Die wordt wel geschorst

ik weet niet, als sneuarez dit gedaan had was hij niet geschorst wegens 'gebrek aan bewijs'. ik las in nrc next dat marcelo vlak daarvoor fernandez geslagen had, maar dat stond niet op beeld. volgens jan mulder was het een pingel voor feyenoord. vond ik ook wat overdreven.

maar goed, wel erg gekke dingen die die fernandez doet, nu was het en klap van marcello, vorige keer racisme van die neccer? ik weet het niet, zijn maar rare verhalen...

Quote:Ik vond dat Feyenoord zeker wel een gelijk spel had verdiend. Het was overigens een erg leuke pot om te zien

misschien wel meer. we hebben al aangetoond dat we beter zijn dan ajakkes, aan psvee zijn we minimaal gelijkwaardig. eigenlijk vond ik ons middenveld ook gisteren weer beter en dat geldt ook voor de defensie. het publiek in eindhoven spant de kroon, dat is echt ongelooflijk zielig.

ik was echt trots op de mannen gisteren, wat heb ik er lang op gewacht dat ze zo de uitwedstijden benaderen. het begon al met koeman: ik heb er alle vertrouwen in. die kutmedia was er zo van overtuigd dat we zouden verliezen.

ik weet niet wat bij de 1-0 gebeurde, was het een overtreding van toivonen op clasie? of liet hij zich gewoon te makkelijk wegzetten. toivonen is natuurlijk ook een veelpleger, maar dat zal petertjes wel niet zo noemen. maar de media gaan roepen dat het een fout is van el amadi en/of van vlaar, maar dat slaat gewoon nergens op. het was de man van clasie en ze verwachtten niet dat hij hem had 'laten lopen'. ook niemand in de media bleek gezien te hebben dat mertens die 2-0 volkomen verkeerd raakte doordat de bal opsprong vlak voordat hij schiet.

hoe het ook zij, fantastisch teruggekomen naar 2-2 ook al had fernandez er niet meer mogen staan (tenzij hij een klap had gekrgen van marcello). petertje vergeeet ook te vertellen dat matavz een overtreding maakt bij de 3-2 (formeel dan he, want ik vind dat wel slimme overtredinkjes, mulder had gewoon vol uit moeten komen).

erg stom dat we de 2-3 weggaven maar voor de rest een prachtige pot voetbal waardoor mijn stelling weer bewezen wordt: het niveauverschil binnen de top 6 is gewoon ontzettend klein. ik ben benieuwd wanneer bijv petertje dat eindelijk gaat toegeven.....
wat trouwens ook wel weer typisch was.... pieters, die geselecteerd is voor oranje komt in het veld voor willems en opeens kan schaken 2 keer ene bal voorgeven met 2 doelpunten tot gevolg... jaja , van marwijk, heb je het gezien?
Bumme Wrote:
Peter Wrote:En die Liesveld ook in zn reactie: prima gefloten. Ja joh rode kaart gemist van iemand die er daarna 2 maakt, hetgeen PSV bijna 2 in de titelstrijd cruciale punten kost. Maakt niet uit joh... als een scheidsrechter met zo'n pot tegenwoordig al zeer tevreden is. :-k

Zeik niet man, "bijna" maakt achteraf toch geen reet uit! Werden jullie door een scheidsrechterlijke dwaling maar eens genaaid, zou de hoogste tijd worden! Zijn dit jaar alweer zat clubs die punten verloren hebben door een scheidsrechter die iets niet (of juist wel) zag. PSV is er daar geen van......

