FTM Forum

Full Version: [ct] Dr Pils en franco eindigen gelijk!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Dr Pils en franco zijn exact gelijk geeindigd na alle speelronden! Eerst dacht ik dat dr pils gewonnen had maar door een oplettende speler ben ik erachter gekomen dat gomes nog een penalty gestopt had die ik over het hoofd gezien had. Daarom zal er manier gevonden worden om de winnaar te bepalen. Ik heb beide winnaars inmiddels al gemaild met een voorstel!

Klachten over foute puntentoekenning mogen nog tot 22uur vanavond en daarna is het dus officieel.

Ik zal binnenkort wel even een topic openen waarin we dit seizoen kunnen bespreken en wat er volgend seizoen beter moet qua CT. In ieder geval wil ik iedereen alvast bedanken voor de deelname en hopelijk volgend seizoen met nog meer deelnemers
:oops: aangepast...fouten zijn dus menselijk Wink
2 punten achterstand :| dus als landzaat had meegedaan was ik de winnaar geweest, dank u wel mijnheer van gaal, dankzij u ga ik niet als toeschouwer naar de WK.
Jammer, Rico. Had het je meer gegund dan Mac en Jazz (of bestaan die dr pils en franco echt? :razz: ).

Ik ga zelf aan de haal met een sport watch! Mooi meegenomen dus =D>

Oh ja mac, bedankt voor de organisatie!
even om aan te tonen dat 'die franco ' echt bestaat....... een post van die franco
zo en nu weer terug naar mn eigen account Wink

hehe nee franco en dr pils gaan tijdens de playoffs beslissen wie de winnaar is. Ze vullen voor alle wedstrijden in wie zij denken dat de winnaar gaat worden. Elk goed voorspelde team is 1 punt.
Ben toch wel tevreden met een uiteindelijke 3e plek in de eerste editie, ik had het ook meer aan bijv Ekslem gegund, want het is natuurlijk leuker als een member het wint die hier ook heel vaak post.

En ik ben liever 3e dan 2e, want dat is een rotplek, ik heb liever dat horloge dan een shirt.

Succes iig voor de 1e plek franco en dr. pils !

En tot de volgende editie ! Met hopelijk voor mac & co veel deelnemers...
de kaartjes zijn binnen!! werden net geleverd met DHL!! zal vanmiddag ff foto's maken en ze erop zetten Wink
Doe maar niet.....
Vind het echt een topactie dat je die kaartjes nu in je hand hebt en dat je ze gewoon weg gaat geven... =D>
Kleine Jan Wrote:Vind het echt een topactie dat je die kaartjes nu in je hand hebt en dat je ze gewoon weg gaat geven... =D>


Ze waren te winnen jantje.
Kleine Jan Wrote:Vind het echt een topactie dat je die kaartjes nu in je hand hebt en dat je ze gewoon weg gaat geven... =D>

Jij zou lekker zelf gaan hè :wink:
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:Vind het echt een topactie dat je die kaartjes nu in je hand hebt en dat je ze gewoon weg gaat geven... =D>

Jij zou lekker zelf gaan hè :wink:

Ik zou eerst TTT ronde 32 verwerken en daarna gaan ja.. :wink:
Kleine Jan Wrote:
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:Vind het echt een topactie dat je die kaartjes nu in je hand hebt en dat je ze gewoon weg gaat geven... =D>

Jij zou lekker zelf gaan hè :wink:

Ik zou eerst TTT ronde 32 verwerken en daarna gaan ja.. :wink:

Had ik het toch goed gezien :waf:
Mss leuk om een tussenstandje bij te houden van Franco en dr. pils!
Ik lust geen bier dus ik ben voor Franco!
Kleine Jan Wrote:Ik lust geen bier dus ik ben voor Franco!

Aangezien ik bier met liters naar binnenwerk, ben ik voor dr. pils :razz:
4-4 na de eerste playoff wedstrijden! Bij de wedstrijden van twente utrecht heerenveen en roda zullen echter de verschillen pas gaan vallen.
Misschien hebben de goden medelijden met me gekregen na het missen van de hoofdprijs hierzo op 2 lullige puntjes.....kom ik net thuis en wat zie ik...ik heb via een aktie van SHELL 2 WK kaarten gewonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:razz: Hakkuh
Ricochan Wrote:Misschien hebben de goden medelijden met me gekregen na het missen van de hoofdprijs hierzo op 2 lullige puntjes.....kom ik net thuis en wat zie ik...ik heb via een aktie van SHELL 2 WK kaarten gewonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:razz: Hakkuh
Oh super!!

Gefeliciteerd =D> =D> =D>
FC Wageningen Wrote:
Ricochan Wrote:Misschien hebben de goden medelijden met me gekregen na het missen van de hoofdprijs hierzo op 2 lullige puntjes.....kom ik net thuis en wat zie ik...ik heb via een aktie van SHELL 2 WK kaarten gewonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:razz: Hakkuh
Oh super!!

Gefeliciteerd =D> =D> =D>

Thx man ! Mijn dag kan niet meer stuk !
Ricochan Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Ricochan Wrote:Misschien hebben de goden medelijden met me gekregen na het missen van de hoofdprijs hierzo op 2 lullige puntjes.....kom ik net thuis en wat zie ik...ik heb via een aktie van SHELL 2 WK kaarten gewonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:razz: Hakkuh
Oh super!!

Gefeliciteerd =D> =D> =D>

Thx man ! Mijn dag kan niet meer stuk !

Togo-Zwitserland? Of Saoedie-Arabië-Oekraïne? :razz:

Gefeliciteerd iig... :wink:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Ricochan Wrote:Misschien hebben de goden medelijden met me gekregen na het missen van de hoofdprijs hierzo op 2 lullige puntjes.....kom ik net thuis en wat zie ik...ik heb via een aktie van SHELL 2 WK kaarten gewonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:razz: Hakkuh
Oh super!!

Gefeliciteerd =D> =D> =D>

Thx man ! Mijn dag kan niet meer stuk !

Togo-Zwitserland? Of Saoedie-Arabië-Oekraïne? :razz:

Gefeliciteerd iig... :wink:

Thx!
Ik ga ervan uit dat het 2 kaarten voor een wedstrijd van NL zijn....maar de finale mag ook wel hoor :8: ....maar ik hoor nog welke wedstrijd het is...ik moet wel al binnen 2 weken de namen opgeven en doorfaxen...
gefeliciteerd met je prijs...ricochan...

nu maar hopen dat ik zelf ook nog die kaarten ga winnen...via CT sta wel 5-4 achter inmiddels..... :cry: als heerenveen en helmond sport (vrijdag) winnen kom ik weer 6-5 voor
Top Rico =D>
Wie heeft er nou eigenlijk uiteindelijk gewonnen?


En wanneer komen de prijzen =P~


En niet te vergeten de muismatten!
hebberd
:-$
Oh ja, ik heb ook wat gewonnen :razz:
Ja maar wie is de allereerste CT Champ geworden?
Pages: 1 2