FTM Forum

Full Version: Ronde 24
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Verrassend genoeg heb ik liefst 8 spelers hetzelfde als de huidige nummer 2 in de ranglijst. In plaats van zijn Fer (TWE), de Jong (TWE) en Kashia (VIT) heb ik Büttner (VIT), Donald (RJC) en Duplan (UTR). Nu maar kijken of ik meer dan hem haal dit weekend. Uiteraard was zijn team niet zichtbaar.
zozo
Interessant ja...kan haast geen toeval zijn EB
Is het juist wel.
:lol: :lol:
EB Sports Wrote:Verrassend genoeg heb ik liefst 8 spelers hetzelfde als de huidige nummer 2 in de ranglijst. In plaats van zijn Fer (TWE), de Jong (TWE) en Kashia (VIT) heb ik Büttner (VIT), Donald (RJC) en Duplan (UTR). Nu maar kijken of ik meer dan hem haal dit weekend. Uiteraard was zijn team niet zichtbaar.

Voorlopig heb je al drie punten minder!
Dan maar hopen dat FC Twente niet gaat winnen.
Wat denk je zelf? 2-1 of 3-1.
Daar zal Kleine Jan niet blij mee zijn....

Blessure Mihaylov geeft Boschker kans op 550ste duel
17/03/2012 21:06

FC Twente speelt zondagmiddag zonder doelman Nikolay Mihaylov tegen Feyenoord. De 23-jarige Bulgaar kampt met een knieblessure.Tijdens de wedstrijd tegen de Rotterdammers zal daarom Sander Boschker onder de lat staan. De routinier speelt in de Grolsch Veste zijn 550ste competitiewedstrijd.

Mihaylov baalt dat hij de wedstrijd moet missen, want beseft dat er een cruciale fase is aangebroken. 'Deze drie punten zijn ontzettend belangrijk voor ons, omdat we bij de laatste reeks wedstrijden zijn aangekomen. Elke wedstrijd kan nu een cruciale rol spelen.'

Voor FC Twente is een overwinning op Feyenoord een vereiste; trainer Steve McClaren liet na de 4-2 nederlaag tegen Schalke 04 in de Europa League weten dat het Europese avontuur slechts een bonus was en alle focus op de competitie ligt.
Misschien scheelt het wel minpunten #hebereenslechtgevoelover
gittermaster Wrote:Daar zal Kleine Jan niet blij mee zijn....

denk je op save te gaan door 2 verdedigers RKC en 2 aanvallers twente te wisselen voor 2 keer M/V combinatie.... en dan krijg je dit!
brrrrr Hakkuh

ben het niet vaak met EB eens maar in dit geval wel!

Ee-Bee Wrote:Dan maar hopen dat FC Twente niet gaat winnen.
ik mag niet klagen met 2 x rkx en 2 x vitesse achterin...
Goaltje Vertonghen. Mwoah, tot nu toe aardig
hmmm, Janssen geschorst tegen PSV Icon_evil
zou het niet zo leuk vinden als w. janssen het op zijn heupen krijgt vanmiddag... dat zou dubbel zuur zijn....

verschil zou nog van mijn cappie kunnen komen (poulsen)
Duplan met een doelpunt, gaat de goede kant op. Nog een doelpunt graag van hem.
Feyenoord met een doelpunt, gaat nog beter.
En nu SC Heerenveen met een doelpunt. Smile
Mertens heb ik bij Profcoach.
Sjaak Wrote:Wat denk je zelf? 2-1 of 3-1.

en weer weet het proviniceclubje niet te winnen van het grote feyenoord, dat dit keer speelde met een gemiddelde leeftijd van 16,3 jaar.

vilhena Notworthy
EB Sports Wrote:Verrassend genoeg heb ik liefst 8 spelers hetzelfde als de huidige nummer 2 in de ranglijst. In plaats van zijn Fer (TWE), de Jong (TWE) en Kashia (VIT) heb ik Büttner (VIT), Donald (RJC) en Duplan (UTR). Nu maar kijken of ik meer dan hem haal dit weekend. Uiteraard was zijn team niet zichtbaar.

Ik neem aan dat je nog even komt gloryhunten, eppie?
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Wat denk je zelf? 2-1 of 3-1.

en weer weet het proviniceclubje niet te winnen van het grote feyenoord, dat dit keer speelde met een gemiddelde leeftijd van 16,3 jaar.

vilhena Notworthy

Die vilhena maakte idd een goede indruk... mooi inzicht
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Wat denk je zelf? 2-1 of 3-1.

en weer weet het proviniceclubje niet te winnen van het grote feyenoord, dat dit keer speelde met een gemiddelde leeftijd van 16,3 jaar.

vilhena Notworthy

Die vilhena maakte idd een goede indruk... mooi inzicht

erg goed gevoetbald, ben benieuwd of hij dit kan volhouden.

maar het mooiste vind ik wel dat koeman voor hem koos. wij waren al aan het speculeren in de kuip, mokotjo? van haaren? toen viel van haaren in tegen utrecht, echt gruwelijk slecht. de volgende dag bij de beloften schijnt hij goed gespeeld te hebben. het zal toch niet?

komt koeman met vilhena.. bijzondere keuze, maar ook een moedige keuze. ik was erg sceptisch over koeman, maar dit is de zoveelste keer dat blijkt dat ik het bij het verkeerde end had.
Idd mooie keuze.
Vaak spelen talenten eerste wedstrijden op het hoogste niveau goed. Het is een stuk moeilijker om dit ook vast te houden.