FTM Forum

Full Version: Tour 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
De tour komt er al weer snel aan! Nog liefhebbers om mee te doen met mijn tourpoule, zo ja stuur me dan je e-mail adres. Ik stuur jullie dan de deelnemerssheet toe.
Beetje geld mee te verdienen?
Wat is de opzet vh spel Tampie?
heb je een berichr gestuurd maar nog niets terug
(15-06-2012, 11:37 AM)Bocaloca Wrote: [ -> ]heb je een berichr gestuurd maar nog niets terug
Hij had 't bericht ook al 2 dagen gepost hier. Beetje wanhopig?
Regels:

Spelregels
Je kiest 10 renners. Die 10 renners leveren punten op volgens onderstaand schema. De etappe punten worden dagelijks uitgedeeld voor de rituitslag. De overige punten slechts eenmalig bij de einduitslag in Parijs. Let op: de ploegentijdrit telt niet mee!

De renners hebben allemaal een prijskaartje. Je budget is 80 punten, dat mag je niet overschrijden. Je mag daar wel onderblijven. Teams met meer dan 80 punten zijn ongeldig. Je mag een renner maar eenmaal in je team opstellen. Teams met dubbele renners zijn ongeldig, teams met minder dan 10 renners zijn ook ongeldig.

Het kiezen doe je door in de vakjes waar een x staat, door middel van de drop down box een renner te kiezen. Hou zelf in de gaten of je renner daadwerkelijk start, van alle ploegen zijn meer dan 9 renners kiesbaar! Bij een gelijke punten eindigt een deelnemer die minder budget heeft verbruikt, hoger. Bij gelijke punten en gelijk budget, is er een ex aquo.

Nr Etappe Geel Groen Bollen Wit
1 25 50 25 10 10
2 20 40 20 9 9
3 15 30 15 8 8
4 12 24 12 7 7
5 11 22 11 6 6
6 10 20 10 5 5
7 9 18 9 4 4
8 8 16 8 3 3
9 7 14 7 2 2
10 6 12 6 1 1
11 5 10 5
12 4 8 4
13 3 6 3
14 2 4 2
15 1 2 1

De budgetten zijn zo geregeld dat het heel lastig is om meer dan 1 topper te nemen. Er moeten echt lastige keuzes gemaakt worden. Inleg was altijd 20 euro maar ik wil dit verlagen en hoop daarbij op meer deelnemers zodat de totale prijzenpot wel een beetje de moeite blijft. Ik had 2010 18 deelnemers, vorig jaar 23. Ik hoop nu richting 35 te gaan met 10 euro inleg (maar waar dat op gebaseerd is?)
Heb je mijn PM ontvangen? Heb nog niets in de mail staan
Zelfde geldt voor mij
Hij is ook al dagen niet op forum geweest...
Ik doe mee met een soortgelijk spel als dat van tampie, waar je met een budget 15 renners mag kiezen. Wat vinden de wielerkenners op dit forum van dit team?

Cadel Evans
Mark Cavendish
Bradley Wiggins
Robert Gesink
Alejandro Valverde
André Greipel
Marcel Kittel
Peter Velits
José Joaquín Rojas
Bert Grabsch
Borut Božic
Yauheni Hutarovich
Chris Sørensen
Tom Danielson
Anthony Delaplace

Delaplace is echt een pure opvulsloeber, de rest is wel (min of meer) bewust gekozen.
grabsch en sorensen zie ik niet veel halen. grabsch wordt misschien twee keer vijfde in de tijdrit. sorensen zal het van een ontsnapping moeten hebben.

