FTM Forum

Full Version: Sydney / Auckland
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tsonga en Gasquet trekken zich terug uit Sydney; de enige twee top tien spelers, daar zal de organisatie blij mee zijn.
De overschatte Janowicz in de problemen tegen Brian Baker
(07-01-2013, 11:16 AM)Stille Wrote: [ -> ]De overschatte Janowicz in de problemen tegen Brian Baker

Door wie wordt hij overschat? Die gast wordt echt een populaire seed om tegen te loten dit jaar, zijn magical run in Parijs heeft hem veel te hoog op de rankings geplaatst.
Door de algemene kenners wereldwijd. Als je ook ziet hoeveel keer hij bij Zweeler is gekozen. Op Challenger niveau was het een prima speler en zeker op de snelle banen is ie gevaarlijk. Soms zie ik verhalen op internet dat het een nieuwe top 5-10 speler is maar dat gaat wat mij betreft nergens over.

Ik hoop dat ik er flink naast kom te zitten want qua temperament is het wel een aanwinst Smile
Hij is nog jong en heeft zeker potentie.

Over 2/3 jaar maar eens kijken waar hij staat.
Eens Buurs, ik acht hem ook wel tot e.e.a. in staat.
Ik durf wel te voorspellen dat hij eind van dit jaar geen top 20 staat. Top 30 zou nog kunnen maar verwacht ik eigenlijk ook niet.
(07-01-2013, 11:16 AM)Stille Wrote: [ -> ]De overschatte Janowicz in de problemen tegen Brian Baker

Jij had em zeker niet in Parijs? Wink
Jawel Tongue
Ik zap langs Eurosport en zie Stille darten. Mooie bijnaam ook, Free Willy.
Shy
Nederlands onderonsje zometeen. Hup Sijsling.
Die Haase.
NID natuurlijk. Kansloos verhaal met die jongen. Sijsling binnenkort beste Nederlander.
Goed dat het nog een testweekje is, volgens mij is het niet best.
43 graden vandaag in Sydney, daar zaten wel een paar tankjes tussen gok ik. Dimitrov sowieso al moe, maar heeft verder ook gern stap teveel gezet gok ik.
Wat zijn die gasten wisselvallig zeg. Je ziet 't meteen al weer. Bautista, Bedene, Dimitrov en Paire vorige week top, deze week flop. Hitte, feestvieren, reizen etc... ik snap 't allemaal wel maar ze staan er gewoon echt max één week tegenwoordig. Zeker dit soort drollen.
En andersom geldt natuurlijk hetzelfde. Mannen als Fognini en Lu hadden vorige week nog wat opstartproblemen, maar hun klasse helpt ze nu voorbij hun tegenstanders.

Tomic lijkt het jaar ook goed te beginnen, zou mooi zijn als hij eens wat meer kan laten zien.
Tomic begint ieder jaar goed in Australië
(08-01-2013, 05:33 PM)centre court Wrote: [ -> ]Wat zijn die gasten wisselvallig zeg. Je ziet 't meteen al weer. Bautista, Bedene, Dimitrov en Paire vorige week top, deze week flop. Hitte, feestvieren, reizen etc... ik snap 't allemaal wel maar ze staan er gewoon echt max één week tegenwoordig. Zeker dit soort drollen.

Het is denk ik voornamelijk de hitte en sparen voor volgende week. Die jongens hebben laten zien dat ze in vorm zijn dus hoeven niet per se deze week. Paire had ergens last van trouwens.
Paire in de bocht weer:
Wat een held is dat zeg. Zoveel talent, maar nu 't koppie nog.
Tja, als je dan vervolgens van Lu verliest heeft het voor mij niet zo veel waarde.
Als je zoiets doet ben je er sowieso niet heel erg mee bezig denk ik.
Aardig potje tussen Tomic en Nieminen, twee van de mannen die altijd goed zijn in Australië.
Beetje laat voor een future GOAT, maar daar is dan zijn eerste titel. Klasse!