FTM Forum

Full Version: Ajax - AZ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
morgen!
Quote:Babel rechtsbuiten; Opdam onzeker

Terwijl bij AZ alleen Barry Opdam een twijfelgeval is, zijn er bij Ajax heel wat blessuregevallen. Positief nieuws van Ajax-zijde is dat Johnny Heitinga morgenmiddag weer in de basiself kan starten, terwijl Ryan Babel waarschijnlijk als rechtsbuiten begint. De Oranje-international vervangt dan de Argentijn Mauro Rosales.

De voorhoede van Ajax zou bestaan uit Markus Rosenberg, Klaas-Jan Huntelaar en Babel. Centraal op het middenveld keert Hedwiges Maduro terug, die meerdere malen noodgedwongen achterin moest spelen.

In de achterhoede van het elftal van Danny Blind lijkt Heitinga de plek van Emmanuel Boakye weer in te nemen. Onzeker is nog het meespelen van Hatem Trabelsi. Boakye of Michael Timisela zouden zijn vervanger kunnen zijn.

AZ-trainer Louis van Gaal kan over een nagenoeg fitte selectie beschikken in het duel met 'zijn club'. Twijfelgeval is alleen Opdam. Mocht hij niet kunnen spelen, is waarschijnlijk Demy de Zeeuw zijn vervanger. Rogier Molhoek doet sowieso niet mee Shota Arveladze, Kew Jaliens en Denny Landzaat zijn fit.

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Trabelsi (Boakye), Heitinga, Vermaelen, Lindenbergh;
Galasek, Maduro, Boukhari
Babel, Huntelaar en Rosenberg

Vermoedelijke opstelling AZ:
Timmer;
Jaliens, Mathijsen, Opdam (De Zeeuw), De Cler
Landzaat, Van Galen, Schaars;
Huysegems, Arveladze en Perez
AJAX: Stekelenburg,Trabelsi,Heitinga,
Vermaelen,Schilder,Galásek,Maduro,
Boukhari,Rosales,Huntelaar,Rosenberg

AZ: Timmer,Jaliens,De Zeeuw,
J.Mathijsen,De Cler,Landzaat,v.Galen,
Schaars,Huysegems,Arveladze,Perez
Boukhari 1-0 =D>
Geef dan gelijk de assist er even bij joh... :wink:

Trabelsi
Die had ik toch nog niet gezien joh... :razz:
Wat is Ajax toch slecht, zeer onterecht die overwinning.......ik zie mogelijkheden volgende week. :8:
FC Petr Wrote:Wat is Ajax toch slecht, zeer onterecht die overwinning.......ik zie mogelijkheden volgende week. :8:

Tegen RKC ?
Ben je nu ineens van club geswitched, of ... ?
Fabian Wrote:
FC Petr Wrote:Wat is Ajax toch slecht, zeer onterecht die overwinning.......ik zie mogelijkheden volgende week. :8:

Tegen RKC ?
Ben je nu ineens van club geswitched, of speelt ajax volgende week ook nog tegen Vitesse?
Kleine Jan Wrote:
Fabian Wrote:
FC Petr Wrote:Wat is Ajax toch slecht, zeer onterecht die overwinning.......ik zie mogelijkheden volgende week. :8:

Tegen RKC ?
Ben je nu ineens van club geswitched, of speelt ajax volgende week ook nog tegen Vitesse?

Volgende week is het gewoon weer zondag hoor... RKC uit... :wink:
Woensdag is, imo, gewoon geen volgende week, maar over 3 daagjes...
Fabian Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Fabian Wrote:
FC Petr Wrote:Wat is Ajax toch slecht, zeer onterecht die overwinning.......ik zie mogelijkheden volgende week. :8:

Tegen RKC ?
Ben je nu ineens van club geswitched, of speelt ajax volgende week ook nog tegen Vitesse?

Volgende week is het gewoon weer zondag hoor... RKC uit... :wink:
Woensdag is, imo, gewoon geen volgende week, maar over 3 daagjes...

