FTM Forum

Full Version: EINDTSAND CL VOORSPELLINGEN FINALE
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
KUIPER WINNAAR SEIZOEN 2011-2012

Het seizoen zit erop wat de Champions League betreft. Van de finale zelf heb ik maar flitsjes gezien, maar begreep dat de zega vn Chelsea niet helemaal terecht was.

Voor Kuiper maakte dat niet veel uit denk ik. Door de weergaloze kopbal waarmee hij de 1-1 binnenkopte verschoof in ons spel de zege van Cruijff naar Kuiper.

Na loting is Ekslem, die gelijk eindigde met Bumme, de winnaar van deze speelronde geworden. De winnaars krijgen hun prijzen binnenkort toegestuurd.

Mede door Arie1 die BON VOOR EEN LUXE ONTBIJT VOOR 2 PERSONEN beschikbaar stelde is de eerste prijs voor Kuiper extra aantrekkelijk geworden. En dat mag ook wel in deze jubileumeditie.

Iedereen bedankt voor zijn deelname en veel voetbalplezier in Juni en Juli met het EK. Tot ziens!

De eindstanden:

RONDE FIN:

01 Ekslem 9
01 Bumme 9
03 Kuiper 3
04 Jansoe 3
05 Arie 1 3
06 Mac 3
07 Cruijff 0
08 Mitch 0


ALGEMEEN KLASSEMENT:

01 Kuiper 561
02 Cruijff 558
03 Jansoe 534
04 Mitch 501
05 Box Brother 490
05 Ekslem 490
07 Bumme 488
08 Arie 1 475
09 Mac 422
10 Gittermaster 284
11 Anti 158
12 Kooltje 63
13 Haggie 51
Bedankt voor het organiseren feits, erg leuk!

Kuiper: feli!!!
Dat is zuur! Maar feli Kuiper uiteraard!! En bedankt Feits weer..
Feli Kuiper. Zelf na mijn winst van vorig seizoen nu 3e. Maar goed, met de winst in de TTT en het Champions League spel op het tennisforum mag ik ook niet klagen dit jaar.

Feits bedankt voor de organisatie! En ook nog voor je prijs die ik een poosje terug van je kreeg! Het was uiteindelijk niets, maar goed, krassen krassen krassen Wink
Feits dank je voor de super organisatie.

De anderen bedankt voor de felicitaties.

Met winst (welk spelletje dan ook) ben ik altijd erg blij!!
Feits van harte met de winst en Kuiper bedankt voor de super oganisatie. Correct en altijd snel!
Dank!
(23-05-2012, 03:53 PM)Bumme Wrote: [ -> ]Feits van harte met de winst en Kuiper bedankt voor de super oganisatie. Correct en altijd snel!
Dank!

Dacht dat het precies andersom was Wink
Kuiper, jij/jouw kantoor organiseerde toch altijd zo'n mooie voetbalpool, is dat dit jaar weer zo?
Komt er nog een vervolg dit jaar??
Feits bedankt voor de organisatie de laatste jaren.
Ook als er dit jaar nog wel een editie komt doe ik niet meer mee.
Forum is voor mij over, zal best nog wel eens in de zoveel tijd een kijkje nemen maar ga aan niets meer meedoen.

wees gegroet!
Even een bevestiging dat er inderdaad geen vervolg komt dit jaar op de CL VOORSPELLINGSCOMPETITIE. Gevoed door een een ernstig gebrek aan tijd en het idee dat het afsluiten in een jubileum jaar wel een mooi moment was leek het mij wel mooi geweest.

Ik heb het 5 jaar me plezier gedaan. En vanaf nu zonder rekenstress weer lekker CL kijken, TV-tje uit en pitten!

Wie weet pak ik het ooit in een andere vorm, andere tijd andere competitie weer een op.

Groeten Onno alias "Feits"