Euhh als Strootman die onterechte rode kaart bij Twente niet krijgt had PSV nu alleen aan kop gestaan met AZ op 2 punten en Twente op 3. Nu moeten we de 1e plaats nog delen.
waf Wrote:
gittermaster Wrote:was inderdaad rood, maar kan me voorstellen dat dat de scheids is ontgaan. Die wordt wel geschorst

ik weet niet, als sneuarez dit gedaan had was hij niet geschorst wegens 'gebrek aan bewijs'. ik las in nrc next dat marcelo vlak daarvoor fernandez geslagen had, maar dat stond niet op beeld. volgens jan mulder was het een pingel voor feyenoord. vond ik ook wat overdreven.

maar goed, wel erg gekke dingen die die fernandez doet, nu was het en klap van marcello, vorige keer racisme van die neccer? ik weet het niet, zijn maar rare verhalen...

Quote:Ik vond dat Feyenoord zeker wel een gelijk spel had verdiend. Het was overigens een erg leuke pot om te zien

misschien wel meer. we hebben al aangetoond dat we beter zijn dan ajakkes, aan psvee zijn we minimaal gelijkwaardig. eigenlijk vond ik ons middenveld ook gisteren weer beter en dat geldt ook voor de defensie. het publiek in eindhoven spant de kroon, dat is echt ongelooflijk zielig.

ik was echt trots op de mannen gisteren, wat heb ik er lang op gewacht dat ze zo de uitwedstijden benaderen. het begon al met koeman: ik heb er alle vertrouwen in. die kutmedia was er zo van overtuigd dat we zouden verliezen.

ik weet niet wat bij de 1-0 gebeurde, was het een overtreding van toivonen op clasie? of liet hij zich gewoon te makkelijk wegzetten. toivonen is natuurlijk ook een veelpleger, maar dat zal petertjes wel niet zo noemen. maar de media gaan roepen dat het een fout is van el amadi en/of van vlaar, maar dat slaat gewoon nergens op. het was de man van clasie en ze verwachtten niet dat hij hem had 'laten lopen'. ook niemand in de media bleek gezien te hebben dat mertens die 2-0 volkomen verkeerd raakte doordat de bal opsprong vlak voordat hij schiet.

hoe het ook zij, fantastisch teruggekomen naar 2-2 ook al had fernandez er niet meer mogen staan (tenzij hij een klap had gekrgen van marcello). petertje vergeeet ook te vertellen dat matavz een overtreding maakt bij de 3-2 (formeel dan he, want ik vind dat wel slimme overtredinkjes, mulder had gewoon vol uit moeten komen).

erg stom dat we de 2-3 weggaven maar voor de rest een prachtige pot voetbal waardoor mijn stelling weer bewezen wordt: het niveauverschil binnen de top 6 is gewoon ontzettend klein. ik ben benieuwd wanneer bijv petertje dat eindelijk gaat toegeven.....

Wat een eer dat je mij 3x aanhaalt. :eten:

1e: Het enige dat ik van Toivonen weet is dat het een middenvelder is die op 2/3e van de competitie al 13x gescoord heeft. En hij neemt niet eens de penalty's en vrije trappen. Waar vind je nog middenvelders die 20 velddoelpunten kunnen maken in een seizoen?

2e: Als het al een overtreding was had die geen belang mbt. dat het een goal werd. Mulder heeft ten onrechte 'los' te hebben geroepen. Overigens hoor ik wel overal "Feyenoord geeft punt weg door fout achterin", maar nergens dat Feyenoord eerst datzelfde punt in de schoot geworpen kreeg.

3e: Ik denk dat het verschil van nu 7 punten een mooie weerspiegeling geeft. Feyenoord kan vooral goed reageren, PSV kan ook zelf ageren. Nu Groningen-thuis en Utrecht-thuis zag ik voor Feyenoord, dat wordt weer 2x loodzwaar. Middenveld zonder scorend vermogen, dus maar hopen dat Guidetti je 6 punten bezorgt. PSV is veel minder afhankelijk van één of enkele spelers. En PSV heeft een veel bredere selectie. Dus qua titelstrijd is PSV voor mij nog steeds veel verder dan Feyenoord. Het gaat niet alleen om de onderlinge duels, 3 punten tegen Excelsior tellen net zo zwaar als 3 tegen een concurrent.
Pages: 1 2