:-$
Maakt ook niet uit Petr, RKC heeft inderdaad mogelijkheden tegen dit Ajax.
En ja, ZELFS, vites zou mogelijkheden hebben....
Woensdag Vitesse pakken en Grunn verspeelt punten dan zijn iig de playoffs binnen... Best treurig dat je daar blij om moet zijn dit seizoen :|
Ach, even een seizoen op adem komen en dan weer volop naar de treble!
Ik heb niets van het voetbal gezien, maar het lijkt er op dat het Ajax cadeau is gedaan :razz:

Quote:Perez: 'Niet expres gemist'

Het meest opvallende moment gisteren in het duel tussen Ajax en AZ (1-0) was de bal op de paal twintig minuten voor tijd van Kenneth Perez. In de scrimmage schoot AZ'er over de bal heen en mikte uiteindelijk op de paal. Of er een verband is met het feit dat Perez volgend seizoen Ajacied is? De Deen beweert van niet.

"Nee, ik heb die kans niet expres gemist'', was Perez stellig in het Noord-Hollands Dagblad. "De bal werd ook te zacht gespeeld. Ik wilde schieten maar werd vlak voor de uithaal van achteren aangeraakt door Maduro.

"Het was een wedstrijd die ik wilde winnen, zoals ik het liefste alles wil winnen. En geloof me óók vandaag had ik liever gewonnen.''
Ekslem Wrote:Ik heb niets van het voetbal gezien, maar het lijkt er op dat het Ajax cadeau is gedaan :razz:

Quote:Perez: 'Niet expres gemist'

Het meest opvallende moment gisteren in het duel tussen Ajax en AZ (1-0) was de bal op de paal twintig minuten voor tijd van Kenneth Perez. In de scrimmage schoot AZ'er over de bal heen en mikte uiteindelijk op de paal. Of er een verband is met het feit dat Perez volgend seizoen Ajacied is? De Deen beweert van niet.

"Nee, ik heb die kans niet expres gemist'', was Perez stellig in het Noord-Hollands Dagblad. "De bal werd ook te zacht gespeeld. Ik wilde schieten maar werd vlak voor de uithaal van achteren aangeraakt door Maduro.

"Het was een wedstrijd die ik wilde winnen, zoals ik het liefste alles wil winnen. En geloof me óók vandaag had ik liever gewonnen.''


ik heb het gezien en het was gewoon goed van Maduro
:cheers:
Fabian Wrote:Maakt ook niet uit Petr, RKC heeft inderdaad mogelijkheden tegen dit Ajax.
En ja, ZELFS, vites zou mogelijkheden hebben....

Je hebt gelijk man! Rkc was zo overtuigend thuis tegen Heracles :roll:
Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb niets van het voetbal gezien, maar het lijkt er op dat het Ajax cadeau is gedaan :razz:

Quote:Perez: 'Niet expres gemist'

Het meest opvallende moment gisteren in het duel tussen Ajax en AZ (1-0) was de bal op de paal twintig minuten voor tijd van Kenneth Perez. In de scrimmage schoot AZ'er over de bal heen en mikte uiteindelijk op de paal. Of er een verband is met het feit dat Perez volgend seizoen Ajacied is? De Deen beweert van niet.

"Nee, ik heb die kans niet expres gemist'', was Perez stellig in het Noord-Hollands Dagblad. "De bal werd ook te zacht gespeeld. Ik wilde schieten maar werd vlak voor de uithaal van achteren aangeraakt door Maduro.

"Het was een wedstrijd die ik wilde winnen, zoals ik het liefste alles wil winnen. En geloof me óók vandaag had ik liever gewonnen.''


ik heb het gezien en het was gewoon goed van Maduro

hmmm, ik zat in t stadion en meende eerder al te zien dat Perez niet voor de 100% voor elke bal ging. Maar goed het zal allemaal wel. Echter als straks die play-offs zijn speelt hij toch met gemengde gevoelens als hij tegen Ajax speelt...