FTM Forum

Full Version: Cadeau?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Heren,

Vandaag mag mijn lieftallige hertje dr verjaardag vieren (Alweer? Ja, alweer... Zo oud al? Ja, zo oud al...) en wegens een annulering van de webwinkel waar ik het cadeau besteld had (en een lichtelijke vergeetachtige bui van mijn kant... druk druk druk) sta ik momenteel met lege handen.
Nu wil ik haar dus graag ergens mee heen nemen, maar moet wel een beetje betaalbaar blijven. Weekenden weg valt over het algemeen al in de lichtelijk dure categorie en bovendien hebben we de komende maand(en) vrijwel geen weekenden over dus kan dat al niet. Iemand misschien nog een tip met voorstellingen, shows, mooie plekjes, whatever?!!

Thanks!
Marshall
Sloeber! :lol:
Kan ik wat helpen dat die webwinkel het laat afweten... En met de lange dagen die ik maak kan ik moeilijk om 1930uur bij een juwelier ofzo aankloppen... Sad

Tips welkom....
Nee, das vervelend inderdaad. Ik denk dat je eerst een beetje een maximum budget-indicatie moet geven. 50 euro? 75 euro? En als het een voorstelling o.i.d. wordt, dan moet je zelf ook een kaartje, dus dan wordt het twee keer zoveel.
I know, i know... Budget is inderdaad zo rond de 50 - 75 euro. Meer echt niet...

Heb nu gevonden:

- Blof: Umoja tour 24-5 Nijmegen
- Sara Kroos: zoetgevooisd 2-5 Nijmegen

Maar hoeft niet specifiek een voorstelling te zijn hoor, wel het makkelijkst natuurlijk
Turks fruit in Arnhem!

Ik ga er vrijdag zelf ook heen. Van te voren een hapje eten en na afloop lekker pitten in het NH Rijnhotel. Zaterdag Queensday daar in Arnhem en dan lekker lam weer naar huis!
http://www.elysium.nl

Succes gegarandeerd! :wink:
Treesong Wrote:http://www.elysium.nl

Succes gegarandeerd! :wink:

Bleiswijkse wijven!!!! :razz:

Daar kom je met 50 euries echt niet weg met z'n 2 hoor! Tenminste ik niet! :Big Grin
Momenteel suggereer ik meer een 'Verlaat de gevangenis zonder betalen' kaart... :roll:
Mijn zussie studeert 1 augustus af. Nu zoek ik nog een leuk cadeautje! Iemand een goeie tip?
Een combi van een mooie agenda, pen(nendoos) en opbergmap als start voor haar 'carriere'?
Marshall Wrote:Een combi van een mooie agenda, pen(nendoos) en opbergmap als start voor haar 'carriere'?

Echo's van Dead Poets Society bewolken nu mijn blikveld... Confused

Ik zou even met de pet rondgaan voor een reis naar Mexico o.i.d. Kan ze een beetje nadenken over de toekomst
trouwens mars, welke webwinkel had jou toen met dat probleem opgezadeld?
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Een combi van een mooie agenda, pen(nendoos) en opbergmap als start voor haar 'carriere'?

Echo's van Dead Poets Society bewolken nu mijn blikveld... Confused

Goede film Big Grin

@Bocaloca, weet ik niet eens meer... Volgens mij was dat TakeItNow, maar ben bij meerdere webwinkels aan het kijken geweest dus waar ik nou uiteindelijk besteld heb weet ik niet meer... Wieso?
general question Smile
Hmmm, interesting :roll:
Wieso?

maar ging je een pc kopen voor dr?
Nee, een beamer zodat ik het WK goed kon kijken Wink
Die agenda met toelie vind ik te saai en de reis is op zich aardig, maar daar moet ik teveel moeite voor doen en weet niet of ze zit te wachten op twee reisjes na elkaar.
Ekslem Wrote:maar daar moet ik teveel moeite voor doen

Ach ja, tis je zuster maar hè :roll:

Nou joh, dan koop je toch lekker een paar CD-bonnen...
Hahaha, Tree... Dik verloren met pokeren gisteren? :lol:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:maar daar moet ik teveel moeite voor doen

Ach ja, tis je zuster maar hè :roll:

Nou joh, dan koop je toch lekker een paar CD-bonnen...

It isn't worth the effort om aangegeven reden en daarbij heb ik het zelf nog eens behoorlijk druk :8: . CD bonnen vinnik maar schraal, maar een kleinigheidje is prima. Ik kan natuurlijk ook dat boek over hoe te solliciteren dat ik van haar 2 jaar terug heb gehad inpakken :-k
Keyzer Wrote:Hahaha, Tree... Dik verloren met pokeren gisteren? :lol:

Icon_question
Beetje sjaggie reactie...
Hehe... volgende keer geef ik gewoon wel weer het standaardantwoord:

VRAAG ME DAN OOK NIETS! :wink:
Zou ik mee uitkijken, straks staat Henk Spaan voor je deur om ff te collecten...
OKiedokie, dan gewoon naar de Appie lopen Ekslem, zit vast wel wat van je gading bij, krijg je nog een zeegultie ook nog!

http://www.ah.nl/aanbiedingen/
Ekslem Wrote:Ik kan natuurlijk ook dat boek over hoe te solliciteren dat ik van haar 2 jaar terug heb gehad inpakken

Ik denk dat ze onderhand wel heeft ontdekt dat dit boek niet werkt :razz:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Ik kan natuurlijk ook dat boek over hoe te solliciteren dat ik van haar 2 jaar terug heb gehad inpakken

Ik denk dat ze onderhand wel heeft ontdekt dat dit boek niet werkt :razz:

Ik heb het nooit gelezen dus dat kan ze niet weten :razz:
Een grote bos bloemen van haar grote broer (get it? get it?) zal ze enorm leuk vinden, met daarbij de nieuwste CD van haar favoriete artiest of band. Die meiden zijn al snel tevreden hoor :razz:.
Pages: 1 2