FTM Forum

Full Version: PSV-Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Godsklere waarom juist nu Stroot ziek? Scheelt een slok op een borrel. Sad(
OCh heden. Het indekken is al begonnen...
Gaat niet al te best voor PSV :lol:
Nou, dat was ook MET strootman niet veel beter gegaan.

Maar ach, wat maakt het uit. PSV heeft vorige week al de kampioenswedstrijd gespeeld....
:lol: :lol:
Jansoe Wrote:Nou, dat was ook MET strootman niet veel beter gegaan.

Maar ach, wat maakt het uit. PSV heeft vorige week al de kampioenswedstrijd gespeeld....

Nou met Strootman waren de 0-1, 0-2 en 0-3 in ieder geval nooit gevallen. Wijnaldum die 2x zwaar verzaakt en Wisgherhof had anders ook nooit zo vrij kunnen staan. Verdere natuurlijk geweldig Twente en waardeloos PSV. Wat een verschil met de 2 duels in Enschede. Terechte ruststand.
jij ook ziek Peter? Daar je er niet bij bent? of gewoon telefoon
Geen scc.

Terechte uitslag. Maar waarom blaat commentator steeds over feest in Amsterdam alkmaar en Rotterdam? PSV en Twente hadden even veel verliespunten en Twente wint nu een van z'n laatste lastige uitduels. Iedere andere uitslag was mi beter geweest voor de concurrenten.
Overigens terecht rood van die oliedomme Douglas...
Maar Labyad stond ook ff vies op de hand van Luuk de Jong
Wat ee deceptie, wat een niveau :-(
Mooi potje, had natuurlijk liever een gelijkspel gezien maar als PSV dan toch moest verliezen dan maar zo. Wat een oorwassing voor eigen publiek!
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Nou, dat was ook MET strootman niet veel beter gegaan.

Maar ach, wat maakt het uit. PSV heeft vorige week al de kampioenswedstrijd gespeeld....

Nou met Strootman waren de 0-1, 0-2 en 0-3 in ieder geval nooit gevallen. Wijnaldum die 2x zwaar verzaakt en Wisgherhof had anders ook nooit zo vrij kunnen staan. Verdere natuurlijk geweldig Twente en waardeloos PSV. Wat een verschil met de 2 duels in Enschede. Terechte ruststand.

het zal allemaal best, maar het is toch echt rutte die toivonen en wijnaldum allebei opstelt. en labyad, matavz en mertens. misschien kun je met strootman wat tegenhouden, maar dit is gewoon naief aanvallend. leuk dat toivonen zo vaak scoort als middenvelder...... lees mijn posts van vorige week nog even.
waf Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Nou, dat was ook MET strootman niet veel beter gegaan.

Maar ach, wat maakt het uit. PSV heeft vorige week al de kampioenswedstrijd gespeeld....

Nou met Strootman waren de 0-1, 0-2 en 0-3 in ieder geval nooit gevallen. Wijnaldum die 2x zwaar verzaakt en Wisgherhof had anders ook nooit zo vrij kunnen staan. Verdere natuurlijk geweldig Twente en waardeloos PSV. Wat een verschil met de 2 duels in Enschede. Terechte ruststand.

het zal allemaal best, maar het is toch echt rutte die toivonen en wijnaldum allebei opstelt. en labyad, matavz en mertens. misschien kun je met strootman wat tegenhouden, maar dit is gewoon naief aanvallend. leuk dat toivonen zo vaak scoort als middenvelder...... lees mijn posts van vorige week nog even.

Gisteren lag geen van de tegengoals aan Toivonen. Koppeltje Brama-Toivonen stond continu op de Twente-helft. Het waren Hutch en Wijnaldum die faalden. Gewoon lastig als zo'n belangrijke pilaar last-minute wegvalt. Als PSV hele week met Hutch-Wijnaldum had kunnen trainen was het vast al iets beter gegaan. Rutten had geen andere keus dan Hutch opstellen. Je moet iets.

Maar Twente (wel iedere kans een goal) was ook gewoon ijzersterk. Vanaf minuut 1 voelde je dat PSV 11-11 niet ging scoren. Die McLaren heeft het prima dichtgetimmerd, niemand die zich schaamt voor 10x terugspelen op de keeper. Sterk ploegje heeft hij ervan gemaakt!
Bumme Wrote:Mooi potje, had natuurlijk liever een gelijkspel gezien maar als PSV dan toch moest verliezen dan maar zo. Wat een oorwassing voor eigen publiek!

Liever 1x zo dan 6x met 0-1 de bietenbrug op (wish wish).
Competitie kan iig nog alle kanten op. Wel triest om te zien hoe het niveau naar beneden nivelleert. De 'kleinere' clubs doen het het goed, maar dat het zo dichtbij staat, is gewoon een laag niveau bij de 'toppers'.
Peter Wrote:Gisteren lag geen van de tegengoals aan Toivonen. Koppeltje Brama-Toivonen stond continu op de Twente-helft. Het waren Hutch en Wijnaldum die faalden. Gewoon lastig als zo'n belangrijke pilaar last-minute wegvalt. Als PSV hele week met Hutch-Wijnaldum had kunnen trainen was het vast al iets beter gegaan. Rutten had geen andere keus dan Hutch opstellen. Je moet iets.

