FTM Forum

Full Version: Ronde 23
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hier zijn mijn 11 helden...


Dost © [16.80M]
De Jong [21.95M]
Guidetti [14.75M]

De Jong [19.40M]
Overtoom [12.90M]
Martens [14.25M]

Nelom [9.75M]
Poulsen [16.90M]
Vertonghen [19.75M]
Gouweleeuw [13.35M]

Pasveer [10.40M]
Is er iemand met een andere kappie dan Dost?
De Jong (Ajax)
Goed begin met Malki :8:
Gelukkig dat ik geen spelers heb van Heracles Almelo.
dat heb je goed gezien Eb
EB Sports Wrote:Gelukkig dat ik geen spelers heb van Heracles Almelo.

Ik heb in plaatst van Heracles spelers twee PSV'ers opgesteld....lood om oud ijzer zoals het er nu naar uitziet.
2-1 ACHTER en met 10 man.... Unglaublich
Ook geen PSV-spelers in mijn team, wel 1 NACcer.
Kut, heeft die Schilder rood.
Eb, direct je mond met zeep spoelen en drie weesgegroetjes! Vanavond geen toetje en voor Studio Sport naar bed!
De Jong nog 1 keer scoren en dan word ik tevreden.
erg fijn weekendje Smile
gittermaster Wrote:erg fijn weekendje Smile

CM technisch gezien wel ja!
Heerlijk om die compleet gefrustreerde PSV fans en spelers te zien. Busje opwachten gebeurde toch alleen in Amster- en Rotterdam?
Mooi weekje met CM en ook wb uitslagen
_Tampie Wrote:
gittermaster Wrote:erg fijn weekendje Smile

CM technisch gezien wel ja!

voor mij niet, maar dat maakt niet uit Smile
Bumme Wrote:Heerlijk om die compleet gefrustreerde PSV fans en spelers te zien. Busje opwachten gebeurde toch alleen in Amster- en Rotterdam?

Ik vind het echt belachelijk dat je als speler of trainer verantwoording af gaat/moet gaan leggen aan je supporters die de bus opwachten. Wat zeg je daar? 'Sorry guys, jullie hebben gelijk, volgende week gaan we wel ons best doen?'
Bumme Wrote:Heerlijk om die compleet gefrustreerde PSV fans en spelers te zien. Busje opwachten gebeurde toch alleen in Amster- en Rotterdam?

Ik ben er wel 'blij' mee dat het bij op wachten blijft... En dat niet van alles gesloopt wordt. Ik, als provinciaal, vond hey vrij provinciaal allemaal... Gelukkig heb ikzelf vanmiddag alles lekker geraliteveerd, een wijn proeverij en een aansluitend te lang brabants terrasje gehad ipv een gesloopte bende in een andere willekeurige stad..., proost. Leuke, kut, competitie Wink
Ploegsma in Ehv... Bye bye Rutten, lijkt mij.
Geacht Gemeentebestuur,
Nadat we het afgelopen seizoen al 48 miljoen hebben mogen lenen ziet het er naar uit dat we het desondanks dit jaar wederom niet gaan redden. We hebben nog een platte kar waar we in het verleden, tijdens kampioenschappen, op rond gereden werden. Het ziet er naar uit dat we, net als de afgelopen 4 jaar, deze kar ook de komende jaren niet nodig zullen hebben. Nu is het idee om deze kar aan de gemeente te verkopen voor een slordige 40 miljoen, mocht het ooit zo zijn dat we weer kampioen worden dan huren we de kar terug voor een bedrag van 1 Euro. Wij zouden hier enorm mee geholpen zijn.
Met sportieve groet, bestuur PSV
Dat zou een mooie deal zijn! :-)
And he is out
yep, niet geheel onverwacht, al is onterecht nog maar de vraag....

BREAKING: Rutten ontslagen door PSV
12 maart 2012 om 14:02 | Gepubliceerd door Niek Haafkes
PSV heeft hoofdtrainer Fred Rutten de laan uitgestuurd. Dat meldt Voetbal International. De directie van de Eindhovenaren vergaderde vanmorgen twee uur lang over de positie van de hoofdtrainer en lijkt nu dus vroegtijdig afscheid van Rutten te nemen.
De positie van Rutten leek na de nederlaag in eigen huis tegen FC Twente (2-6) al onhoudbaar, maar de resultaten tegen Valencia en NAC Breda lijken de oefenmeester de das om te hebben gedaan. Zondagmiddag werd de spelersbus al staande gehouden door ontevreden supporters, die om tekst en uitleg vroegen door de slechte prestaties van de laatste weken.
Rutten was een kleine drie jaar werkzaam voor PSV, maar won geen enkele prijs. Het is nog onduidelijk wie het seizoen gaat afmaken. Ernest Faber en Dick Advocaat, de beoogde kandidaten voor het komende seizoen, zitten nog vast aan hun huidige werkgevers. Philip Cocu zou mogelijk wel een optie zijn.
gittermaster Wrote:yep, niet geheel onverwacht, al is onterecht nog maar de vraag....

Ik vind het onbegrijpelijk, zeker nu Cocu het gaat doen. Die zit er al heel het seizoen bij en zal ongetwijfeld verder gaan op dezelfde voet, het was immers mede zijn beleid. Waarom dan niet ook met Rutten erbij uitzingen dit seizoen? Dit is zomaar ontslaan om het ontslaan, schokeffect is niet te verwachten op de deze manier.
Ik snap het wel... Achterban tevreden houden, signaal afgeven aan de groep. Met of zonder Rutten, slechter zal het niet gaan. Mss dat dit juist wel nodig is om iets wakker te schudden. Ik verwacht het niet, maar eigenlijk vrij logisch imo.
Ekslem Wrote:Ik snap het wel... Achterban tevreden houden, signaal afgeven aan de groep. Met of zonder Rutten, slechter zal het niet gaan. Mss dat dit juist wel nodig is om iets wakker te schudden. Ik verwacht het niet, maar eigenlijk vrij logisch imo.

ik snap het ook. het is een beetje halfzacht, maar cocu doen ze toch niet weg. wat hij toevoegt is me een raadsel, want kennelijk ziet ook hij niet dat psvee te aanvallend staat.

maar als je gister bij die eerste goal zag dat er twee verdedigers naar de hoekvlag gaan waarna die nac er met 1 simpel pasje gewoon door kan lopen naar de 16 om kolk te laten scoren, dan maakt het volgens mij weinig uit wie er voor de groep staat....

maar goed, misschien herpakt psvee zich nog, het zou zomaar kunnen als cocu gewoon een extra middenvelder opstelt.