FTM Forum

Full Version: PSV - Feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Waarschijnlijk speler Cocu en Afellay niet. Als er managers met PSV'ers zijn...
Waarschijnlijk gaat Kuyt niet tegen RBC spelen.....

ivm rust houden wegens zeer aan de voet!

jammer van dat record maar als ik Koeman en Kuyt was zou ik dit toch echt doen met het oog op de play-offs.

ik gok er iig op en neem Kalou
Dus Kuijt, mijn © maakt meteen plaats voor Kalou.
Ik laat hem staan. Juist nu bijna niemand hem neemt en DIrk er vanavond 1 en zondag 3 intrapt ga ik het verschil maken!
Dugarry Wrote:Ik laat hem staan. Juist nu bijna niemand hem neemt en DIrk er vanavond 1 en zondag 3 intrapt ga ik het verschil maken!

Dirk Kuyt en Pieter Collen zijn twijfelgevallen binnen de Feyenoord-selectie. Kuyt trainde dinsdag niet mee door de voetblessure waar hij vorige week ook al last van had. Op woensdagochtend neemt Koeman in samenspraak met de medische staf een beslissing over zijn inzetbaarheid. ‘Als het geen risico’s oplevert, zie ik geen reden om hem aan de kant te laten. (((Ik zou eerder de wedstrijd tegen RBC aangrijpen om een speler rust te geven’, aldus de trainer.)))
weuselGROLSCH Wrote:
Dugarry Wrote:Ik laat hem staan. Juist nu bijna niemand hem neemt en DIrk er vanavond 1 en zondag 3 intrapt ga ik het verschil maken!

Dirk Kuyt en Pieter Collen zijn twijfelgevallen binnen de Feyenoord-selectie. Kuyt trainde dinsdag niet mee door de voetblessure waar hij vorige week ook al last van had. Op woensdagochtend neemt Koeman in samenspraak met de medische staf een beslissing over zijn inzetbaarheid. ‘Als het geen risico’s oplevert, zie ik geen reden om hem aan de kant te laten. (((Ik zou eerder de wedstrijd tegen RBC aangrijpen om een speler rust te geven’, aldus de trainer.)))

van mij was pure speculatie maar het klopt dus toch aardig
Chrisje Gyan in de basis =D> =D> =D>
En geen Kuyt maar Boussaboun...
En geen Hofs maar Paauwe
En wel Cocu maar..... :roll:
Riekki Wrote:Chrisje Gyan in de basis =D> =D> =D>

Notworthy :negerwaf: :negerwaf: :negerwaf: :negerwaf: :negerwaf: Notworthy
zoutwedstrijd, kalou raakt geen pepernoot

come on feyenoord
0-1!
Hopelijk is Kalou weer fit zondag :|
centre court Wrote:zoutwedstrijd, kalou raakt geen pepernoot

come on feyenoord

Wat moet jij hier toch steeds? Ga terug naar je eigen feurem! :letitallout:
Op vi.nl krijgt Kalou ook al het slechtste punt van alle Feyenoorders. Ik vond m juist goed en gevaarlijk, alleen had ie de pech dat Addo en Alex m uit de wedstrijd speelden.

Verder complimenten voor de Feyenoordspelers die voor de aftrap allemaal een bloemetje gaven aan de PSV'ers! Notworthy

Leuk om weer (net als elk jaar) te zien hoe de Feyenoordsupporters applaudiseren bij de standaardspreekkoren als (eindhovuh, eindhovuh, eindhovuh; helemaal niet in rotterdam enz.) zo van we vinden t belachelijk slecht. Maar kom dan zelf niet met knallers als Rotterdam, Rotterdam, Rotterdam; hand in hand (10x); wie nie springt die is een jood en kampioen zonder legioen. En toen de 0-1 bij Ajax-Vitesse op t scherm kwam Feyenoorders die "helemaal niets in Amsterdam zingen" #-o
Ook mooi toen de aanhang van PSV, na een handsbal van PSV in de vijandelijke 16 die terecht werd afgefloten, begon te zingen: "hij is een vriend van de joden", terwijl er totaal geen belang voor Ajax bij deze wedstrijd was. =D>
Dat tekent de gemiddelde PSV supporter.
Matador! Wrote:Ook mooi toen de aanhang van PSV, na een handsbal van PSV in de vijandelijke 16 die terecht werd afgefloten, begon te zingen: "hij is een vriend van de joden", terwijl er totaal geen belang voor Ajax bij deze wedstrijd was. =D>

dat zingen ze namelijk altijd vanwege het belang van ajakkes... :roll:

