FTM Forum

Full Version: ROnde 25
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik zie haast geen boertjes in de teams. Ben ik dan de enige die denkt dat PSV met een nulletje of 3 gaat winnen.
Ik ben de wedstrijd Excelsior Groningen aan het aanschouwen. Hoe kan Groningen in 1 jaar zó ontmanteld worden? Ik schrik ervan.
Sjaak Wrote:Ik zie haast geen boertjes in de teams. Ben ik dan de enige die denkt dat PSV met een nulletje of 3 gaat winnen.

centre court Wrote:1-3
GVD, wat een kolerezooi. Weer een ronde naar de klote. Waar liggen jullie kracht eigelijk in het samenstellen van goede spelers? Ik zie jullie maar steeds hoog scoren.
FC Twente nu ook nog.
EB Sports Wrote:Waar liggen jullie kracht eigelijk in het samenstellen van goede spelers?

Ik hou een beetje in de gaten wat jij opstelt en neem dan anderen. Ain't nothing to it.
Poulsen krijgt rust :-(. Dan maar hopen op een invalbeurtje.
Yoehoe, lucky 8 points!
_Tampie Wrote:
EB Sports Wrote:Waar liggen jullie kracht eigelijk in het samenstellen van goede spelers?

Ik hou een beetje in de gaten wat jij opstelt en neem dan anderen. Ain't nothing to it.
Mijn team is dicht tijdens de opening van de database, dus kom met een ander antwoord, a.u.b.
klote...met die gemiddelde weken van de laatste weken red ik het niet, ik verlies langzaam de aansluiting... Hakkuh
word het al tijd voor risicootjes of is het nog te vroeg... 8-[
Kleine Jan Wrote:klote...met die gemiddelde weken van de laatste weken red ik het niet, ik verlies langzaam de aansluiting... Hakkuh
word het al tijd voor risicootjes of is het nog te vroeg... 8-[

Rustig KJ, jij moet ook weten dat 1 keer een goede aanvoerder alles anders maakt. Het is nog 2 maanden, nog geen risico's nemen als ik jou was.
das waar.. we wachten nog even af...

nou team voor volgende week staat,.. misschien de eerste opzet eens een keer laten staan... had ik deze week ook moeten doen met de jong (ajax) en vlaar...
makkelijk weekje denk ik, captain kan wel verschil maken