FTM Forum

Full Version: ATP World Tour Finals
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
delpo naar 2*-0 in de 3e set!
Prima Roger. Een setje was genoeg om eerste in de poule te worden.
Apart dat Federer op bp op de forehand van Del Potro serveerde, terwijl we kort daarvoor een graphic zagen dat hij in dat geval maar 55% vd punten won en op de backhand 100%, dat moet hij zelf toch ook doorhebben?
inderdaad

Veel fouten van de lijnrechters trouwens.
Maar goed dat Lars Graff na dit jaar stopt, want hij ziet het erg slecht.

4-1 Potro inmiddels door 3 lovegames

5-2 delpo

1 punt verloren op eigen service in de 3e set

vamos!
Keurig Delpo!
Aiaiai, Roger, tegenvaller. De opdracht is nu duidelijk: Federer moet het toernooi winnen en Delpo moet eruit in de halve finale.
Ferrer nu nog kans op de halve finale?
Nee dus. Op zich geef ik Potro meer kans tegen Djoko dan Ferrer, dus dan is het goed zo.
als tipsa van ferrer wint, is delpo volgens mij 1e in de groep
De kans dat ik FTM win (naar mijn verwachtingen Smile) = 0.60 (Djoko def. Delpo) * 0.45 (Fed def. Murray) * 0.40 (Fed def. Djoko) = 10.8%. De kans dat Buurs FTM wint is dus 89.2%.
Aardig wedstrijdje vanmiddag. Het verschil tussen derde of zesde. Podium of niet, racket of niet. Come on Djoko!
Kom eens op, Novak! Had in het begin al moeten breaken.
(10-11-2012, 06:54 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Nee dus. Op zich geef ik Potro meer kans tegen Djoko dan Ferrer, dus dan is het goed zo.

Hup Tampie!

Delpo mist een 15-40 in de 1e game van de 2e set...

Ad-jaar!

3e bp ook gemist...
Djoko is uitermate zwak vandaag. Verrassend, hij was zo goed deze week.
Pak eens een bp!

Dan weer zo'n zwakke return op tweede service.

Eindelijk dan, nu door.
Komaan Djoko! Houd de hoop levend.
Del Potro geeft verdorie een break voorsprong in de 2e set weg Doh
Klasse Djoko, sleep hem eruit.
Hmm, daar had Djoko het moeten beslissen op 3-1 30-15.
Klasse hoor. Eigenlijk maar even in de problemen geweest. En dat goed gepareerd, zoals we van hem kennen.
ha ha, delpo staat een set en break voor en 3 bp daarvoor al gemist in de 1e game en dan maar even in de problemen geweest Idontgetit
Netjes Djoko. De kans dat ik win neemt toe naar 18%!
Na vanavond kan het opeens 45% worden...
Jammer. Feli Ad, voor zover je d'r belang aan hecht.
Tja, niet echt een felicitatie waard idd. Maar voor mezelf is het wel leuk om een goed seizoen te bekronen met een derde plek. Elk jaar een plek hoger, volgend jaar maar voor de buursplek gaan.
Hup andy!

3-1 voor nu!
Alles op die backhand!
Murray is flink aan het kutten

Van 4-2 naar 4-5
Murray geeft eerst de 1e set weg en in de 2e wordt hij gebroken na een 40-0...

Nu is mijn hoop gevestigd op Djoko morgen.... hup Ad-jaar!
Ik snap niet zo goed waarom zo weinig mensen voor Djokovic zijn gegaan. Bij winst Djoko morgen heb ik er nog een gouden plak bij, voor zover dat wat waard is.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8