Quote:Leuk om weer (net als elk jaar) te zien hoe de Feyenoordsupporters applaudiseren bij de standaardspreekkoren als (eindhovuh, eindhovuh, eindhovuh; helemaal niet in rotterdam enz.) zo van we vinden t belachelijk slecht. Maar kom dan zelf niet met knallers als Rotterdam, Rotterdam, Rotterdam; hand in hand (10x); wie nie springt die is een jood en kampioen zonder legioen. En toen de 0-1 bij Ajax-Vitesse op t scherm kwam Feyenoorders die "helemaal niets in Amsterdam zingen"

kwaster uiteraard niet bij, maar om nou net te doen alsof ze bij fainoid en ook overigens bij veel andere clubs niet wat beter in staat zijn om liedjes te zingen dan het saaie eindhovuhpubliek......
waf Wrote:kwaster uiteraard niet bij, maar om nou net te doen alsof ze bij fainoid en ook overigens bij veel andere clubs niet wat beter in staat zijn om liedjes te zingen dan het saaie eindhovuhpubliek......

Kheb der in al die jaren in Eindhoven pas 1x gehoord.. bij de bekerwedstrijd PSV-NAC. Wat hebben ze in Rotterdam voor geniale teksten dan? Volgens mij hebben ze nergens vernieuwende spreekkoren.
Peter Wrote:
waf Wrote:kwaster uiteraard niet bij, maar om nou net te doen alsof ze bij fainoid en ook overigens bij veel andere clubs niet wat beter in staat zijn om liedjes te zingen dan het saaie eindhovuhpubliek......

Kheb der in al die jaren in Eindhoven pas 1x gehoord.. bij de bekerwedstrijd PSV-NAC. Wat hebben ze in Rotterdam voor geniale teksten dan? Volgens mij hebben ze nergens vernieuwende spreekkoren.
Vuurwerkgeluiden daar zijn ze goed in,en hun eigen spelers uitfluitten!! :roll:
Peter Wrote:
waf Wrote:kwaster uiteraard niet bij, maar om nou net te doen alsof ze bij fainoid en ook overigens bij veel andere clubs niet wat beter in staat zijn om liedjes te zingen dan het saaie eindhovuhpubliek......

Kheb der in al die jaren in Eindhoven pas 1x gehoord.. bij de bekerwedstrijd PSV-NAC. Wat hebben ze in Rotterdam voor geniale teksten dan? Volgens mij hebben ze nergens vernieuwende spreekkoren.
kluivert mag ik oversteken ja of nee
word ik dan niet doodgereden ja of nee :razz:

maar het gaat gewoon om meerdere liederen. niet alleen hand in hand, ook sterk in rotterdam, wat gaan we doen vandaag, feyenoord we houden van die club, huppie huppie huppie en zop kan ik nog wel even doorgaan. jullie hebben alleen eihovuh.. :razz:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:kwaster uiteraard niet bij, maar om nou net te doen alsof ze bij fainoid en ook overigens bij veel andere clubs niet wat beter in staat zijn om liedjes te zingen dan het saaie eindhovuhpubliek......

Kheb der in al die jaren in Eindhoven pas 1x gehoord.. bij de bekerwedstrijd PSV-NAC. Wat hebben ze in Rotterdam voor geniale teksten dan? Volgens mij hebben ze nergens vernieuwende spreekkoren.
kluivert mag ik oversteken ja of nee
word ik dan niet doodgereden ja of nee :razz:

maar het gaat gewoon om meerdere liederen. niet alleen hand in hand, ook sterk in rotterdam, wat gaan we doen vandaag, feyenoord we houden van die club, huppie huppie huppie en zop kan ik nog wel even doorgaan. jullie hebben alleen eihovuh.. :razz:

Nee hoor! En "Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh! Boeruh!" :razz:
''eens per jaar wordt psv kampioen.....'' schijnt voor 't clublied door te moeten gaan.
Jongens, dit

[Image: 07.jpg]

zal altijd HET psv-lied blijven!
waf Wrote:huppie huppie huppie

Willie Batenburg! :cry: