FTM Forum

Full Version: FTM dames tour
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Beste forumleden,

Ik speel het spel FTM sinds dit jaar en ben er echt heel tevreden over en hoop dat dit spel zich in ieder geval het komende tennisseizoen zal voortzetten.

Maar wat ik mij verder afvraag is of er niet een versie voor de damestour toegevoegd kan worden? Ik kan jammer genoeg ook niet iets soortgelijks vinden voor het damescircuit en het lijkt mij ook heel leuk om mijn kennis op tennisgebied voor de vrouwen te kunnen testen middels een soortgelijke spel. Dus ik hoor graag van jullie.
Er is een damesjaarspel bij zweeler.com maar dat is een jaarspel waarbij je in 1x een team moet maken en alleen de toernooien vanaf premier niveau meetellen
Het lijkt mij geen bal aan. Het dames tennis is wat mij betreft alleen vanwege het uiterlijk van bepaalde dames het aanzien waard.

Maar ik geloof best dat er meer zijn die het leuk vinden. De opzet van FTM zou je volgens mij dan gewoon kunnen kopiƫren en hosten. Dan heb je alleen een paar admins nodig. Ik pas daarvoor, ik blijf de heren nog een jaartje doen.
Ow ja, zweeler.com is er ook, maar die is niet gratis. Maar dan ben je er niet zo actief mee bezig als je al voor heel het seizoen je team moet maken.

En natuurlijk geeft de een het mannen tennis de voorkeur en de andere weer het dames tennis. Daar heeft ieder zijn mening over, maar ik vind het gewoon jammer dat er niet de mogelijkheid is, op zweeler.com na (welke tegen betaling is), om het te spelen.

Misschien dat we het naast de mannen tennis kunnen doen op FTM? Dat zou echt geweldig zijn.
Zit wel iets meer aan vast helaas tampie. Vrouwentoernooien hebben andere puntentelling. Er moet een apart script gemaakt worden om de spelerwaardes bij de vrouwen op te halen. Er moet een andere budgetberekening komen voor de toernooien etc etc.

Toegegeven dat is op zich eenmalig werk maar ik denk dat er meer werk in zit dan je vantevoren denkt.

Mocht ik ooit denken dat FTM klaar is (yeah right) dan wil ik hier wel eens over gaan nadenken, maar denk dat het er voorlopig helaas niet in zit tennismaster sorry.
Ik heb helemaal niks met vrouwentennis, maar blijkbaar zijn er toch nog wel wat liefhebber voor.

Vergelijk voor de grap maar eens het aantal posts op Menstennisforums.com en
tennisforum.com (voor vrouwen)

Ik stond er van te kijken.
(16-10-2012, 03:28 PM)Mac Wrote: [ -> ]Toegegeven dat is op zich eenmalig werk maar ik denk dat er meer werk in zit dan je vantevoren denkt.

Uiteraard, je bent zomaar weer 40-60 uur aan het programmeren. Maar dat vind jij leuk dus dan geeft 't niet Wink
Ik zou dan liever een challenger FTM zien dan een WTA FTM.
Helemaal eens ML.
Challenger FTM is een droom!
Je kan het nu al geen jaar volhouden Confused Wink
FTM is stijl is iets makkelijker vol te houden.
Dat klopt. Maar als ik volgend jaar FTM skip, moet CTM wel weer te doen zijn.