Maar Twente (wel iedere kans een goal) was ook gewoon ijzersterk. Vanaf minuut 1 voelde je dat PSV 11-11 niet ging scoren. Die McLaren heeft het prima dichtgetimmerd, niemand die zich schaamt voor 10x terugspelen op de keeper. Sterk ploegje heeft hij ervan gemaakt!

probeer nou eens in godsnaam te begrijpen wat ik schrijf. het zijn ook niet per definitie fouten van toivonen. rutte zet het gewoon te aanvallend neer. hoe kun je nou van wijnaldum verwachten dat hij controlerend speelt? dat is toch gewoon een aanvallende middenvelder? je staat met 5 aanvallende spelers op het veld. bij feyenoord uit heeft je dat opgebroken, bij feyenoord thuis bijna, en nog trek je daar geen lering uit?

en je hebt toch niet alleen hutchinson? je hebt toch ook engelaar? ook derijck kan controlerend spelen op het middenveld?

ja, twente doet het goed, maar wordt gewoon in een zetel geholpen. ik vind het echt tactisch onthutschend zwak.
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:Mooi potje, had natuurlijk liever een gelijkspel gezien maar als PSV dan toch moest verliezen dan maar zo. Wat een oorwassing voor eigen publiek!

Liever 1x zo dan 6x met 0-1 de bietenbrug op (wish wish).
Competitie kan iig nog alle kanten op. Wel triest om te zien hoe het niveau naar beneden nivelleert. De 'kleinere' clubs doen het het goed, maar dat het zo dichtbij staat, is gewoon een laag niveau bij de 'toppers'.

het is niet per definitie naar beneden nivelleren. de topclubs zijn minder sterk, maar de subtop is wel sterker. het ligt gewoon dichter bij elkaar.
Het is een mening, maar ik vind dat het niveau minder wordt.
Verder, ook al lang bekend, is het natuurlijk ook zeer zorgwekkend dat al di 16 17 en 18 jarigen geen contract tekenen, maar kiezen voor een vervolg in het buitenland. Kunnen er alleen weinig aan doen. Dat FFP moet maar eens doorgevoerd / negeleefd worden.

Btw, PSV heeft 'geluk' dat het op zondag uit naar angsgegner NAC mag ipv op zaterdagavond. Is een wereld van verschil. Wel terecht trouwens, want volgens mij spelen de andere toppers meestal op zondag tegen NAC.
Ekslem Wrote:Het is een mening, maar ik vind dat het niveau minder wordt.
Verder, ook al lang bekend, is het natuurlijk ook zeer zorgwekkend dat al di 16 17 en 18 jarigen geen contract tekenen, maar kiezen voor een vervolg in het buitenland. Kunnen er alleen weinig aan doen. Dat FFP moet maar eens doorgevoerd / negeleefd worden.

Btw, PSV heeft 'geluk' dat het op zondag uit naar angsgegner NAC mag ipv op zaterdagavond. Is een wereld van verschil. Wel terecht trouwens, want volgens mij spelen de andere toppers meestal op zondag tegen NAC.

nee, het algehele niveau wordt ook minder, dat ben ik met je eens. als je een beetje kunt voetballen ben je op je 19de al weg. aan de andere kant, europees gaat het zo slecht niet. relatief wordt het dan bij ons minder slecht?

misschien wordt het door de crisis overal wat minder betaalbaar?of dat je een goeie jeugdspeler bent, en dan zie je je voorbeeld castaignos? of je bent een japanner, je tekent bij arsenal, kan ff leuk ballen in nl, maar daarna mag je niet meer en ga je lekker in de engelse middenmoot spelen? of guidetti, als je een beetje verstand hebt weet je toch dat het beter is om nog 1 of 2 jaartjes in nederland te blijven?

in engeland is de middenmoot net zo hopeloos, sterker nog, dat is erger, want daar staan nauwelijks engelse spelers in de basis. alleen maar inferieure buitenlanders..
Quote:en je hebt toch niet alleen hutchinson? je hebt toch ook engelaar? ook derijck kan controlerend spelen op het middenveld?

Engelaar is toch nog blessee?
Man vermist

Sinds zondag 4 maart jl. wordt de 41-jarige Ronald Koe........... ehhh Waterreus uit Philipsdorp vermist. De man verliet zondagmiddag omstreeks 18.20 uur heftig huilend het Philips Stadion aan de Frederiklaan en sindsdien ontbreekt ieder spoor. Ronald heeft het stadion op z'n racefiets verlaten. Ronald gebruikt medicijnen en als hij die niet tijdig inneemt, raakt hij geestelijk in de war. Hij zou die avond tafelgast zijn bij Studio Voetbal, maar is nooit op plaats van bestemming aangekomen.

Het signalement van Ronald Waterreus geboren 25 augustus 1970, luidt: Een blanke Nederlandse, in een onverstaanbare taal brabbelende man, hoge rug en lange tenen, normaal postuur met beginnend buikje (85-90 kg.), ongeveer 1,85 m. lang, groenbruine ogen, lang zwart krullend met goedkope gel achterover gekamd haar tot over de schouders. Op de avond van zijn vermissing droeg hij een zwarte, ietwat strak zittende keeperstrui met ronde kraag en het cijfer één op de rug, een knal roze strak gehaakt mutsje met gehaakte grote rozet erop en heeft een opvallende rood wit gestreepte handtas bij zich. Wie iets weet: politie Eindhoven: 0900-8844.
:lol:
Ik dacht, ik moet toch een keer naar de gloeilampen toe aangezien dat een van de weinige clubs is waar ik nog niet ben geweest. Heb ik toch even het juiste moment uitgezocht. Baalde wel van die 0-2. Nu heb ik dat liedje gemist, of sfeeractie, of marketing stunt. Ik weet het nu nog steeds niet. Desalnietemin heb ik me uitermate vermaakt en wat een leuk stadion, #dikvoormekaarshow.