FTM Forum

Full Version: Ronde 21
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Iedereen 2 keer PSV, Roda, Twente en Ajax: 3 spelers en de koffieman maken het verschil.

Ik hoop dat Bony en Ginkel mij de goede weg in duwen.
Eindelijk een wedstrijd op vrijdag die goed valt voor mij: 2 spelers van RKC Waalwijk, goed voor 16 punten.
Gloryhunter EB is back in town :-({|=
Sjaak Wrote:Iedereen 2 keer PSV, Roda, Twente en Ajax: 3 spelers en de koffieman maken het verschil.

Ik hoop dat Bony en Ginkel mij de goede weg in duwen.

:-({|=
Godverdomme, tyfuszooi. Ik neem nooit meer Roda JC.
iedereen heeft Roda, Eb.... daar win/verlies je niets mee.... alleen als je malki als cap hebt misschien...


klote Botteghin ... 1 goal... 2 assisten....... heb hem wel veel gezien in de top 10.... heb ik wat gemist??
Nee hoor. In de eerste divisie scoorde hij regelmatig maar dit lijkt me een toevalstreffer.
naja.. 1 troost is dat als ik een verdediger van NAC had gekozen dan was het Buijs... in geen van mijn opzetjes was Botteghin te vinden...
Kleine Jan Wrote:alleen als je malki als cap hebt misschien...

:cry: :cry:
lol @ commentator.
Ajax zingt "zij krijgen voetballes" puur sarcastisch, gezien het feit dat ze dramatisch spelen.
Commentator "ze overschatten zichzelf wel".
Heeft hij nou echt niet door dat dat sarcastisch is....
Is dat hetzelfde als : wij zijn ajax en wij zijn de beste. Wat een dom volk! Overschatten daarin zich zelf Undecided
Stille Wrote:Is dat hetzelfde als : wij zijn ajax en wij zijn de beste. Wat een dom volk! Overschatten daarin zich zelf Undecided

als je het verschil niet ziet tussen het standaard "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" en na de 3-1 en een dramatische pot "zij krijgen voetballes" dan kan ik niet anders dan concluderen dat jij tot het domme volk behoort, maar goed wellicht is het amsterdamse humor en was die commentator blijkbaar niet de enige die dat niet inzag
Hup Feyenoord, scoor nog de 2-3!
Ik vind Feyenoord beter dan PSV, ze verdienen het wel, al moet wel gezegd worden dat Fernandez die er 2 maakt natuurlijk al lang met rood eraf had gemoeten
en 3-2 voor psv....
gittermaster Wrote:
Stille Wrote:Is dat hetzelfde als : wij zijn ajax en wij zijn de beste. Wat een dom volk! Overschatten daarin zich zelf Undecided

als je het verschil niet ziet tussen het standaard "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" en na de 3-1 en een dramatische pot "zij krijgen voetballes" dan kan ik niet anders dan concluderen dat jij tot het domme volk behoort, maar goed wellicht is het amsterdamse humor en was die commentator blijkbaar niet de enige die dat niet inzag

Ik zie het verschil daar wel in hoor maar dat arrogante wij zijn ajax wij zijn de beste pfff
oke, omdat je vraagt "is dat hetzelfde als" ...
Leek erop dat je daar geen verschil tussen zag. Het enige wat ik aan wilde geven is hoe dom ik die commentator vond.
En wat betreft "wij zijn Ajax, wij zijn de beste".. tja dat is inderdaad amsterdamse arrogantie
Overigens echt een leuke pot gezien met PSV-Feyenoord, gelijk had zeker terecht geweest imo
gittermaster Wrote:lol @ commentator.
Ajax zingt "zij krijgen voetballes" puur sarcastisch, gezien het feit dat ze dramatisch spelen.
Commentator "ze overschatten zichzelf wel".
Heeft hij nou echt niet door dat dat sarcastisch is....

dat zou wel tragisch zijn.

ik vond het trouwens gewoon rood voor vermeer. ajakkes is erg goed weggekomen. die eerste pingel vond ik trouwens geen pingel (vandaar wss dattie mis ging....)

excelsior voetbalde goed de eerste helft. de tweede helft niet gezien.