FTM Forum

Full Version: FTM Forum Subleague 2013
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Wat zijn nou eigenlijk de prijzen bij ftm nieuwe stijl, incl reclameopbrengsten e.d?
(09-11-2013, 02:21 PM)Kraai Wrote: [ -> ]
(09-11-2013, 01:31 PM)Overdune Wrote: [ -> ]Mooie prestatie van André, maar mss een schrale troost voor hem gezien zn tweede plaats overall? Kraai maakt een mooie sprong naar de top, nog nooit zo hoog gestaan toch? Buurs valt tegen. Wink

Ach ...Andre verdient hier meer mee dan zijn 2de plek overall dus ik denk dat dit wel wat goedmaakt.
En idd OD dit is mijn beste klassering ooit ..al doende leert men heWink
Bedankt allemaal, maar inderdaad een schrale troost. Ik wilde eindelijk eens een keer de eerste plaats overall pakken en was er dichtbij. Het laffe Basel-team zonder Del Potro heeft me de das om gedaan.
(09-11-2013, 01:31 PM)Overdune Wrote: [ -> ]Mooie prestatie van André, maar mss een schrale troost voor hem gezien zn tweede plaats overall? Kraai maakt een mooie sprong naar de top, nog nooit zo hoog gestaan toch? Buurs valt tegen. Wink

Ik heb inderdaad een matig jaar gehad Wink
Het is niet altijd feest.

Nogmaals feli André en Kraai!
Gefeliciteerd aan alle winnaars van het AK en MK.

Graag jullie rekeningnummer via PM, dan ga ik het in orde maken voor jullie!
(11-11-2013, 04:16 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Gefeliciteerd aan alle winnaars van het AK en MK.

Graag jullie rekeningnummer via PM, dan ga ik het in orde maken voor jullie!

Thx Hag...Je hebt een PM .
Haggie Hakkuh

(09-11-2013, 07:54 PM)andre Wrote: [ -> ]
(09-11-2013, 02:21 PM)Kraai Wrote: [ -> ]
(09-11-2013, 01:31 PM)Overdune Wrote: [ -> ]Mooie prestatie van André, maar mss een schrale troost voor hem gezien zn tweede plaats overall? Kraai maakt een mooie sprong naar de top, nog nooit zo hoog gestaan toch? Buurs valt tegen. Wink

Ach ...Andre verdient hier meer mee dan zijn 2de plek overall dus ik denk dat dit wel wat goedmaakt.
En idd OD dit is mijn beste klassering ooit ..al doende leert men heWink
Bedankt allemaal, maar inderdaad een schrale troost. Ik wilde eindelijk eens een keer de eerste plaats overall pakken en was er dichtbij. Het laffe Basel-team zonder Del Potro heeft me de das om gedaan.

Je hebt er mss iets meer vrede mee nu je weet dat je met geen enkel team je achterstand had goedgemaakt.
(11-11-2013, 04:16 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Gefeliciteerd aan alle winnaars van het AK en MK.

Graag jullie rekeningnummer via PM, dan ga ik het in orde maken voor jullie!


We zijn nu een maand later en helaas nog steeds geen geld gekregen van HAGGIE...jammer dat het zolang moet duren allemaal Undecided
Vervelend, ik heb Haggie een PM gestuurd, hopelijk komt het snel in orde.
Vast wel, en de manier waarop e.e.a. wordt aangegeven hier kan ook anders...
(15-12-2013, 03:23 AM)Overdune Wrote: [ -> ]Vervelend, ik heb Haggie een PM gestuurd, hopelijk komt het snel in orde.

Thx Od ...dat hoop ik ook.
Ik heb hem ook al PM gestuurd natuurlijk maar nog zonder succes...

(15-12-2013, 10:03 AM)mindlight Wrote: [ -> ]Vast wel, en de manier waarop e.e.a. wordt aangegeven hier kan ook anders...

En wat bedoel je daar precies mee Mindlight??
Ik hoorde van CC dat ik hier genoemd werd.

Ik ga het nachecken jongens. Ik heb het toch echt overgemaakt.
Verder ook niet meer naar gekeken moet ik zeggen.

Andre 180
Kraai 80
Buurs 45

Ik kom er morgenvroeg ff op terug.

ps. PM'tjes komen in mijn spam terecht, die mis ik altijd.
En nadat ik het geld heb overgemaakt, ben ik ook niet meer op het forum geweest.

Jornstars en Kraai niet gehad zie ik in de PMs reacties......

Andre wel stuurt hij me.
Buurs geen bevestiginfg gehad.
Oke Haggie dat is prima.
Ik hoorde van Buurs dat hij het geld wel al had gekregen...dat vond ik al raar dus dacht al dat er misschien wat mis was gegaan vandaar dat ik het hier ook ff neergezet heb in de hoop dat je het hier wel zou lezen.
(17-12-2013, 03:49 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Oke Haggie dat is prima.
Ik hoorde van Buurs dat hij het geld wel al had gekregen...dat vond ik al raar dus dacht al dat er misschien wat mis was gegaan vandaar dat ik het hier ook ff neergezet heb in de hoop dat je het hier wel zou lezen.

Waarschijlijk wel iets misgegaan dan.
Omdat ik afgelopen maand ook niet meer op het forum geweest ben, ook niets gelezen. Centre Court wees me er net op.

Ik ga het checken voor je! Anders maak ik het asap over! Blush
Doe mij ook maar wat haggie Cool
(17-12-2013, 05:05 PM)Haggie Wrote: [ -> ]
(17-12-2013, 03:49 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Oke Haggie dat is prima.
Ik hoorde van Buurs dat hij het geld wel al had gekregen...dat vond ik al raar dus dacht al dat er misschien wat mis was gegaan vandaar dat ik het hier ook ff neergezet heb in de hoop dat je het hier wel zou lezen.

Waarschijlijk wel iets misgegaan dan.
Omdat ik afgelopen maand ook niet meer op het forum geweest ben, ook niets gelezen. Centre Court wees me er net op.

Ik ga het checken voor je! Anders maak ik het asap over! Blush

En Haggie? Wat is de stand van zaken nu?
(22-12-2013, 12:31 PM)Kraai Wrote: [ -> ]
(17-12-2013, 05:05 PM)Haggie Wrote: [ -> ]
(17-12-2013, 03:49 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Oke Haggie dat is prima.
Ik hoorde van Buurs dat hij het geld wel al had gekregen...dat vond ik al raar dus dacht al dat er misschien wat mis was gegaan vandaar dat ik het hier ook ff neergezet heb in de hoop dat je het hier wel zou lezen.

Waarschijlijk wel iets misgegaan dan.
Omdat ik afgelopen maand ook niet meer op het forum geweest ben, ook niets gelezen. Centre Court wees me er net op.

Ik ga het checken voor je! Anders maak ik het asap over! Blush

En Haggie? Wat is de stand van zaken nu?

Daar ben ik ook benieuwd naar Wink
Nu moet het gelukt zijn.
(23-12-2013, 12:39 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Nu moet het gelukt zijn.

Het is gelukt....thx Haggie.
Pages: 1 2 3 4 5