FTM Forum

Full Version: Tour 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Dag Mollema Westra en Ruijgh. Gesink wilt er ook uit maar mag (nog) niet van Rabo
Gesink en Mollema er ook al uit. Ook Renshaw uit de Rabobank-ploeg rijdt niet meer mee deze tour.
Al met al begint het een dramatische sportzomer te worden zo.
Wat een stelletje debielen die spijkers en punaises op de weg hebben gegooid. Gelukkig waren de concurrenten zo sportief om op elkaar te wachten. Mocht niet zo gezegd worden voor Rolland, maar gelukkig werd hij later ook weer opgepikt door het peloton. Sta nu 3e in het algemeen klassement van Tourmanager.
Vandaag de minste aantal punten gescoord. Ondanks dat toch nog op dit moment op de 4e plaats met nog minder dan een week te gaan. Veel te zuur nu om alsnog geen prijs te winnen in de Tourmanager.
Ik sta ook 4e in een spel met 160 deelnemers. Chavanel out vandaag zorgde voor veel minpunten bij de concurrentie Wink
Frank Schlek positief bevonden. Hopelijk testen ze meer renners van RadioShack.
Jammer dat het gebeurd. Al is het naief om te denken dat niemand wat gebruikt.
Toont wel aan dat je er niet beter van gaat presteren want Schleck was in Zwitserland wel goed maar in Frankrijk duidelijk niet.
Mss naief maar het lijkt mij toch heel erg stug dat Schleck gebruikt heeft.
(18-07-2012, 10:21 AM)Overdune Wrote: [ -> ]Mss naief maar het lijkt mij toch heel erg stug dat Schleck gebruikt heeft.

Dat geeft hij zelf ook aan:
http://www.telegraaf.nl/telesport/tour-d...ijn__.html

Ik vind het steeds moeilijker worden hierover een mening te hebben.
Ach er zijn maar heel weinig renners die toegeven gebruikt te hebben. Bovendien heeft Schleck ook niet echt een schoon verleden met als ik het goed begreep onverklaarde transacties richting dopingarts Fuentes.
(18-07-2012, 10:21 AM)Overdune Wrote: [ -> ]Mss naief maar het lijkt mij toch heel erg stug dat Schleck gebruikt heeft.
Dan zeg ik:

Mss naief maar het lijkt mij toch heel erg stug dat Schleck vergiftigd is.
Shitzooi, een superslechte dag voor mij. Duikeling in het klassement is aanstaande.
(18-07-2012, 12:13 PM)Mist Wrote: [ -> ]
(18-07-2012, 10:21 AM)Overdune Wrote: [ -> ]Mss naief maar het lijkt mij toch heel erg stug dat Schleck gebruikt heeft.
Dan zeg ik:

Mss naief maar het lijkt mij toch heel erg stug dat Schleck vergiftigd is.

Dat lijkt mij ook niet. Ik stel meer vragen bij de opsporingsmethoden, de limieten aan concentraties en het vòòrkomen van verboden stoffen in normale producten.
Toch nog 60 euro gewonnen in een tour spelletje Hakkuh
In mijn tourpoule de volgende forummers:

3. Tampie ( Hakkuh )
10. Scholten
15. Kooltje
22. Stille

Bedankt voor de deelname, ik zal jullie volgend jaar weer uitnodigen.

Nu de OS!
Pfff 1,2, 4 en 9 goed in het AK maar totaal niet meegedaan in de dagzeges.
Stille spel!
Pages: 1 2 3