velits zal verwacht ik veel tussen 10-15 eindigen...ken de puntentelling niet..
Vanavond in de mail.... lang weekend in Gdansk geweest.
Voor degene die het nog niet wist, de Telegraaf heeft ook een (gratis) tourspel.
Net als het AD...5 teams voor €5,- daar
Ik heb de deelnamesheet uitgestuurd heren. Kijk maar of jullie het wat vinden en mee willen doen.
Ik heb niets gehad....stuur hem anders ff naar rene@loopreizen.nl als je wilt
Wat een keuzes moet je dit jaar maken bij al die tourspellen. Aan de ene kant erg leuk, aan de andere kant blijf je vaak met gemengde gevoelens zitten.
Ik moet keuzes maken tussen de spellen. Ik doe met deze mee en bij mijn werk. Dan houdt het wel op want ik kan het niet meer uit elkaar halen
Tampie, mijn bericht nog gezien???
29 deelnemers, prima. Leuk, ik heb er zin an!
Kon het niet redden Tamp. Helaas.
Op Tourmanager kwam ik uiteindelijk uit op dit team:

André Greipel Lotto 8.40 M 0 0 0 0 0 0
Bradley Wiggins Team Sky 13.00 M 0 0 0 0 0 0
Cadel Evans BMC Racing 14.00 M 0 0 0 0 0 0
Chris Froome Team Sky 6.50 M 0 0 0 0 0 0
Edvald Boasson Hagen Team Sky 5.20 M 0 0 0 0 0 0
Gorka Izagirre Euskaltel 0.00 M 0 0 0 0 0 0
Juan José Haedo Saxo Bank 6.00 M 0 0 0 0 0 0
Patrick Gretsch Argos 3.60 M 0 0 0 0 0 0
Peter Sagan Liquigas 5.20 M 0 0 0 0 0 0
Peter Velits Omega Pharma 5.00 M 0 0 0 0 0 0
Philippe Gilbert BMC Racing 9.40 M 0 0 0 0 0 0
Sylvain Chavanel Omega Pharma 6.00 M 0 0 0 0 0 0
Thibaut Pinot Française des Jeux 3.70 M 0 0 0 0 0 0
Tony Gallopin RadioShack 4.00 M 0 0 0 0 0 0
Vincenzo Nibali Liquigas 10.00 M 0 0 0 0 0 0

Nu maar hopen dat ik succesvoller ben dan vorig jaar.
Genoten vandaag! Iedereen ging volle bak maar de motoren van Cancellara en Sagan staken er ver boven uit.
Tevens genoten van zowel Gesink als Mollema. Met name van Gesink erg knap omdat dit een behoorlijk explosieve aankomst was.

Kruiswijk verliest iets en LLS kneust zijn pols. Dat zijn de negatieve feiten van deze dag.

Morgen een dagje sprinten en dan dinsdag weer zo een finish als vandaag...
Gesink en Mollema inderdaad erg verrassend zo kort. Belooft wat! LLS hopelijk nog wel herstellend maar zag er niet best uit. Toch een belangrijke pion... Kruijswijks tijdverlies is niet zo spannend imo.
De gorilla kwam dicht bij Cavendish, belooft nog wat. Morgen mooie etappe, hoop op Valverde!
Ben ik blij dat ik Bozic niet heb.
(02-07-2012, 10:43 PM)EB Sports Wrote: [ -> ]Ben ik blij dat ik Bozic niet heb.

Ik wel bij bijna ieder spel...Wordt hij aangereden door een volgauto!
Zeventiende nog gisteren. Hopen dat zijn elleboog goedis en dat hij kan vervolgen.
Van die telling bij Tourmanager.nl snap ik maar weinig.
Gister maar 24 punten, terwijl ik met Cavendish als captain volgens mij al 70 punten had moeten hebben met de etappewinst van gister.
(03-07-2012, 11:00 AM)cruijff Wrote: [ -> ]Van die telling bij Tourmanager.nl snap ik maar weinig.
Gister maar 24 punten, terwijl ik met Cavendish als captain volgens mij al 70 punten had moeten hebben met de etappewinst van gister.

Klopt helemaal niks van inderdaad.

Maar de teams met de goed presterende renners staan wel bovenaan.

Erg vaag.
Pages: 1 2 3