FTM Forum

Full Version: Doha Brisbane Chennai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Thiemo speelt morgen vroeg in Brisbane Q tegen Steve Johnson. Winnaar tegen Sock-Moriya. In de laatste ronde kan ie Levine (die vanaf AO Canadees is) treffen
Johnson, held!
Idd, opperheld!
Johnson wint easy van de bakker
Uiteraard.
En dan verliest ie helaas van Levine

Vandaag eindelijk de hoofdtoernooien begonnen:
Niemine in 3 langs Benneteau, Nishikori en Flo Mayer in 2 sets langs resp Matosevic en Giraldo. Straks Haase in Chennai
En weer de grootste moeite met een of andere lokale rukker.
Sijsling verliest helaas van qualie Stebe. Duitser staat ook veel te laag voor zijn mogelijkheden
Poeh, matig van Sijsling zeg.
Heeft goed gespeeld maar Stebe kwam met ongelooflijke ballen op de proppen (zegt haase)
Ach die 1e week is allemaal zoeken. Moet je eens bij de dames in Brisbane kijken. Seeds vliegen er allemaal snel uit
Goed om te zien dat Devvarman terug is. Breakje voor tegen Hajek. Hopelijk kan hij weer terugkomen naar de top 50.
Ali Mutawa Jabor Mohammed gaat goed!!!
De eerste 'double bagel' van het seizoen is een feit! Safwat def. Mutawa met 6-0, 6-0.
13 punten voor Ali Mutawa Jabor Mohammed

Ook Monfils 6-0 tegen een woestijnrat. Overigens in de Q won Struff ook met double bagel. Altijd triest die lokale jongens die mee mogen doen
20 punten toch?
Lopez, stugge kneus! Haha!
Tomic gaat goed mee met Djokovic. Ik verwacht wel wat van hem dit jaar. Hij heeft ook gezegd dat ie geleerd heeft van zijn fouten. Zijn doel voor dit jaar is om de top 10 te bereiken

Edit : hij breakt Nole op 4-4 Smile
Lopez was het eerste slachtoffer van de nieuwe tijdregel. Prima dat die ook meteen nageleefd wordt.
Was volgens mij nog op sp ook, dat ie waarschuwing kreeg. Hij ging helemaal los, en hop, wedstrijd weg.
(02-01-2013, 12:27 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Lopez was het eerste slachtoffer van de nieuwe tijdregel. Prima dat die ook meteen nageleefd wordt.
Was volgens mij nog op sp ook, dat ie waarschuwing kreeg. Hij ging helemaal los, en hop, wedstrijd weg.

Inderdaad al dat trage gedoe moet maar eens afgestraft worden. Kijk die Tomic eens gaan
En Tomic wint in straight van Djoko. Mooi, gaan mensen twijfelen aan Djoko voor de AO.
Haase begonnen aan zijn 2e ronde partij tegen Bedene. 50-50 wedstrijd denk ik. Bedene aardig omhoog geschoten en held van Haggie en mij Smile
7-5 Bedene
Haase verliest 1e set. Mag toch eigenlijk niet van iemand die voornamelijk goed is op gravel, ook al is het een groot talent.
Haase is een prutser.
Dit wordt een jaar heel hard schelden op die vreselijke Haase. Misschien moeten we 'm op Twitter maar even flink aanpakken.
Matig dit. Ik dacht dat een nieuwe coach wel wat zou helpen.
Misschien duurt het wat langer.
Wel heel matig, maar altijd lastig een eerste toernooi weer, en niet altijd terecht om direct conclusies te trekken.
Buurs en CC hebben Haase in hun LTM. Dan is het idd dubbel schelden als ie verliest
wat een spanning
1 x is leuk buurs
Pages: 1 2